Hasonlóképp vagyok vele én is.Eddig castrol power1racinget használtam a kawába.Ez még elfogadható áron kapható.Váltóolajat most megyek venni.
A ragasztó nevét megtudnád mondani,amivel a szimeringet kell beragasztani?
nem hülyeség a perem, suziba mindig csapiragasztóval teszem be, mert ebben nincs perem
Mind2be repsolt tettem rég(2T offroad a benyába), amíg nem lett ilyen kva drága most a váltómban valami IGOL van, meg motoroilból is olyan lesz a jövőben, ezt tudom elfogadhatóbb áron szerválni.
Nincs igazán tapasztalatom repsolon kívül, azzal sose volt gondom, de szerintem fontosabb a csere intervallum, nem hiszem, hogy van váltóba való olaj ami nagyon fos lenne már manapság.
4T motorolajat nem javaslom a váltóba, nekem csúszott vele a kuplung, valami váltóba valót vegyél 10W30 vagy 10W40 es, de majd kitapasztalod mivel jó
A benyába 1:33 ba kevered(ha nagyon füstölne, vedd kevessebbre az olajat, de RM250 be ez szervízkönyv szerinti), szerintem jó lesz, itt aztán végképp nincs tapasztalatom milyen az egyéb a repsolon kívül.
A kx-emből kiszedni talán ki lehetett volna,de az újat beletenni sajnos nem tudod,csak ha széthúzod a blokkot,mert van egy kis fém perem a blokkfélen,ami nem engedi kiesni a szimeringet.
Köszönöm a felvilágosítást,és a sok információt.Sokat lendítettél az ügyön.
Még egy kérdésem lenne:A váltóba,illetve a keverékbe milyen olajat használjak,ami persze megfizethető és megfelelő kenést is biztosít?
Köszi az infókat.Megnyugodtam.
Szerintem a motorom kezdődő szimeringes,az apró jelek erre utalnak.A szimering méretét nem tudod véletlenül,hogy hol tudnám megnézni,és milyet kellene belle venni?És akkor tuti,hogy ezt is tudom cserélni,úgy hogy nem húzom szét,igaz?Mivel ez egy rm
Szuper,hogy segítettél,nem is tudod mennyit. Szép napot neked.
Jól vetted, ez egy RM125, a gyújtásdekliből is látszik évjárat is stimm valószínű, tán 92-95 ig 14A, de az évet már csak a ****** mutatja meg. A 125ccm RF sek, az RJ sek a 250ccm RM250 es, így korrektebb az infó.
Hol van ezen extra elektronika? Lehet tett rá valamelyik korábbi tulaj, egyébként ne foglalkozz vele nagyon(bajnak nem lehet baj), örülj neki és használd egészséggel
Igazából a suzukikat nem nagyon ismerem,kx-em volt előtte.Én rm125-nek vettem,de úgy tűnt(itthon néztük a csatlakozókat,stb..),hogy enduro.Ebből gondoltam rmx-re.Na és most a lényeg!
A vázszám így néz ki:RF14a-******(a csillag 6db számot jelent)
A motorszám pedig F-el kezdődik,és 9 számjegy van utána.
Mostmár aztán igazán nem tudom,de eléggé kíváncsi lettem.Egy fényképet készítettem róla eddig,azt mellékeltem.
RM125 lehet, azt írtam RMX125 nincs, szerintem.
Írd be a vázszámot hátha(mérkaker tudja megmondani tutira), de az rmx ek PJ vagy SJ keztűek az RM ek meg RJ vel kezdenek, szerintem az lehet akkor inkább suzuki tesó lesz
Vagy hekkeltek világítás, stb. elektronikát az RM125 re
Köszi a gyors választ,akkor most mi van?
Nemrég vettem a mocit,mint suzuki rm125.
Na de!:A leállítógomb ami a kormányon van,azon van világításkapcsoló is.A fékpedálnál ott van a visszajelző vezetéke is,valamint találtam még egy csatlakozást is,gondolom ez a világításé lehet?Elvileg1995-ös a gép.Most megyek le a garázsba,megnézem a vázszámot,és írok hogy milyen számokból-betűkből áll.Ebből ki lehet deríteni,hogy milyen?Kinézetre rm.Köszi addig is.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék,hogy 95-ös,125-ös rmx-nek a blokkját szét-e kell húzni főtengelyszimering cseréhez,valamint service manual,ha lenne valakinek hálás lennék érte,ha elküldené nekem,vagy egy linket.
