Bálint nem kell izgulni nincs semmi baja a kormánynak annyit csinálj vele hogy lazitsd fel a merevítőt és a kormánybefogókat ha rethal vagy egyéb jó márka visszaáll magától és lehúzod a csavarokat és késsz
én már számtalan esetben alkalmaztam ezt a módszert és egyenes mint a szög!
Köszi a gyors választ, azt én is néztem hogy elvileg csak ,,valami gumi izé" lehet a gond, de eléggé leszívott ez a motorozás pedig csak 1 délutánt mentem (még szoknom kell), úgyhogy mikor hazaértem csak gyorsan lecsapattam nagy nyomásúval és lekentem a láncot. Másra nem volt erőm még ott nézegetni.
A gumibakod mozdulhatott el, ami a kormányt tartja, kormány felső villahíd alatt 17-es v. 19 es kulcs, fejből nem tudom fellazít, megigazít, majd újra meghúz.
Kipróbáltam, én úgy éreztem minden rendben. Nagyon tettszik a motor, bár még szokni kell, néhol csak kapaszkodtam a kormányba, és lobogtam a motor mögött kb., úgyhogy még messze járok az endurózástól.
Viszont a kormányra visszatérve, volt egy nagyobb esés. Azóta elég érdekesen áll... Nem a kormány görbült, valami más a hiba. Ja, és a kuplungkart is elintéztem.
az fasza!
Hááát akkor egyet tudok ajánlani igaz sosem lehet tudni mikor fut be a tuti de nézegesd a képesmotort ill eladó motoros oldalakat és hátha bontanak el majd el egyet ami jó lesz!
Kitartás!
Én úgy szoktam h 3 liter keverő olajat elhasználok utána cserélek a blokkban olajat! Én benzinben is illetve blokkba is Castrol Power 1 -et használok benzinbe természetesen full szintetikust!
Dugattyú cserénél attól függ... ha nicosilos a hengered ami annyit jelent h nem vas persely van benn hanem nicosil bevonat egyszerű ha nem fogja a mágnes a henger falát akkor nicosilos nah azt hónolni szokják dugattyú cserénél ha vasperselyes de állatalában a krosszok nem azok akkor meg fúrják de dugócserénél mindenképp mert a vas persely elöbb és relatív jobban kopik mint a nicosil de meghónolják 3000 ft-ér a dugattyú neked kb 24-28 ezer ft körül van szal nem egy nagy összeg és nem egy szezont mész el vele ha patent minden hanem 2-3at használattól függ!
A váltóolajat cseréljem 3liter motorolajanként? Milyet ajánlassz bele? Hanyas keverékkel szokták hajtani? Benzinhez Castrol power1 racing jó? Ha dugattyú csere van, akkor mindenképp kell furatni is, vagy mit szoktak ezekkel?
Sziasztok Keresek enduros bukósisakot M-est ,Szemüveget és ruházatot (M-L) esetleg csizmát(42-43)... de csak olcsó érdekel ( játszi ruhának )Mosonmagyaróvár - Győr környékéről Köszi további szép napot....
Jah arra jó igaz van összehasonlítási alapom egy 125-ös sx és az én 250-es rmx közt hát a 250 sokkal jobb mert alapról jobb ugye nyomaték miatt de kezdésnek jó a 125 is!
Hát én azt javaslom meg én azt is szokom tenni egy új motor vásárlás után h a hengert le húzom és megnézem a dugattyú ill hajtókar állapotát ha minden jó vagy ha mindent kicserélsz lényeg h tudod h egyben van a vas akkor én azt mondom h majd érzed a kompresszió hiányt meg az erő hiányt ha elfogyott meg hallod is de ha zörög akkor mindenképp szét kell szedni hajtókar elsőszámú célpont mert az csúnyán elintézi a cuccosokat ottbent én most épp egy 125-os mtx-et csinálok épp ez miatt hajtókartűgörgők feljöttek a dugó fölé de nem eldobós a henger de lesz vele meló!
szal sztem ne az üzemórát nézd esetleg annyiba h olaj legyen cserélve én úgy csinálom h 3 liter olaj kimotorozása utánán ugye benzinbe keverem ha elfogy 3 liter akkor egy olaj csere a blokkba aztán ennyi többi a füled meg a tapasztalatod alapján csináld!
