Köszönöm a segítséget, 300 ezerért szerinted megéri 96-os műszakis motor?
Tényleg szép állapotban van, a srác amióta megvette 1.5 éve 900km motorozott vele.
Vedd le a kipufogót és nézz bele, a dugó oldalát kell egyszer csekkolni, nem-e karistos, akkor ráér a power, a te esetedben mivel szép hangja van, nem hinném. A másik lehetőség, hogy nincs benne, vagy fel van húzva, de ezt meg érzed, ha alul nincs benne nyomaték.
Szétszedés nélkül ezt a belenézést tudod, meg belenyúlsz kézzel és felnyomod, megnézed visszajön-e.
Szétszedés nélkül kopásokat sajna nem nagyon lehet, majd egyszer azért csekkold le, nehogy pórulj járj.
És a Power hogyan tudom megnézni hogy jó e?
Nem volt még kétütemű motorom, nem értek hozzá.
De a blokknak nagyon szép, tiszta hangja van, semmi csörgés, zörgés.
A tulaj nagyon keveset használja vett kocsit és a motorozás elmarad.
Meg előtte is csak a közeli tóhoz jártak ki vele horgászni.
Nagyon egyben van, nem ütött, kopott, még karcolásokat sem igazán találni rajta.
Benne van a kérdésedben a válasz is, hidegen nem jut elég benya(lehet semmi) a hengerbe vagy nem megfelelő a benzin/levegő keverési arány hidegen, innen kiindulva lehet attól ha valahol falsot szív hideg hengernél(főt szimering, membrán, tömítések). Persze ez csak egy elmélet volt ha nem cserélsz karbit arra fognám, hogy rossz a szivatója
Lehet még kompresszió/depresszió gond is, mert ha meleg a dugó kitágul, gyűrű is jobban "zár", jobban tud szívni. Érdemes ezt is megmérni. Hideg hengerbe dúsabb keverék kell, hogy induljon, mert a benya kicsapódik a hengerfalon, korábbi útján és az nem jó.
Gyertyára nem lehet rossz, mert ha + benyát kap jó.
Több tippem nincs, persz ennek ellenére simán lehet, hogy tök más okozza a bajt ezeket nézném meg, ha ezt csinálná a vasam.
Ha odahúzott gázzal rúgod be hidegen, mit csinál? Elvileg ilyenkor a nyitott súber miatt több benyát tud felszívni, bla-bla-bla.
Bár...ha volt karbi csere, ez se lehet jó próba.
Enyém most tuti túl dús, hideg motornak se kell szívató, meg füstöl is rendesen...
hali,szerintetek mi lehet a problem ha hidegen cksa akkor indul ha a hengerbe nyomatok benyát... de utána ha leállítom műár indul rugásra,csak ah kihül akokr csinálja ezt megint,vagyis előszőr beröffen de ne mpörög fel meg semmi szinte hanem egyből leáll. Krabit is kicseréltük másikra de semmi.
A poweren kívül más típushiba nincs, a himba hajlamos még berohadni elsősorban a hátsó rugóstag alatti része, de ha megvetted érdemes szétborítani teljesen.
Helló!
Végülis ugy döntöttem megveszem a gépet!Első benyomásra a CR után marhára tetszik a nyomatékossága!Még lenne egy olyan kérdésem, hogy a poweren kívűl még mire kell a szokotnál jobban figyelni?
Hát nekem 2003-mas rmx 50-em van én repsolt raktam bele nekem tökéletesen működik. Dugót én most 24e km-nél akarom cserélni, de nem tudom, h honnan tudnék bele szerezni, és hogy melyik lenne a legjobb...
Szia!
Kereső Röviden, endúróra tökéletes. krosszozni nem ajánlom
Típushiba a power szelep, azt mindenképp lesni(még vétel előtt, ha engedik), s ha olyan hekkelni/cserélni kell(ez húzósabb kiadás 100eFt minimum a csere), minden egyéb csere intervallum ideje tőled, meg attól függ milyen állapotban van, milyen alkatrészek lettek belerakva, hogy hajtod, mennyire terhelődik, stb. Őszintén mondom, nem lehet megjósolni.
Alkatrész van hozzá Japánból majdnem minden, bontottat nehéz szerválni MOn, után gyártott kopó fő alkatrészek is vannak.
Nekem 98as P-s van, 5 éve gyilkolom, még mindig megy, igaz belül oda van rá figyelve...s természetesen dugó is volt cserélve, de ennek a blokkjába már sok minden.(összes csapágy, hajtókar, tűgörgők, power szelep, dugó tán a harmadik) Váltó, léptetővilláknak még mindig nem volt baja legutóbb amikor szét volt borítva a blokk. Dugó nálam kb/max 2 szezon.
A powert leszámítva semmivel sem szervízigényesebb mint más 250es 2T.
Valószínű ha KTM fórumba kérdezed, nem ezt mondják róla
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek 1996os 250 RMXről.
Pozitív és negatív tulajdonságai, szervizintervallum, alkatrészellátás.
Dugattyú, gyűrű kb mennyit bír ki újabb cseréig, üzemóra vagy kilométer után esedékes?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Most nézem, hogy neked 50es van, nem 250es, abba nem tudom milyen is kell, de nem hinném, hogy 9es
Próbálj ki egy 9est, legfeljebb nem lesz jó az sem, de gyanítom a múltkori leírásodból is, hogy ráférne már egy szerelővel való randi arra a vasra.
Lehet korai előgyújtás probléma is, az pont passzol a kék füstödhöz is meg a gyengeséghez Más egyéb motorikus probléma?
A hűtővizet nem forralja meg gyorsba?
Szia!
Japánok BR9EV-t írnak elő ebbe a típusba,
de nekem 8assal is simán elmegy.
Mit jelent, hogy megette? Hogy néz ki?
Így? http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok
98-as Suzuki rmx-em ben NGK B8ES gyertya van tavaly vettem bele ujjat nem sokat használtam a motort csak közúton járok vele nem krosszozok és mégis 1 év alatt szinte teljesen megette a gyertyát ez normális dolog?Lehet nem is ilyen gyertya való bele.esetleg ha ugyan ilyen de nagyobb hőértékű gyertyát raknék bele b8es helyett b9es?
Jó szerelést
Ha már úgy is szétkapod, érdemes átnézni ott a dolgokat
Remélem nem kell széthúzni a blokkfeled, azaz főtengely csapi hajtókar és tűgörgő, váltó stb. "legbelső" problémák nem lesznek
Tök mind1, valami csapágyragasztó zöld trutyi, ami bírja a blokk hőmérsékletet. Loctile tökéletes, nekem valami Pacer márkájúval lett berakva legutóbb.
Tényleg szép állapotban van, a srác amióta megvette 1.5 éve 900km motorozott vele.