Köszi mindenkinek.
Szia!
Nem muszáj rugót cserélni, inkább olajat kéne vékonyabbra, de az is lehet csak a csillapításod van betekerve, vagy koszos az olaj és eldugultak a szelepek ezért üt, nem pedig csillapít.
Csika1-t keresd http://www.sportmotor.hu/tagok... ő majd megcsinálja neked.
A másik problémád oka, szerintem a karburátornál keresendő, de ezt így távgyógyítani A gyertyád hogy néz ki? Fekete/fehér/őzbarna esetleg kokszos, stb.
60 felé azért nem megy, mert nem forog ki, dadog?
Ez a felpörgés meg leállás tuti az alapjárati kör hibája, bár hidegen szívatóval indítod és úgy pörög fel, s ha visszanyomod, akkor meg leáll?
Szerelő ismerős a környéken?
Sziasztok
Az mitől lehet hogy a2000-ben gyártott rmx-em meleg időben lassabb a 60-at is alig akarja kinyögni és halvány kéken fűstől.Hidegebb időben meg könnyedén 80-at is megy. Gyári nincs belepiszkálva.Ja és ha beindítom hideg motornál felbőg marhára ha viszont meleg a motor alapjárat leesik és leáll a moci és 2-3 rúgás mire beindul.Gondolom egyszerre ez így sok de hátha csak valami egyszerű megoldása van.Lehet az alapjárat és a levegő beállítása rossz na de akkor melyiket hogy.?Ja és még egy hülye kérdés lehet esetleg ehhez a motorhoz finomabb puhább rugót kapni.Gerinc sérvem van de viszont imádok mocival munkába járni.Elég rosszak mifelénk az utak sóderes gödrös de annyira kemény a rugó a motorban hogy szinte üt.
Szerintem akkor inkább RM250 et nézz.
A zajcsökkentett=gyapot a végdobban, esetleg szűkebb perforált cső.
Futómű oda variálható ahova akarod ha kiveszed a belét, a gyári beállításokkal és olajjal nem fogod tudni megfelelőre felkeményíteni, olaj tuti csere, meg lehet rugóstag is, bár ezeket már lehet elkövette a srác. A váltója miatt szerintem nem krosszpályára való, lehet egyenesekbe nagyobbat megy, de nem gyorsul olyat, mint egy krossz gép.
Próbáld ki az a biztos, aztán döntsd el.
Hát leginkább krosszpálya, de néha enduro is!Majd Sóskúton fogom tesztelni és akkor úgy eltudom döbteni, hogy nekem jó-e!Egyébként tudsz arról, hogy lenne bennük valami folytás?Eladó azt írja hogy zajcsökentett.Ez mit jelent?Még annyi, hogya futóművét mennyire lehet krosszosabra hangolni?
Hát ezek nem képek, amire az SP összenyomja...ha kép alapján meg akarod nézni, kurva jó felbontást kell kérni és meg kell mondani mikről, ez így kevés.
Nem lényeg szerintem, de 56 LE sose lesz hacsak agyon nincs tuningolva, ez egy sima fémtankos RMX, ami gyári állapotában is bőven kevesebb(40-45 LE lehet kb. gyári állapotban)
Úgy nézem évjárat stimmel, irányárnak ez korrekt, kicsik a képek pontosan nem tudnám belőni az évjáratot, de a lengővilla alapján egyértelműen 98 vagy 97.
Mivel krosszozott vele a srác, futóművek, kerekek, himba mindenképp csekk. Power ez esetben lehet jó, mert krosszpályán nem sokat csuszog, ott kinyit és majdnem végig úgy van, mivel nyelezik. Hajtókar, meg tűgörgők mindenképp érdemes csekkolni a nagy fordulatú igénybevétel miatt, amit kapott a pályán, a váltóját is mindenképp váltogasd végig jobban odafigyelve, mint egyébként.
Röviden, megnézni érdemes.
De egyébként te mit akarsz csinálni? Endúró vagy krossz? Ha krosszpálya, akkor lehet jobban jársz egy valódi RM250 el, ha endúró, akkor ez tökéletes.
Olvass vissza a fórumba, "típushiba" szó ott a kereső
Röviden a power szelep(erre a szóra is kereshetsz), meg a hátsó teló alatti csapágy szokott gyorsba berohadni a himbában.
A ragasztó nevét megtudnád mondani,amivel a szimeringet kell beragasztani?