Sziasztok újabb kérdésem lenne felétek, újabb problémám akadt
2006 os Suzuki rmz 250-em van
úgy kezdődött a dolog hogy nem nagyon akart indulni a gép hidegen is 5-6 ig rúgásra, meg érzett a motoron hogy dadog meg nem úgy veszi a lapot időszerűnek tűnt már egyébként is egy gyertya csere vettem hozzá kis is lett cserélve.. ugyan ezt csinálja végül egyik ismerősöm motor szerelő meg kértem hogy vessen rá egy pillantás lényeg hogy karbiban viz is volt a benzin mellet ki öntöttem a tankból a benzin raktunk bele új benzin. Járt is szépen nem akart le állni. következő hétvégén készültem hogy ki megyek pályára és csak kovácsiságból be akartam indítani de megintcsak nem akart indulni vagy csak nehézkesen arra lettem figyelmes hogy az olaj ami benne van habosnak tünt akkor olaj csere meg megint csak ki lett takarítva a karbi meg végig néztem a vezetékezést hogy valahol meg sérült volna vagy ilyesmi csatlakozokat be fújtam kontakt sprével össze raktam a motort és nem indul úgyan csak
ha jártatok már igy vagy valaki tud valamit akkor szívesen meghallgatom mert se én se a szerelő nem tudott rá mit mondani
szikra van, kevesebb mind 40 óra van a szelepekben
Sziasztok!
Van egy működő km számlálóm eladó 5000Ft, négyzet spirál kell bele.
Adok hozzá ingyen egy 90cm-es spirált is, a belső spirál csere.
Emailben érdeklődj, vagy akár itt a fórumon.
köszi az infót
Nekem a lendkerék lesz a ludas, csak az állórészt is le akarom csekkolni, az a BAJ, hogy semmi infóm, hol minek kéne lenni normálisan, nem csak ellenállásban, feszültségeket se vágom, de ahogy szikrákat próbáltam nézni darabszámra/szemre, nekem az se stimmel. Mérni kéne de majd megoldom
Sziasztok tudnátok segíteni abban hogy mekkora szimering kell a fordított telós RMX-be? mert cserélnem kell de mielőtt szétszedném meg akarom venni a öket. Ja és milyen viszkozitású olajat ajánlotok bele?
Szia.Azért vettem le a hengerfejet meg a hengert mert dugót cseréltem.Felül az 5 csavar-ból az eggyiknél szivárog felfele a viz.Ó gyürüket már cseréltem és semmi-ugyan az!
Szasz
Szerintem ha elviszed motortekercselőhöz akkor letekeri és megméri milyen hosszú és vastag a drót és vissza tudja tekercselni .
A jeladó az ugyanaz mint a sok tekercsesén ( ilyet kerestem ) !
Nekem is kicsi volt a szikra, de az újjal elefántot lehet agyonveretni
Kéne egy kis help, akinek épp le van véve a tank, vagy van elfekvőben RMX250 4 mágneses gyújtás álló része és multiméter meg 2 perc szabadidő
A tekerecsek ellenállás értékére lenne szükségem.
A 3 egybekötött tekercs mérhető a szürke önálló és test(vagy fekete+fehér) között. A másik tekercs mérhető az 5 ös csati két alsó pontján(piros+fekete és piros+fehér között)
A sima piros és a zöld a jeladóról jön, ez csak plusz infó volt, hogy valami hasznosat is írjak
sziasztok, RM 250eshez keresek jobb oldali beöntős hűtőt, évjárat 93-96. 4 kivezetése van a túlfolyón kivül, 2 alul egy vastag és egy véknyabb, 2 felül. köszi
Sziasztok ! Most lenne olajcserém egy Suzuki RM 125-be de igazábol nem nagyon értek az olajakhoz hogy melyik jobb mifajta való bele és ehez szeretnék segítséget kérni előre is köszönöm !
Az lesz addig megyek amíg baja nem lesz az tuti.
Már 1 óra poroszkálás benne van utcai gumikkal (bejáratás ).
Jeladó volt a hibás, először fordítva kötöttem be és visszarúgott megpróbáltuk betolni jópofa volt kicsit előre és visszafelé megcsúszott a kerék .
Miután megfordítottam a vezetékeket máris járt ( ha nem szól a Jekl J. hogy fordítva kötöm be akkor eltörhet valami akkor biztos még mindig szerelem mert valami szakad/törik )
Szia!
Hónolva is lett vagy minek vetted le a hengerfejet? Le lett az véve?
Nincs jó hírem, vagy a hengered van átrepedve a csavar és a víztér között, vagy a hengerfejed/hengered sérült, hogy átengedi a vizet a tömítés alatt/felett. Jó lenne kideríteni mi baja...
Ha nem megoldható és más baja nincs, akkor próbálkozz hőálló szilikonnal berakni a csavart, az majd nem engedi ki a folyadékot.
