Egyszer tettem bele 10W40 es motorolajat, nekem szar volt vele a kuplung, természetesen neked lehet más.
Vegyél bele rendes váltóolajat 10W30 vagy 10W40 es tök mindegy milyen márka.
Valvoline Durablend 4T motorolaj 10W40 én anno ezt használtam az rm 250-be egy "szezonba" 2x cseréltem és soha nem volt semmi probléma nem csúszott a kuplung stb. olyan 2300 volt egy liter
Valakit nem érdekel OLCSÓN 1-2orát használt szinte új!komplett láncszett? rm re való!rm 125 2002esen volt!a motrom tönkre ment eladtam és ezt elmentettem rólla!
15ezerért adom kompletten!
postázom is ha kell! ha valakit érdekel!
20 462 8853
szevasztok 08-rmz250-ről lenne szó!jöttem meg motorozásból, be jöttem mocimmal, le álítótam és ujra be akartam rugni és nem tudtam lenyomni a beruró kart,lábal se, fel tetem bakra el telt pár perc és utána kézzel kurva nehezen le tudtam mi lehet ez?köszi caáóó
Suzuki Rm 125ben(2002 évj.) dugattyú csere előtt állok.... a motor kb 20 üzemórát ment....henger szép állapotban, hónolás is látható. A dugattyú palástja viszont meg van húzva, mégpedig a kipuffogó nyílásnál, azaz a kettő nyílást elválasztó "gátnál". Korábban javasoltak(szakszervizben) olyan megoldást, hogy a dugattyú ezen részére kell készíteni 2 apró furatot, melyeken át ez a kis rész is kap olajat, ezáltal kenést is, így valószínűleg ez a "húzás" sem lesz.
A kérdésem: Van valaki, aki hallott már ilyenről, esetleg alkalmazta is ezt a módszert?
Én eddig Prox dugattyút használtam, amin nem volt furat. Más gyártónál megtalálható ez a 2 furat?
(most nézegetem a cserélt dugattyúkat itt a polcon, anno kawasaki kx 125ből /1993 évj./ kiszerelve... Prox dugattyú és van rajt 2 furat ezen a helyen)
Vazeg a motort nem lehet bevinni, min 3 kerék kell
lehet fel kellet volna szerelni keresztfiam bicajának a támasztó kerekeit ( nem volt a közelben autómosó lány sem )
Megkapta a múlt hétvégén a krossz gumikat mentem 1 kicsit vele, vasárnapra feltöltöm a kamerát + elvileg haza érek, és tudok 1-2 videót csinálni.
Babod nagyon nagy volt, még kuplungszerelés is volt :
Vegyél bele másik power szelepet.
Hiába hegeszted már ilyenkor a dugóra rácsúszó része sérült és nem zár rendesen, ha megnézed az ívet tutira el van menve, azért nem volt már benne erő hegesztés után alul, felül meg azért mehetett el, mert a sérülés miatt nem tudott kinyitni rendesen...sok dolog lehet. Illetve már az se nyerő, ha a mostani dugódnak nekiment, ott már tutira van dugó gyűrű sérülés, még ha szemmel nem is látszik nagynak, szerintem az is cserés ismét.
Ha a power nyitva van, akkor csak alul gyenge a motor, felül megy rendesen, vagyis ha eléri azt a fordulatot amihez jó így a kipuffrés.
Az utolsó állapotot nem értem, kivetted magát a szelepet, de rugóerőt állítottál? Ha nincs benne a szelep tök mindegy, hogy a mozgató mechanika mire van szabályozva.
Szóval másik szelep, meg szerintem másik dugó+gyűrű is, illetve a hengert se ártana végigmérni, a hajtókart már nem is említem, simán elhajolhatott és akkor félre fogja koptatni a hengered a dugó.
Valaki írhatna valami okosat! Van egy Rm 125-öm kb 3 hónapja eltört benne a power! Szétküldte a dugót is! Dugó csere, power hegesztetve ami a eddig bírta! De a gondom nem ez! A power javítás után nem tudtam beállítani helyesen a power nyitását(nem volt kellően erős a járgány felső fordulaton pedig tekergettem mindenhova )! A mikor most eltört szerencsémre fenn ragadt és a dugattyút nem verte szét(minimális találkozási nyom látszik rajt) a hazaúton (törés után) a motor hangja pattogósabb lett olyan ereje lett mint még soha nem volt (powerek nyitva)! Kivettem a törött szelepet , amíg nem szerzek bele másikat ne okozzon galibát! A rugóerőt a leggyengébbre állítottam, épp hogy visszajön a nyitott állapotból, de a gép elég harmatos megint ! Valami ötlet?
Szia!
Van egy srác itt Debrecenben aki a Parilla üzlet vezetője, ő is enduros járnak erdélybe meg sokfelé, náluk van. Nem tudom arra felétek van-e Parilla üzlet úgy tudom még Pesten és Kecskeméten vannak. Nála van 96-99 közötti Rm250-re való asszem Cemotoból, ha jól emlékszem 5500 forintért. Fent van itt sportmotoron is rikizuzda néven megtalálod a Debrecen és környéki motorosok fórumon szokott írosgatni. Nem tudom tud-e postázni de egy próbát megér. Ha nem jön össze az RMC forgalmaz polisport idomokat abból is lennie kell és az úgy tudom van Miskolcon. Remélem összejön, én jövő héten akarom megvenni egy ledes sárvédő toldattal együtt, arra felmegy a rendszám is, az asszem 4,5...
halihó
megmaradt 04-06 RMZ 250- KX250f /450/ es alkatrészeim eladó sorba kerültek..
jóval bolti ár alatt
csapágyak főtengely, blokkhoz,
váltófogaskerék4.-5.sebességhez körmös.... léptetövilla ez használt de makulátlan nincs baja.
hűtőlepke
elsö hátsó sárvédö
érd emailben
uazosember@gmail.com
Erre nem fogsz egyértelmű választ kapni,mert megoszlanak a vélemények! Én az Rmz-t úgy vettem,h zsír új motor volt benne és kíváncsiságból bementem egy Suzuki márkakereskedésbe és megérdeklődtem a szervízintervallumokat! Az Ő elmondásuk szerint a gyár 60-van üó.-ig garantálja a motor maximális működési teljesítményét,de így,h én endurózásra használom szerintük elég 150-200 üó.-nál szétborítani a blokkját! De ehhez persze kell a rendszeres szervizelés (a legjobb olajjal) mert ez a lelke az egésznek! Az alkatrész árakról jobban jársz ha egy boltban kérsz árajánlatot,mert az sem mindegy,h milyen minőségűt veszel bele!
Vegyél bele rendes váltóolajat 10W30 vagy 10W40 es tök mindegy milyen márka.