Erdőbe, erdei utakon járkálás, 1-2 falmászás. Szerinted az üzemórát be kell tartani iylen használatnál, vagy ha érzem, hogy nincs erő elég akkor a generál?
38-40 Le van az is! Mit jelent a könyebb endurnyák? De ha csak fötretni veszed a földesútra arra jó meg egykerekezni de 200-al üveghangon nem sokat megy el mert ugye bár nyomaték az feleljtős de ellehet vele lenni azért!
Hát elég sokat elmegy ha egyben van!
Ha meg nincs akk tök mind1 h mit veszel!
Üdv! RM 125 (1992) vásárlásán töröm a fejem. Hány lóerő lehet egy ilyen gép? Könnyedebb endurozáshoz megfelel? Ha nem öli az ember, akkor sokat elmegy egy generállal? Nagy a szervízigénye?
Na az fasza akkor!
Mi is megyünk motorozni mikulás rallyra elvisszük a motorokat aztán arra fele lesz vmi endurnyákolás majd kiderül de teszteld a hétvégén aztán ha minden tuti szólj és megyünk nekem minden nap jó annyi h jövőhétvége nem de a többi bármikor éjjel nappal esik vagy fúj hívj aztán start!
Köszi az infót. Akkor elmondhatjuk, hogy most már van egy tuti motorod Tömítés szettet én tavaly nem vettem,
vettem két darab klingerit lapot, csináltam mintákat a régi tömítések alapján, aztán kivagdostam abból, fillérekből megvolt és most is azzal megy a motor. Egyedül a hengerfej tömítést szoktam gyárit.
Szia!
Főtengely csapi+szimering tavaly lett cserélve azzal nincs baj, a fő kihajtó csapágyat lehet kéne...nem húztam még szét a blokkot, nem tudom, ha nem kell hajtókar csere nemigen veszem szét most is.
Kuplungkosár necces, de akkor azt csak komplett lamellákkal együtt, ha sokba fáj, visszadobom a régit, igaz ez már rendesen fűrészfogas
Dugó egyértelmű, hajtókar szervíz intervallumon belül van, de tudja tököm elbírja e következő dugót is, ez kérdőjel , majd megnézetem rendes motorszerelővel. A powert kell meghekkelnem még, de ez csak feljavítás lesz, mert már kopik és ha visszarakom így, akkor nemsoká dugót fog subickolni, az meg nem nyerő. A hengert úgy is el kell vinnem kiméretni a dugó miatt, hónolni lehet kell. A dugó az 30 körül lehet, a hajtókar is a körül, a kuplungot nem tudom, de ha csere akkor lamellák és kosár is. Ezzel akkor kész a blokk, s még ott vannak a fútó művek, himba(bár ez tavaly lett komplett felújítva, remélem nem kell hozzányúlni), vázzal nem tudom még mit alkotok, lehet semmit, lehet színtereztetem. Kész vagyon lehet a vége, ha mindent meg akarnék csinálni rajta. Az "új" hátsókerekem is 30 ba fájt, 20 a felni+10 a küllő, a küllőzést megúsztam, mert felküllőztem magamnak.
én már számtalan esetben alkalmaztam ezt a módszert és egyenes mint a szög!
A gumibakod mozdulhatott el, ami a kormányt tartja, kormány felső villahíd alatt 17-es v. 19 es kulcs, fejből nem tudom fellazít, megigazít, majd újra meghúz.
Kipróbáltam, én úgy éreztem minden rendben. Nagyon tettszik a motor, bár még szokni kell, néhol csak kapaszkodtam a kormányba, és lobogtam a motor mögött kb., úgyhogy még messze járok az endurózástól.
Viszont a kormányra visszatérve, volt egy nagyobb esés. Azóta elég érdekesen áll... Nem a kormány görbült, valami más a hiba. Ja, és a kuplungkart is elintéztem.
Ezek ellenére nagyon tettszik
Hááát akkor egyet tudok ajánlani igaz sosem lehet tudni mikor fut be a tuti de nézegesd a képesmotort ill eladó motoros oldalakat és hátha bontanak el majd el egyet ami jó lesz!