Szevasztok! 1 kis infó-ra volna szükségem.Van 1 suzuki rm 125-ösöm,cseréltem benne dugót.Összeraktam és azóta az eggyik csavarnál szivárog felfele a viz a hengerfej-nél.Az O gyürüket is kicseréltem és ugyan az.Előre is köszönöm a segitségeteket!
meg maradt suzuki rm125 alkatrészeim 1992 töl 98 ig a képen két elsö légterelö 2000 resé. továbbá 93 töl 95ig mepapower rezontáro egy miukuni karburátor 3db léptetö villa blokkház komplett kuplung váltó tengely berugó kar + szerkezet. tank ülés légszürö és légszürö nyulvány. sonic18@citromail.hu 06302738234
Szia! hát az én 95-ös rmx-en nem lehet segédvázat cserélni csak a segédváz bal tartó szára csavarozható ugyanis ott fér ki a légszűrőház, de én levettem a gyári sárvédőt az egy 97-es rm sárvédője egy kis faragással felment rá és egész türhetően áll.én úgy vettem rá sárvédőt h utángyártottba (ami lényegesebben olcsóbb a gyáritól ugyebááár) a legrégebbi évjárat amit gyártanak az 97-es volt meg kép alapján nagyából beazonosítottam káábééé ennyi volt. a hátsó dob az enyémet rm 250 CO2 meg egy kisflex meg egy két cső darab és jó is lett rá, első rezót én is szeretnék rá venni valami rm-et de egyenlőre jó ez így is.Hátt mit értesz szokásos dolgoknak? csapágyak szimeringek ha a blokban az olajszintet nem is lesed meg a betöltőt tekerd le és szigorúan fekete legyen az olaj ne szürke illetve a hűtősapkát letekered szintig legyen töltve és ne legyen olajos a hűtővíz! kerekeben a küllők szimbarendszer nem-e lóg "G" szemek alsó felső hátsó lengő villa jobbra balra ne lógjon. Na meg persze szép hangja legyen ha a kipuf hangtól nem hallod túl jól a blokban lévő alkatrészek hangját nyugodtan fogd be finoman a kipufogót h le ne fulladjon de csendesedjen is el és akkor mindent lehet frankón hallani! )DE KÖZTUDOTT HA AZ EMBER HIBÁTLAN MOTORT KERES AKKOR AZT EGY MÁRKAKERESKEDÉSBE TEGYE.) Jó szórakozást...
Szia Laci! Szemezgetek egy 92-es RMX 250-nel és láttam te is újítottad nem is keveset a tied. Kértem az eladótól vázszámot, hogy be tudjam azonosítani a valós évjáratot, mert ahogy elnézem a suzuki oldalát (http://www.suzukicycles.org/RM...) nem igazán mondanak igazat az emberek.... Kérdésem az lenne egyelőre, később biztos lesz még ha megveszem, hogy a segédvázat jól tudom lehet cserélni az RM-ével? Az Rm sárvédő felmegy enélkül, és honnan lehet tudni milyen évjáratú RM-é jó a 92es RMXre. Kipufogó és dob cserét is tervezek a teljesítmény miatt is meg nagyon nem tetszik a régi fajta buta elefánt dob. Segítséged kérném vételnél a poweren kívül mit érdemes nézni a szokásos dolgokon kívül? Előre is köszi....
ha endurózól akkor sztem denso-t tegyél bele,ha meg pörkölöd pályán akkor a gyárit tedd bele,ami gondolom ngk, a 250ccm-be br8eg való, ha jól emlékszem.
helo sziasztok tud valaki nekem segiteni van egy suzuki 125ös RM em és jominőségü gyertyát szeretnék bele valami jó ajánlat mi birja is?elöre is köszönöm
2006 os Suzuki rmz 250-em van
úgy kezdődött a dolog hogy nem nagyon akart indulni a gép hidegen is 5-6 ig rúgásra, meg érzett a motoron hogy dadog meg nem úgy veszi a lapot időszerűnek tűnt már egyébként is egy gyertya csere vettem hozzá kis is lett cserélve.. ugyan ezt csinálja végül egyik ismerősöm motor szerelő meg kértem hogy vessen rá egy pillantás lényeg hogy karbiban viz is volt a benzin mellet ki öntöttem a tankból a benzin raktunk bele új benzin. Járt is szépen nem akart le állni. következő hétvégén készültem hogy ki megyek pályára és csak kovácsiságból be akartam indítani de megintcsak nem akart indulni vagy csak nehézkesen arra lettem figyelmes hogy az olaj ami benne van habosnak tünt akkor olaj csere meg megint csak ki lett takarítva a karbi meg végig néztem a vezetékezést hogy valahol meg sérült volna vagy ilyesmi csatlakozokat be fújtam kontakt sprével össze raktam a motort és nem indul úgyan csak
ha jártatok már igy vagy valaki tud valamit akkor szívesen meghallgatom mert se én se a szerelő nem tudott rá mit mondani
szikra van, kevesebb mind 40 óra van a szelepekben
előre is köszönöm