Háth hogy mondjam így ugrálva indul el sztem eza legjobb megfogalmazás amúgy azért lett szuzuki mert nagyon jó erős blokkja van neki.A cr mer olyan nyugis.
Suzukinál a himbát figyeld, meg a powert ami extra, a többi ugyan az mint a többi 2T motornál. Bár ezeknek a 2000nek már jobb a power szelepe, mint régebbieknek, de érdemes figyelgetni.
Jó motorozást hozzá! Ha kérdésed van még, jöhet bátran úgy is csak hülyeségeket írkálok
szevasztok szakik! egy kis infora lenne szükségem.van suzuki rm 125-ösöm.és az vele a problem,hogy abszolut nincs rajta alapjárat. (az évjára 1998) mi a véleményetek? a segitséget előre is köszönöm!
Engem igazából az érdekelne hogy enneka tipusnak mik a hibái amik könnyen előjönnek és mire figyeljek oda. Mert nem tudom a kuplungja olyan mintha egy helyen majdnem on off módon indul el a motor.
Hello 450-ért vásároltam motorikusan nagyon erős teljesen rendben van(kicsit túl erős is nekem) futóműve is teljesen rendben van akitől vettem 3 szor használta egy évben nagyon egyben van sztem
Esküszöm a suzuki mérnökök egyre hülyébbek lettek az évek alatt , nézd az első fékcsövet hol viszik
98nál még meg tudták oldani rendesen, ez meg kap egy követ és szakad lefelé
Patrickcr250:
Ja a motor az kívül rendben lehet, belül ki tudja , de milyen véleményt kérsz?
Egyébként meg jó motorozást hozzá!
Valakinek esetleg véletlen nem lenne 250 es rmz hez alkatrésze ? blokk védő műanyag kipufogó védő rács esetleg egy ülés is érdekelne és még pár apróság
sziasztok
ebbe a 80- as rm-be szeretnék valahonnan dugót vásárolni (50.25mm) de sehol sem találok hol tudnák ilyet szerezni ablak nélküli dugó kellene !?
Ez fehér holló, max 5% az esélye.
Hogy tört el? (Lendkereket levenni csakis lehúzóval és soha nem szabad leejteni)
Újonnan lehet kb 60eFTért beszerezni.
Hány mágnesed tört el? Melyik pólus? Nem tudod megragasztani? Mennyire tört szét?
Esetek:
1. Veszel újat
2. Megvárod míg egyszer talán bont valaki RMXet
3. Megragasztod
4. Kicseréled a mágnest egy másik lendkerékből.
Nekem van egy elfekvő "ép" lendkerekem, de nem tudom eladjam-e...Illetve van egy másik amiben van 2db ép mágnes.
Megmondom korrekten előre mi a szitu, az alapján eldöntheted mit csinálsz.
Az "ép" lendkerekem azért vettem ki, mert nekem azzal gyenge volt a gyújtásom, úgy lettek beleragasztva a mágnesek, mert egyszer kipotyogtak a nagy hőtől, egyik el is van repedve, ragasztott, csak a hézag megváltozott, ez által az indukciós erő csökkent, áramerősség is és nem volt mindig szikra, ez által a motor erőtlenebb lett, persze lehetett volna állórészt tekercselni stb,
a motor tehát ment vele, csak gyenge volt az akadozó szikra miatt.
Ettől függetlenül lehet a tiedbe jó lenne, nem tudom, azt is fel tudom kínálni, hogy elhozod a motort (200km re lakom tőled kb) beletesszük, ha megy vele, megveszed, ha nem nem, ha próba nélkül kell elküldöm postán, de garanciát nem vállalok, hogy tuti jó lesz!
