Helló!
Nem a berugótengellyel volt a gond. A kuplung mögött a közvetitő fogaskeréknek a tengelyének a végét valamelyik állat leflexelte. Oda jött volna egy zéger gyűrű ami a fogaskereket a helyén tartotta volna, igy csak csuszkált előre hátra, és ezért nem kapta el mindig a berugófogaskerék.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy az RMZ 250(2003-as körüli) első teleszkóp milyen? levegős/olajos cross pályát mennyire bírja ilyesmi kérdéseim lennének és persze, hogy mekkora a 250-es rmz-be az első tengely átmérője?
A DRZ(2005)-mbe ki akarom cserélni az első teleszkópot fordítottra egy RMZ 250(2003) esére.
Esetleg tapasztalatok, hogy DRZ-be milyen első telót szokta rakni ha kicsit crossosítják.
Suzuki márkakereskedés
Komolyan mit értesz teljes generál alatt? Gondolom az összes kopó alkatrészt méricskélés nélkül nem akarod élből cserélni
Rengeteg alkatrészt tudsz rendelni pl. a pinkmotorstól, vagy más webáruházakból pl. robogotuning, stb.
Hali mindenki !
tud valaki olyan oldalt ahonnan teljes generálhoz kellő alkatrészeket tudok rendelni egy Suzuki Rm 125-ös motorhoz aminek évjárata 1995.
Előre is köszi.
Veszel bele egy babetta jó hosszú kuplung bowdent, méretre vágod, kell rá egy átalakító fej a karhoz, alulra meg egy tőke, amit összenyomsz és leforrasztasz, tetszés szerint olajjal ízesíted és kész is
Akkor te még "jól megúsztad"...Nekem új meneteket kellett bele fúrni és új tőcsavarok kellettek. Örülök, hogy sikerült megoldani a gondot. Jó szórakozást :)
x
Ezen az oldalon sok hasznos infó és olvasmány található még annak,
akit érdekel az RMX250 http://tobenai.fc2web.com/inde...
Japán tudók előnyben aki nem tud, annak ott a fordító
Hali. Bocs hogy beledumálok, de volt nemrég egy 125-ös suzuki rm-rm...ugyan ez volt a baja. A tőcsavarok voltak kiszakadva...állítólag ezeknél a motoroknál sűrűn előfordul.
Ha nem akarsz Aranyáron Motult venni Vegyél Repsol Racing 4T - t Full szintetikus ugyan az mint a motul csak mindenki azt isteníti....
Ebből 4 liter 10.000 Huf
Csak nagyon vigyázz hogy ne Sintético-t vegyél mert az kalapszar....
Repsol gyorsasági van az elején azt vedd....
Sziasztok!
Lecseréltem az ltz-mek egy rmz250-esre (2009-es). Az ltz-be repsol quad olajat vettem. Olyan kérdésem lenne felétek, hogy az rmz.be melyik olajat ajánlanátok. Endúrózásra használom, nem versenyre.
Előre is köszönöm!
Hány kiló vagy? Melyik évjárat, milyen futást szeretnél, puha, kemény, az se mind1 milyen márkájú olajat tudsz szerezni, nem mindegy a valós viszkozitás, illetve ki kell pucolni a szelepeket, stb...
A gyári alapot megtalálod a szervízkönyvben.Pl 2004 esnél. http://www.mxguy.com/motorcycl...
Oil viscosity KAYABA 01 or SAE 5W
Oil capacity (per unit) 564 ± 4 mL
Oil level 95 mm
Azaz 95mm a légrés(tudod mi ez, meg hogy kell mérni?), vagy 564mL száranként, de csak pont ennél az olaj márkánál és 90kg hoz.
motor generál tehát a motorikus kopó alkatrészeket illetve új külsá és futómű generál :)