Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, köszi. Akkor megveszem a Double-H betéteket. Kíváncsi leszek.
Reméljük, hogy 170.000km-nél is a féktrácsa lesz a legnagyobb gondom.
Amúgy az EBC tárcsa 6mm vastag, úgyhogy van mi kopjon belőle.
HH-s EBC vagy BREMBO SA
Én csakis a legjobbat tenném bele (nem a versenyt mert az csak a pályán legjobb), nem koptatja el aránytalanul hamar a tárcsát (észre sem veszed, hogy nem 80000 hanem 70000 alatt kopik el) viszont mindig fog ha kell.
Köszi Laci.
Köszi, ezt nem tudtam. Olvastam már utána, de ezt így ebben a formában
nem hallottam még.

A nyüglődés oka az, hogy megvettem jó áron az EBC Vee féktárcsákat ugye...
Fogtam az akkor 1500km-ert futott FERODO Platinum fékbetéteim,
síkrahúztam őket egy csiszolóvásznon (meg is mértem szépen, körbe, egyezzen a vastagság).
Elkezdtem használni, és mikor láttam, hogy szépen "bekoptatta" az egész
tárcsát, elkezdett búgni alacsony fordulatnál fékezés közben.
Tulajdonképpen dudál a fék mint az állat, de fékhatás az van, azzal semmi bajom.

Ekkor jött az "olvass el" az EBC oldalán, ahol is persze előadják a hattyú
halálát, hogy EBC fékbetétet vegyél az EBC tárcsádhoz. Oké... jogos....
Node, ott is ajánl valami organikusat, meg szintert is.
Szinterből viszont kapásból hármat is. Még valami félorganikus is van...
Eredmény: tök tanácstalanság.
Az egyik EPFA elnevezésű, azt írják tovább tart, alacsonyabb
zajkibocsátású és kifejezetten jó nehéz utcai motorokhoz.
Rögtön első kérdés: "Mi számít nehéznek?" Bandit 250kg az ?
A másik GPFAX "Csak RACE júz." Oké... ez gondolom nem játszik.
Na igen... és a harmadik "Double-H" ami az EBC "zászlóshajója", TÜV
minősített, nagyon durván fogós betét, de semmi egyebet nem írnak.

Szerinted ha már szinter, akkor a "Double-H", vagy a sima EPFA ?
Vegyük számításba, hogy 5 éve ugyan azzal az organikus fékbetéttel
jártam minden motorommal. Kicsit hozzá vagyok szokva...
Az utcaival (organikus) az a gond, hogy ha forszírozottan használod akkor hamar felég és a felszíne megkeményedik amitől tépheted mint állat és alig fog fogni, ez már az első szerpentin után jelentkezhet míg a szinter (már a jobbak mert a gyengébbek pont olyanok mint az utcainak nevezettek) ugyan szintén "felég", de a kemény réteg szinte azonnal és folyamatosan leválik (ezért is kopik gyorsan) így még az utolsó századmilliméteren is úgy fog mint új korában.
Én Viferre észtereset vettem hátra. a tárcsát tény és való hogy jobban nyírja. Fékhatásban sajnos nem tudok neked különbséget mondani mert mikor meg vettem hátul lényegében nem volt betét.

"A fémrészecskékkel kevert, vagyis szinter fékbetét jobb hatásfokkal dolgozik, ami melegedés hatására sem csökken, de ez sajnos más rovására megy. A szinter fékbetét jobban igénybe veszi a tárcsát, ami ezáltal hamarabb elkopik." Ez az általános ismérve!
Milyen fékbetétet kell venni ? Organikusat, vagy szintert ?
Nem tudok dönteni...
Oda hol kellett jelentkezni ?
Ha Készültök a Szezonra...!
http://olx.hu/hirdetes/motoros-nyeregtaska-ID382Pf.html
Rendicsek, de az nem mostanában lesz sajnos.
Részemről esélytelen a motor addigra, úgyhogy stornózom.
Ha mégis úgy alakulna, akkor a gurulás részébe szívesen becsatlakozom.

Red: majd egy képet tolj már fel a kékes leömlőről. :)
Kora lenne még akkor sátrazni!
320km, szerintem nem motorral fogok menni.
Következő hét közepén indulunk egy Országkerülő 1500km-esre,
majd oda már motorral.
Uraim! Ha már szóba jött Május 1.
Elkellene dönteni hogy kinek kell faház? Azt le kellene foglalni és mivel hosszú hétvége ezt időbe meg kell tenni.
15k/éj 4fős
Vagy megfelel mindenkinek a sátor?
Összeállt az én gépem is a magam végzett szelephézagolás után.
Úgy tűnik , hogy az az időpont nekem is jó lehet, így lehetséges, hogy részt veszek én is a május eleji programban.
szokásos sorrend:
aksitöltés (nem bikázás), gyertyapucolas és szikra ellenőrzés gyertya hézag, ha nincs sok benzin benne enged le és tegyél bele frisset. aztan full szivató gáznélkül start...

ha összel ment akkor most is kell. gyenge aksival teker teker de nincs rendesen szikra és ebből szokott lenni a problem.
Annyit tudok hozzáfűzni ehhez a témához, hogy az én motorom szürke volt lila felnivel majd kék lett és rá se lehet ismerni szerintem. A forgalmiban nem irattam át színt. 2014 nyarán igazoltatott minket két pécsi motoros rendőr, és nem is vették észre.. vagy csak nem foglalkoztak vele. Nem kérdezték, hogy héé hol a szürke RF?

Egy rendőr ismerősöm mondta, hogy elvileg megbüntethetnének érte ha nagyon szemétkedni akaranak. Én az gondolom, hogy az első alkalmat ki lehet dumálni valahogy... De ha jól tudom 5.000 HUF az átírása kb.
Szép lett! Gratula
Sziasztok!

Tudom, rossz fiú vagyok és csak akkor írok ide, mikor gondom van, de tán még befogadtok =).
Szóval ma megpróbáltam életre kelteni a szamarat kb két hónap után.
Hát teljes kudarc minden fronton. Se kocsiról bikázva, se hidegindító sprayvel, se tolva, se ezek szabadon választott kombinációja.
Mikor december közepén elraktam, minden tökéletesen működött. Most meg halott.
Benzin van, azt megnéztem. Önindító forog, de eltekintve néhány kósza pöfögéstől, teljesen süket.
Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, aki ilyennel találkozik. Örülnék bármilyen tanácsnak, ami segíthet. Akár annak is, hogy hová érdemes Újpestről vinni költséghatékonyan, hogy feltámasszák.
Köszönöm
Le csekkoltam a motorom törzskönyvét tényleg nincs benne a szín. Úgy hogy azt tuti nem kell cserélni!
Na ez szuper
ez halál pontos lesz :D
A váltóhoz meg sok sikert!


Remélem május 1-re mindenki elkészül...
A szín nem ilyen bonyolult!
Én Siófokon az autóklubnál vizsgáztam az RF-et. Színt át írattam vizsga papíron. És irány az ocsmány iroda, de csak a forgalmit cserélik mivel az új törzskönyvekben nincs szín.
Csak a forgalmit kell cserélni. És nem kell szigorított műszakira vinni.
Lacinak még egyszer köszi !
Emígy néz ki a sebváltó jeladó belülről. Sima ügy lesz beültetni a többi
sebességet.
Ja, amúgy kipróbáltam a gázfáklyás titánium oxidálást és működik .
Kék lett az összekötő ott, ahol felhevítettem.