Megpróbálhatod a mágnes cserét is, de a pólusokra figyelni kell, ha esetleg ez a lendkerék kell, amibe csak 2db van, azt olcsóbban odaadom, de nem tudom hogy szeded ki belőle a mágnest sértetlenül, ezt már akkor rád bízom. (80C ig lehet melegíteni, akkor még nem mágneseződik le, de gőzöm sincs, hogy akitől vettem ő mivel is ragasztotta bele a mágneseket)
Ha valamelyik érdekel, keress meg, fényképet emailben tudok küldeni.
300ért nem fogsz olyat kapni amin ilyen "apróságok" nincsenek.
Teló sima szimering csere, rosszabb esetben teflon is, csika megcsinálja jó áron.
A nehéz indítás oka meg karbulálási gond lehet, bár lehet kompresszió is, a füstölés oka meg a túl dús keverék vagy rossz előgyújtás, vagy fentakadt power, ki tudja, azt csak ott lehet kisakkozni.
Megértelek, hogy nem kelt jó benyomást az emberben az ilyen jelenség
Remélem találsz jót!
Megjöttem, sajnos kisebb próba után előjött rajta két hiba is, bal oldali első teló és a hátsó is ereszti az olajat.
Mocskos nehezen akart beindulni 1.5hét állás után, vagy 5 percbe tellett mire elindult a tulajnak.
És erőteljesen füstölt végig, nem hoztam el így, nézegetek másikat.
Erre a kérdésedre így nem lehet válaszolni, korrektnek tűnik, ha a motor is az, de az csak személyesen derül ki.
Mindenképp menj el, nézd meg, nézd át, s ha tetszik vedd meg,
utána meg szét kell borítani és átnézni/rendbe rakni, na ekkor derül ki, hogy mi is van a pokróc alatt...
Küllemből semmire nem következtess, egy idomszett 20eFt ülést pár eFt áthúzzák és olyan lesz a motor mint az új...láttam már ilyet, a himbája meg ketté volt repedve
Ja tényleg ezt is érdemes megnézni minden himbáson, mert aki nem cseréli rendesen időben a tűgörgőt, csapot, kiverődik és a sok kalapálástól elreped
Részemről mindig azt mondom inkább vegyél kisebb pénzen még megmenthető motort és újítsd fel(legyen tartalékod egy 100as legalább, max megmarad benzinre ), mint vegyél mondjuk 500eFt ért és utána ott állsz 0Ft al, ha valami gyíkja van még is, mert a blokkba senki nem lát bele
Endúróra amire használni akarod, 2T és ezen évjáratok között szerintem a legjobb motor, ha fiatalabbat nézel, GGEC vagy KTM EXC ajánlanám 2T be, ha meg milliomos vagy, újból már vehetsz szinte bármit, úgy is széthullik gyorsba
Suzukinál a himbát figyeld, meg a powert ami extra, a többi ugyan az mint a többi 2T motornál. Bár ezeknek a 2000nek már jobb a power szelepe, mint régebbieknek, de érdemes figyelgetni.
Jó motorozást hozzá! Ha kérdésed van még, jöhet bátran úgy is csak hülyeségeket írkálok
Mit jelent az egy helyen? Illetve az on-off , módon indul?
Így látatlanba, be van verődve a kuplung kosár és nem emel ki rendesen a kuplung, ezért áthajt, hiába húzod be, viszi a motort, így érted?
Esküszöm a suzuki mérnökök egyre hülyébbek lettek az évek alatt , nézd az első fékcsövet hol viszik
98nál még meg tudták oldani rendesen, ez meg kap egy követ és szakad lefelé
Patrickcr250:
Ja a motor az kívül rendben lehet, belül ki tudja , de milyen véleményt kérsz?
Egyébként meg jó motorozást hozzá!
Mennyibe volt? Motorikusan mennyire leharcolt? Amúgy szép a géped
ebbe a 80- as rm-be szeretnék valahonnan dugót vásárolni (50.25mm) de sehol sem találok hol tudnák ilyet szerezni ablak nélküli dugó kellene !?
Hogy tört el? (Lendkereket levenni csakis lehúzóval és soha nem szabad leejteni)
Újonnan lehet kb 60eFTért beszerezni.
