hello.lenne nekem is eladó rmz 250-em.ha ilyet akarsz jó választás.elég jó motorok.könnyű és nagyon mennek.motorikusan is elég jól meg vannak csinálva.szervíz igénye nem igazán van az olaj és a szűrők cseréjén kívül.mondjuk ki kell fognod egy jót.én most költöttem rá 200 ezer körül.2 hónapja dugó,főtengelycsapágyak,vezműlánc csere után most hengerfej újítás.új szelepek és szelepfészkeket kap.most van gépműhelyben a hengerfej.remélem a héten összetudom már rakni.szóval lehet rá költeni ha olyat veszel amire nem költöttek csak használták.hiába van jó hangja a motrának attól még lehet kopott szar benne minden.én is így jártam.szóval egy jót adok el most valakinek majd.500 alatt biztos nem adom oda de annyiért elvihető lesz.(amúgy 2 üteműt ne vegyél endurózni mert nem kellemes egy 250-essel lassan menni.úgy rángat,hogy nem igazán élvezetes.2 ütemben csak 125-ös vagy a jól bevált 4 ütem ha nyomatékos,erőset akarsz.itt az e-mail címem ha esetleg kell majd a motorom. nagydemon@citromail.hu
Sziasztok motort szeretnék (kizárólag endurózásra) és az rmz 250-et néztem olyan 2004-2005 ös évjárat körül. Az lenne a kérdésem hogy szerintetek ez a tipus jó-e endurózásra és hogy egy év alat kb mennyit kel szervizelésre költeni, és mire figyeljek oda a vásárlás során, vagy esetleg más márkát nézzek? (250cc-nél nagyoban nem szeretnék)
Köszi a választ! Tehát annyira nem bírná....a szóban forgó példány http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ha valaki tud valami épkézláb endúrót 250ccm környékén, szólhatna évj kb: 2005-2009, de ha jó állapotú akkor végül is mindegy. Amúgy van egy Honda XR 650R-em is, nagyon megbízható, csak jót tudok róla mondani, de az erdőben repkedni dögnehéz...
Szerintem azt a motort már nagyon rég hirdetik, vagy már sokadszor cserél gazdát mert én már évekkel ezelőtt is láttam egy ugyan így hirdetettet és nem hiszem hogy sok lenne belőle.
Azonos köbcenti esetén egy krosszt biztos sűrűbben kell dugózni mint ez endurót. Amúgy bírja az rm is. Nem jellemző hogy cserben hagyna (nálam csak gyertya miatt fordult elő mert nem volt nálam tartalék). Mivel krossz ezért a hosszú nyélgázokat hidegbe nem szereti (nincs termosztát és visszahűl a blokk), gyorsabban kopik. A katlanokban meg hamar megfő. Kemény a kuplungja, fárad rajta a kéz. Alul könnyen leböffen. Nagyjából ezek az endurós hátrányai hobbi szinten.
Amit én tudok hibát:
- power szelepet ellenőrizni kell mert beleérthet a dugóba, letörhet,
- a 2000-es évjáratnál (lehet máshol is de ott tuti) a berúgókar könnyen letörik (a berúgó tengelynél) és 40 rugó egy új. Én rmx berúgókart raktam rá de nem volt az igazi mert hajlamos volt kinyílni.
- ezek a verseny 2t-k addig jók míg gyári nicasil van a hengerben, utána könnyben ragadnak meg. viszont mivel régiek így ritka a nicasilos belsejű, vagy ha az is már az utolsó túlméreten is túl van.
A váltóval nincs gond. Nagyon erősek felül, a mostani 450-es reggelire megette az 250-es rm.
Értem! Azért voltam "zavarban" mert úgy hirdeti a srác, hogy RM 250 E versenyenduró. Olaszban lett a Valenti(n) által átalakítva endúróvá. Engem igazából az érdekel, hogy ha erdőn-mezőn használom azt bírná-e? Suzukiból egyáltalán nem találok endúrót. Akkor marad a ktm....Egyik ismerősöm 125 exc-je állandóan besült...utólag kiderült, hogy az sx blokkja volt benne... Álítólag.
Aki tud segíteni kérem írhat erre az e-mail re is : Fazekas Máté
fazekasmate1@gmail.com
reális áron (esetleg másról is jó ha hasonló forma)
http://www.gerecsemotor.com/ha.... Akkor valami nem stimmelhet?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ha valaki tud valami épkézláb endúrót 250ccm környékén, szólhatna évj kb: 2005-2009, de ha jó állapotú akkor végül is mindegy. Amúgy van egy Honda XR 650R-em is, nagyon megbízható, csak jót tudok róla mondani, de az erdőben repkedni dögnehéz...
Azonos köbcenti esetén egy krosszt biztos sűrűbben kell dugózni mint ez endurót. Amúgy bírja az rm is. Nem jellemző hogy cserben hagyna (nálam csak gyertya miatt fordult elő mert nem volt nálam tartalék). Mivel krossz ezért a hosszú nyélgázokat hidegbe nem szereti (nincs termosztát és visszahűl a blokk), gyorsabban kopik. A katlanokban meg hamar megfő. Kemény a kuplungja, fárad rajta a kéz. Alul könnyen leböffen. Nagyjából ezek az endurós hátrányai hobbi szinten.
Amit én tudok hibát:
- power szelepet ellenőrizni kell mert beleérthet a dugóba, letörhet,
- a 2000-es évjáratnál (lehet máshol is de ott tuti) a berúgókar könnyen letörik (a berúgó tengelynél) és 40 rugó egy új. Én rmx berúgókart raktam rá de nem volt az igazi mert hajlamos volt kinyílni.
- ezek a verseny 2t-k addig jók míg gyári nicasil van a hengerben, utána könnyben ragadnak meg. viszont mivel régiek így ritka a nicasilos belsejű, vagy ha az is már az utolsó túlméreten is túl van.
A váltóval nincs gond. Nagyon erősek felül, a mostani 450-es reggelire megette az 250-es rm.