Kitartás!
krosszmotorok.hu
gerecsemotor.hu
ill keress bontókat van egypár...
97-es RM 250-hez keresek főtengelyt, ami elvileg megegyezik a 96-os, valamint a 2000-es évjárattal.
Köszönöm a segítséget.
Dugattyú cserénél attól függ... ha nicosilos a hengered ami annyit jelent h nem vas persely van benn hanem nicosil bevonat egyszerű ha nem fogja a mágnes a henger falát akkor nicosilos nah azt hónolni szokják dugattyú cserénél ha vasperselyes de állatalában a krosszok nem azok akkor meg fúrják de dugócserénél mindenképp mert a vas persely elöbb és relatív jobban kopik mint a nicosil de meghónolják 3000 ft-ér a dugattyú neked kb 24-28 ezer ft körül van szal nem egy nagy összeg és nem egy szezont mész el vele ha patent minden hanem 2-3at használattól függ!
Hát én azt javaslom meg én azt is szokom tenni egy új motor vásárlás után h a hengert le húzom és megnézem a dugattyú ill hajtókar állapotát ha minden jó vagy ha mindent kicserélsz lényeg h tudod h egyben van a vas akkor én azt mondom h majd érzed a kompresszió hiányt meg az erő hiányt ha elfogyott meg hallod is de ha zörög akkor mindenképp szét kell szedni hajtókar elsőszámú célpont mert az csúnyán elintézi a cuccosokat ottbent én most épp egy 125-os mtx-et csinálok épp ez miatt hajtókartűgörgők feljöttek a dugó fölé de nem eldobós a henger de lesz vele meló!
szal sztem ne az üzemórát nézd esetleg annyiba h olaj legyen cserélve én úgy csinálom h 3 liter olaj kimotorozása utánán ugye benzinbe keverem ha elfogy 3 liter akkor egy olaj csere a blokkba aztán ennyi többi a füled meg a tapasztalatod alapján csináld!
Hát elég sokat elmegy ha egyben van!
Ha meg nincs akk tök mind1 h mit veszel!
Mi is megyünk motorozni mikulás rallyra elvisszük a motorokat aztán arra fele lesz vmi endurnyákolás majd kiderül de teszteld a hétvégén aztán ha minden tuti szólj és megyünk nekem minden nap jó annyi h jövőhétvége nem de a többi bármikor éjjel nappal esik vagy fúj hívj aztán start!
Elvileg fasza minden, hétvégén le kéne tesztelni
vettem két darab klingerit lapot, csináltam mintákat a régi tömítések alapján, aztán kivagdostam abból, fillérekből megvolt és most is azzal megy a motor. Egyedül a hengerfej tömítést szoktam gyárit.
Főtengely csapi+szimering tavaly lett cserélve azzal nincs baj, a fő kihajtó csapágyat lehet kéne...nem húztam még szét a blokkot, nem tudom, ha nem kell hajtókar csere nemigen veszem szét most is.
Kuplungkosár necces, de akkor azt csak komplett lamellákkal együtt, ha sokba fáj, visszadobom a régit, igaz ez már rendesen fűrészfogas
Dugó egyértelmű, hajtókar szervíz intervallumon belül van, de tudja tököm elbírja e következő dugót is, ez kérdőjel , majd megnézetem rendes motorszerelővel. A powert kell meghekkelnem még, de ez csak feljavítás lesz, mert már kopik és ha visszarakom így, akkor nemsoká dugót fog subickolni, az meg nem nyerő. A hengert úgy is el kell vinnem kiméretni a dugó miatt, hónolni lehet kell. A dugó az 30 körül lehet, a hajtókar is a körül, a kuplungot nem tudom, de ha csere akkor lamellák és kosár is. Ezzel akkor kész a blokk, s még ott vannak a fútó művek, himba(bár ez tavaly lett komplett felújítva, remélem nem kell hozzányúlni), vázzal nem tudom még mit alkotok, lehet semmit, lehet színtereztetem. Kész vagyon lehet a vége, ha mindent meg akarnék csinálni rajta. Az "új" hátsókerekem is 30 ba fájt, 20 a felni+10 a küllő, a küllőzést megúsztam, mert felküllőztem magamnak.
És most jó fasza minden?
Mármint az elektronika, a többit azt tudod úgy is