Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnéztük ma, nekünk is olyan jeladó van a Banditokon.
Úgyhogy olajcserénél kiszedem, széjjel fúrom... lesz fokozatkijelzőnk .
Igazad van, a nagyobb méretű fájl tartalmazza. Az én példányomban nem említették. Így már világos a dolog, ugyanaz a módszer, mint a 600-nál.
A benzin párolgása a porlasztásnál hőt von el, emiatt elkezd hűlni a tű meg minden a környéken a karburátorban és a levegő páratartalmából elkezd kiválni a jég. Úgy olvastam dugattyús motoros kis repülőkön elég komoly probléma szokott lenni ha jegesedik a karburátor.

Valaki csinált erről egy tök jó videót egy Yamaha Vmaxról
http://youtu.be/IBjZHl7HscA
Ha melegebb a benzin, könnyebben párolog, jobban porlasztódik.
Pár perc után megnő a hőmérséklet a kapcsoló környékén és kikapcsol.
Ne veszeges össze hozzá fölöslegesen mindent!
Kompressziómérést megcsináltátok már?
Kormos gyertya oka a magasabb hőértékű gyertya, túl sok benzin és az
alacsony kompresszió valamelyike szokott lenni.
Ha falsot szív akkor inkább szegényedik a keverék és fehér a gyertyakép.
Gondjaim vannak az üzenetküldéssel!
Tölcsed le mindkettőt, a kilencvenötösös kiegészítésben van róla szó.
Van szó a karbifűtésről a 900-as manualjában is.
...
Nem tudom igazából mennyit számít... Indításnál segíthet valamennyit, talán könnyebben indul hidegen, de ha jó állapotú a motor, szerintem anélkül is indulnia kell szóval ez csak egy ilyen parasztvakítás lehetett. :)
Nincsenek, de még csak helye sincs a fűtőtesteknek a karbik alján. Valszeg ez így lesz jó, az előző tulaj és az őt megelőző tulaj is elmondása szerint előírás alapján karbantartotta a motort. Ez mondjuk látszik is a gépen kívül-belül. Tehát még csak azt sem feltételezem, hogy a négy karbi alsó fél "hekkelt".
A fűtőtestek sincsenek benne a karbikban?
Köszi a Thermo switch szerelési leírást és mindenkinek a hozzászólásokat. Nos, nálam a karbik nincsenek bekötve az üza fűtési rendszerbe, csak ez a kapcsoló van meg. A felrakott szerelési leírás lapok RF600RS-re vonatkoznak, az én letöltött RF900RS leírásomban erről a kapcsolóról meg üza fűtésről szó sem esik, ezért is értetlenkedek. Furcsa a dolog, a hőkapcsoló része megvan, csak a fűtés hiányzik. RF900-ason van valakinek a karburátorsorán ilyen fűtés beépítve? Kösz
Hello,rf 400 vc-be keresek termosztátot és hőfokjelző gombát....
Ha a hőmérséklet 9 fok alá esik,működésbe lép a fűtés. A hőkapcsoló gondolom egyben a "hőmérő". Ha jelet ad,kapcsol a relé.
Szia!
Az én 600-asomon is van fűtő.
A tank alatt, a benzincsap környékén van a hőkapcsolója, úgymond ott "lefeg".
A karbikon meg ahogy néztem sorba vannak fűzve. A reléje jobb oldalon van hátul az idom takarásában.
Tornyiszentmiklóson lakom, szlovén határ mellett. Rakok fel majd képet este a hőkapcsolóról, meg a technikáról is. Üdv!
Zalában merre vagy?
Fényképet ha tudsz róla készíteni,
az tudna segíteni.
Nameg az adatlapodra párat.
Sziasztok!

Új RF900RS tulajdonosként kérdésem a következő, amiben a segítségeteket kérem: a karburátor robbantott ábrán szereplő "Thermo switch, carb heater" funkciója mi lenne, illetve hol kellene elhelyezkednie? Nálam nemes egyszerűséggel a tank alatt lefeg, de a neve alapján valahol a porlasztó közelében kellene lennie. Köszi a választ!
Eladod?ésha igen akkor mennyiért?írtam neked SMS-t is...