egyébként nem téves tényleg 1300 van az oldalára is irva nem 1400 szóval pity puty....
a k8 as hayabusa paipron is 1300 kellene legyen
fiver tényleg neked mi van beirva? mert a seggére 1300 van rá matricázva!
ma hivta fel öcsém rá a figyelmem,,,puffff
nos erre azt mondanám,hogy ne képzeljük azt hogy egy 260 kg ot ugyan oylan egyszerü megálitani mint egy 180kg és fékek szinte ugyan azok mind 2 ön,,rá rakták ugyan azokat a tárcsaákat pofákat csak max a fenti fékdugattyú más,,,nyilván az ujjabbon változtattak ezért érezhetöen keményebb lett,teszteken is úgy mondta termetéhez képest jó,,,ne várjunk csodát,,,ennyi pénzért,,,a ducati fékrendszer 30ezer eu azért van még mit tuningolni biztos ehhez is van pár jó cucc amivel fel lehet spékelni ,,,de akkor nyitni kell a pénztárcát,,mindig azt mondom azt várjuk el amit fizetünk ,néha kapunk pénzünkért nagyon jó dolgot ,de nem csaodát .....
mindig mondank adatokat hogy a zizi igy fog meg úgy de nem irják le én 10 es számrendszerben mérek nem igy hogy brutálisan fog,meg hanyagul,,ezek nem mértékegységek,,,
1 xer láttam hogy az ABS es mocikkal fékezgettek meg a nemABS el,,10 m külömbség az abs nek én igy megértem mikor hol fog jobban a fék...
ez csak igy megint a véleméynem a fékekröl
ELSZABADULT RAKÉTA "...Egyszerűen nem tud lassan menni. Olyan elmebeteg, mint a világ legveszélyesebb bűnözői együttvéve. De a Hayabusa semmihez sem fogható, őrült gépezet. A sebbesség megszállottjai rajonganak majd a ZZR1400 alázó tulajdonságaiért, míg a sportmotorosok a nagyszerű kezelhetőségét fogják külön díjazni. Ha összegyúrnánk egy literes GSX-R-t, egy Honda Goldwinget és egy NASA-űrsiklót, valószínűleg a Busa lenne a végeredmény. Jelen pillanatban ez a legjobb gyors helyváltoztatásra szánt utcai motor. Sőt, inkább egy elszabadult rakéta..."
Elnézést a zavarásért, de muszáj volt megosztanom az illetékesekkel Már itt sem vagyok
az uj busa fekei mostmar az 1000 gixerevel megegyezoek..... legalabbis ezt allitjak a nagy okosok.... en speciel ugy hozom ki jovohet penteken az uj busat, hogy fem (ami ugye nem is az) fekcsovek lesznek rajta.
ha mar busa legyen kover....
És tényleg...
Egy kicsit hozzápiszkáltam. Kb. 20-adjára leírom, hogy egy komplett K6-os 1000-es Gixxer eleje van beleműtve a kicsikémbe főfékhengerrel együtt, kivéve a féktárcsákat, mert az maradt a Busa 320-as méretű tárcsája. Így már eléggé használható a fék...
találjátok ki milyet adtok nekem, én olyan formát fogok produkálni.
se rosszabbat, se jobbat!
minima 2 munkanapra lesz szükségem az eredeti példányokra.
(szerintem hamár sárvédő, akkor hasznos is legyen, érjen fel a kerék tetejéig simán... akkor véd is a dzsuvától, nem csak vagyányan mutat.
még a GP-seknek is ilyen hosszú sárvédőik vannak. onboard felvételen látszik.)
persze mindenki olyat csináltat amilyet szeretne!
"vakon" 22-24e környékére lövöm be az árát, pontosabbat már csak centivel és idommal a kezemben tudok mondani.
Ennél konkrétabbat telefonon tudunk megbeszélni.
a k8 as hayabusa paipron is 1300 kellene legyen
fiver tényleg neked mi van beirva? mert a seggére 1300 van rá matricázva!
ma hivta fel öcsém rá a figyelmem,,,puffff
mindig mondank adatokat hogy a zizi igy fog meg úgy de nem irják le én 10 es számrendszerben mérek nem igy hogy brutálisan fog,meg hanyagul,,ezek nem mértékegységek,,,
1 xer láttam hogy az ABS es mocikkal fékezgettek meg a nemABS el,,10 m külömbség az abs nek én igy megértem mikor hol fog jobban a fék...
ez csak igy megint a véleméynem a fékekröl
Elnézést a zavarásért, de muszáj volt megosztanom az illetékesekkel Már itt sem vagyok
Egy a Hayabusa legendáját csodáló pici motoros
szet carbonozzuk az uj busat.......
ha mar busa legyen kover....
bárcsak lenne annyi szabadidőm... :-)
Egy kicsit hozzápiszkáltam. Kb. 20-adjára leírom, hogy egy komplett K6-os 1000-es Gixxer eleje van beleműtve a kicsikémbe főfékhengerrel együtt, kivéve a féktárcsákat, mert az maradt a Busa 320-as méretű tárcsája. Így már eléggé használható a fék...
se rosszabbat, se jobbat!
minima 2 munkanapra lesz szükségem az eredeti példányokra.
(szerintem hamár sárvédő, akkor hasznos is legyen, érjen fel a kerék tetejéig simán... akkor véd is a dzsuvától, nem csak vagyányan mutat.
még a GP-seknek is ilyen hosszú sárvédőik vannak. onboard felvételen látszik.)
persze mindenki olyat csináltat amilyet szeretne!
Ennél konkrétabbat telefonon tudunk megbeszélni.
Üdv!