SZia
Szerintem szelepeknél lesz a hiba. Nem zár rendesen. Barátomnak is ugyan ez volt a hibajelensége és a szívóoldali jobb szelepnek letört a teteje és mindig nyitva volt, így elment a kompresszio. Ha gyári karbid van, akkor spriccelj + benzint ahonnan szívja a levegőt. Barátomnak visszafele robbant be :D.
Jeti 46 !
gixerbazsi !
A bal oldali hátsó sárvédőn alul van egy gyári tábla,ha lekopott,akkor meg a kezelési könyvben,miszerint 110 kg terhelésig hátul: 0,275 kgf/cm2 elől: 0,30 kgf/cm2 . Évek óta így használom,és még soha nem fordult le róla a gumi! Meg az alkarnak, és a futóműnek is kímélő ! (3X-os túlnyomás?)
Nem igen akar elindulni az LTZ-m. Gyújtás van, szikra van a pipánál, és nyökög a motor, de mintha nem lenne begyújtása a motornak. Csak öndítózik rendesen, és kb ennyi. Aztán egy jó idő után 1-1 puff, mintha beindulni készülne de ennyi. Benzin tank tele, szelep nyitva. Lámpák is világítanak, feltételezem nem elektronika. Ötlet?
Továbbá érdekelne a mellékelt képen a Kawasaki Kfx 400 as lámpafölötti idomja, hátha van valakinek elfekvőben :) (persze emberi áron )
Hát igen ki hogy használja viszont ugye ez a függ a terep viszonyoktól és a motoros testsúlyától is!Én nekem jo az 1 bár de kifogom próbálni a 0,8at vagy a 0,6 ot
én is 1barral használom elöl-hátul,de sokszor szétüti a kezemet a kemény talaj..meg lehet,h ekkora nyomással jobban is kopik betonon..vagy nem?! ja meg sokan mondják ismerősök,h minek fújok bele annyit..de ha meg 0.6 van benne,akkor meg fosok,h lefordul a guma a felniről
szevasztok!
kérdés:
mekkora legyen a guminyomás elöl illetve hátul?
egy quadozás kb. úgy néz ki,hogy kb.3-4-5km betonút,10-20-30km föld,sár,homok,fű..szóval minden ganyé!
Szerintem szelepeknél lesz a hiba. Nem zár rendesen. Barátomnak is ugyan ez volt a hibajelensége és a szívóoldali jobb szelepnek letört a teteje és mindig nyitva volt, így elment a kompresszio. Ha gyári karbid van, akkor spriccelj + benzint ahonnan szívja a levegőt. Barátomnak visszafele robbant be :D.
gixerbazsi !
A bal oldali hátsó sárvédőn alul van egy gyári tábla,ha lekopott,akkor meg a kezelési könyvben,miszerint 110 kg terhelésig hátul: 0,275 kgf/cm2 elől: 0,30 kgf/cm2 . Évek óta így használom,és még soha nem fordult le róla a gumi! Meg az alkarnak, és a futóműnek is kímélő ! (3X-os túlnyomás?)
Nem igen akar elindulni az LTZ-m. Gyújtás van, szikra van a pipánál, és nyökög a motor, de mintha nem lenne begyújtása a motornak. Csak öndítózik rendesen, és kb ennyi. Aztán egy jó idő után 1-1 puff, mintha beindulni készülne de ennyi. Benzin tank tele, szelep nyitva. Lámpák is világítanak, feltételezem nem elektronika. Ötlet?
Továbbá érdekelne a mellékelt képen a Kawasaki Kfx 400 as lámpafölötti idomja, hátha van valakinek elfekvőben :) (persze emberi áron )
Én 1bárt nyomattam előre is hátra is és nekem ez megfelel,bár néha eléggé ráz kemény földuton de leszarom :D
Az első 2,5mm. Hátsó 3,5mm.
már kedden kaptam
kérdés:
mekkora legyen a guminyomás elöl illetve hátul?
egy quadozás kb. úgy néz ki,hogy kb.3-4-5km betonút,10-20-30km föld,sár,homok,fű..szóval minden ganyé!