oké köszönöm,a vámpapírjába 93 van írva ezek szerint nem túl pontos az évj..
haverral hétfő tájékán lehúzzuk a hengert róla,majd lehet 1-2 kérdéssel zaklatni foglak mester
köszönöm mégegyzer a segítséget :)
A kötőjel előtt ez a 7es gyanúsan nem odavaló
92-96 ig, mivel közel van a 100000 hez a szám közelebb lehet az évjárat a 92 es évhez is.
Márkaszervízt kérdezz, vagy motoros boltot, nekik van pontos infó.
Vagy dobjál fel képeket és alkatrész alapján be lehet lőni.
Szevasztok! Érdeklődnék, hogy Suzuki rm 250-ben melyek azok az évjáratok, amik "problémamentesek"? Gondolok itt gyári hibákra (olvastam váltóproblémákról, gyújtás hibákról, henger nicasil lepattogásról stb.). Nem tudom igazak e. Melyeket érdemes nézegetni? Azonos évjáratú Honda cr 250-hez az alkatrészek ára mennyiben tér el? Ilyen motorokon töröm a fejem. Előre is köszönöm.
tegnap vettem bele új szimmeringeket,össze is raktuk de a bal oldali telószáron kicsit otthagyja az olajat,lehet sok olajat tettünk bele és kinyomja a szimmeringet?oldalanként 3.9 dl tettünk bele,ezt a 625 ml-t oldalanként érted vagy összesen?ha a szimmering jó akkor mitől nyomhatja az olajat?
Teló olaj mennyiség függ az olaj valós viszkozitástól, a súlyodtól meg attól, hogy milyen csillapítást szeretnél. Gyári beállítást itt találsz:http://www.sportmotor.hu/motor...
SHOWA SS05 ös olajra vonatkoznak az adatok
Légrés kb. 100mm, egyiknél 118 at ír a másiknál meg 109mm-t. de az R nél 121-et. Az írja 625ml, de ezt sose mértem, légrést érdemes inkább.
Telóval akkor jársz a legjobban, ha elküldöd Csika1, ő megcsinálja pöpecre.
A gáztatrály azért mozog oldalra, mert GL szemmel van felfogatva, nem sima tűgörgő, ez a mozgás normális.
ok köszönöm a segítséget,most vettem észre hogy a bal első telószimering ereszti az olajat,a jobb teljesen jó,de gondolom párban érdemes cserélni őket,a kérdésem az lenne hogy pontosan milyen,és mennyi olajat kel a telókba tölteni?egy vagy két szimmering van oldalanként?
ja a másik hogy ha a hátsó teló gáztartályát megfogom jobbra balra lehet kicsit tekergetni,ez normális?vagy a szilent már ki lehet?
Azthiszem egyelőre ennyi
hétfőn leszedjük a rezót nincs e karist a power miatt a dugó szoknyáján,azt a tél folyamán lehúzzuk a hengert és elválik minden
bocs a sok kérdésért és köszönöm előre is a segítséget
Sziasztok! Ha valakit érdekel, van egy eladó Brembo típusú, univerzális hidraulikus kuplung szettem. Suzuki DRZ, Honda CRF 250-450, Yamaha YZF 250-450, Super Moto típusokhoz. 35.000Ft.-ért. Új ára 200 Euro volt.
Meg kell mérni a dugót, ha bizonytalan vagy, hogy jó-e még, henger le és lehet méricskélni mikrométerrel.
Vagy a másik lehetőség a kompresszió mérés, de előbbi tutibb, ha azt akarod tudni, hogy áll a dugó.
üdv,mindenkinek rmx 250 en,kézzel nehezen de le lehet nyomni a berugókart,gondolom már kicsi a kompresszió,nem tudom nincs csörömpölő hangja,jól is megy,bár nemtudom hogy kel mennie,ez az első rmx-em,egy szezont beletennétek még,vagy szezon előtt dugót cseréljek vélemény?más baj nincs vele
Eladó az RMX-em ha esetleg érdekelne valakit amit tudni kell róla annyi hogy pluszba kapott egy jobb és egy balos vázvédőt citromsárga gyári (képen nincs rajt) új gumi elöl hátúl új fékbetét elöl hátul 80%-os kb. kép adatlapon de kérésre csinálok a mostani állapotáról is!bővebb infót írok ha érdekel valakit!
Üdv.: Laci
http://www.belmoto.hu/ rajtuk keresztül intéztem de elvileg ők az universalmotor.hu-n keresztül érdeklődj ahonnan szinpatikusabb!
tarr91@freemail.hu az elérhetőségem
haverral hétfő tájékán lehúzzuk a hengert róla,majd lehet 1-2 kérdéssel zaklatni foglak mester
köszönöm mégegyzer a segítséget :)