Hány mágnesed tört el? Melyik pólus? Nem tudod megragasztani? Mennyire tört szét?
Esetek:
1. Veszel újat
2. Megvárod míg egyszer talán bont valaki RMXet
3. Megragasztod
4. Kicseréled a mágnest egy másik lendkerékből.
Nekem van egy elfekvő "ép" lendkerekem, de nem tudom eladjam-e...Illetve van egy másik amiben van 2db ép mágnes.
Megmondom korrekten előre mi a szitu, az alapján eldöntheted mit csinálsz.
Az "ép" lendkerekem azért vettem ki, mert nekem azzal gyenge volt a gyújtásom, úgy lettek beleragasztva a mágnesek, mert egyszer kipotyogtak a nagy hőtől, egyik el is van repedve, ragasztott, csak a hézag megváltozott, ez által az indukciós erő csökkent, áramerősség is és nem volt mindig szikra, ez által a motor erőtlenebb lett, persze lehetett volna állórészt tekercselni stb,
a motor tehát ment vele, csak gyenge volt az akadozó szikra miatt.
Ettől függetlenül lehet a tiedbe jó lenne, nem tudom, azt is fel tudom kínálni, hogy elhozod a motort (200km re lakom tőled kb) beletesszük, ha megy vele, megveszed, ha nem nem, ha próba nélkül kell elküldöm postán, de garanciát nem vállalok, hogy tuti jó lesz!
Megpróbálhatod a mágnes cserét is, de a pólusokra figyelni kell, ha esetleg ez a lendkerék kell, amibe csak 2db van, azt olcsóbban odaadom, de nem tudom hogy szeded ki belőle a mágnest sértetlenül, ezt már akkor rád bízom. (80C ig lehet melegíteni, akkor még nem mágneseződik le, de gőzöm sincs, hogy akitől vettem ő mivel is ragasztotta bele a mágneseket)
Ha valamelyik érdekel, keress meg, fényképet emailben tudok küldeni.
kézvédő eladó!
Teló sima szimering csere, rosszabb esetben teflon is, csika megcsinálja jó áron.
A nehéz indítás oka meg karbulálási gond lehet, bár lehet kompresszió is, a füstölés oka meg a túl dús keverék vagy rossz előgyújtás, vagy fentakadt power, ki tudja, azt csak ott lehet kisakkozni.
Megértelek, hogy nem kelt jó benyomást az emberben az ilyen jelenség
Remélem találsz jót!
Mocskos nehezen akart beindulni 1.5hét állás után, vagy 5 percbe tellett mire elindult a tulajnak.
És erőteljesen füstölt végig, nem hoztam el így, nézegetek másikat.
Mindenképp menj el, nézd meg, nézd át, s ha tetszik vedd meg,
utána meg szét kell borítani és átnézni/rendbe rakni, na ekkor derül ki, hogy mi is van a pokróc alatt...
Küllemből semmire nem következtess, egy idomszett 20eFt ülést pár eFt áthúzzák és olyan lesz a motor mint az új...láttam már ilyet, a himbája meg ketté volt repedve
Ja tényleg ezt is érdemes megnézni minden himbáson, mert aki nem cseréli rendesen időben a tűgörgőt, csapot, kiverődik és a sok kalapálástól elreped
Részemről mindig azt mondom inkább vegyél kisebb pénzen még megmenthető motort és újítsd fel(legyen tartalékod egy 100as legalább, max megmarad benzinre ), mint vegyél mondjuk 500eFt ért és utána ott állsz 0Ft al, ha valami gyíkja van még is, mert a blokkba senki nem lát bele
Endúróra amire használni akarod, 2T és ezen évjáratok között szerintem a legjobb motor, ha fiatalabbat nézel, GGEC vagy KTM EXC ajánlanám 2T be, ha meg milliomos vagy, újból már vehetsz szinte bármit, úgy is széthullik gyorsba