Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Benne vagyok!
Üdv! Szolj ha kész van és már megyünk is valamerre.....
Szia Dj. Sajnos még nem, de már pesten vannak az idomok. Remélem nemsokára felkerülnek a kicsikére és akkor repülhetünk!!!
Laci. elkészült?
naggyon jó , de tényleg. hayabusán talán hátrány lehet, hogy a haja a vízszintes irányban csapkod össze vissza. aztán meg kellhet fogpiszkáló is,
hogy a foga közt lévő, visszabüfizett rovarokat kipiszkálja az ember.
Ilyesmire gondolsz ? Itt : http://nitrinos.ru/en/predator_aero/
Cserélnék hosszított lengővillát gyárira. Turbós Busa motorba gyárit beszámítok.
Tegye fel rá az r1-ét! Én is így oldottam meg. Pici módosítás kell azért.
Sziasztok! Szombat este félkilenc körül látam egy kolbászzsír busát, a hungária-kerepesi keresteződésében, a solymásznak ,,predator"-os bukója volt. Nagyon megtetszett az a sisak. Esetleg tudna valaki segíteni, hol lehet olyat venni, vagy a srácot ismeri valaki? Előre is köszönöm az infókat! Üdv mindenkinek!
A Busa hűtőjét elnézve a jobb oldalán is kivan alakítva ventilátornak hely! Csak az lenne a kérdésem, hogy melyik jobb oldali ventilátoros Suzuki típusnak passzol oda a ventilátora az első gen. Busa hűtőjére?
A haveromnak van egy 750 Srad-ja és annak a jobb oldalán van a hűtőn a ventilátor! Lehetséges, hogy az kompatibilis lenne a Busával? Mert csomó alkatrésze a Sradnak egy az egyben Busa, vagy inkább fordítva, mert a Srad korábbi típus...!
Sajnos ez az első generációs Busa ilyen! Még 2 ventillátora van ami igen kevés 2008 tól már dupla ventillátoros! Ha teheted ne állítsd le folyamatosan menni kell vele legalább 80 100 km es sebességgel a menetszél had hütse vissza! Ha ez nem megy még a piros jelzés előtt álj fére és állítsd meg mert meg főzöd a motort! Ez gyárilag ilyen! Sajnos én is beleestem párszor ebbe!
Sziasztok
Segítség kellene !
Egy haveromnak lenne szüksége leömlőre Yamaha fzs 1000 Fazer-hez / 2004 - es / sehol nem találni épet a bontókba .
Ha jól emlékszem valaki a fórumba egyszer irt hogy ő csináltatott leömlőt . Ha meg tudná adni a készítő elérhetőségét sokat segítene !
Nektek pedig széles utat !!!
Első gen. Busásokhoz egy kérdés!
Nektek sem bírja nyárik kánikulában erős városi dugózásnál vissza hűteni magát a motor, vagy csak az enyém?
Valamelyik kánikulás nap erős dugóba keveredtem a városban. Normális esetben a fele vonal alatt egy mutatónyival szokott stagnálni a hőfok, a ventillátos meg a fele vonal fölött egy hajszálnyival szokott bekapcsolni. Mikor már háromnegyed környékén járt a mutató folyamatos ventillátor mellett és csak egyre kúszott föl, már kezdtem aggódni...
Mikor már csak egy mutató vastagságnyi hiányzott a pirostól szerencsére megindult a sor, de ha ott kellett volna még araszolni, akkor egypercen belül tuti a pirosban lett volna! Nem értem, hogy méretezhetik ennyire alá a hűtőrendszert!?
Ilyenkor egyébként mi a jobb stratégia?
Alacsony fordulaton tartani a motort menet közben, hogy minél kevesebb munkaütem jusson adott távolságra, vagy magasabb fordulaton menni, hogy minél több vizet keringessen a vízpumpa???
Tegnap 30.-án Jászberényben rendőrség-Kőhíd sarok fekete-ezüst K8-as UIP frsz. rövidgatya polo Ki volt az????
Köszönöm Albinak,hogy megint segített nekem!
Grat!
Köszónöm szépen fiuk!
a tudás hatalom
gratulálok Józsi.
Gratulálok nagy vagy Józsi
Kunmadaras 2 napos verseny végeredménye! Szívó motorok között nekem sikerült a legjobb időt futni és megnyerni a döntőket is! Kemény két nap volt iszonyatos meleg kemény ellenfelek de mindent összevetve szuper volt!
Az kezdésnek nem rossz!Igen,ebben nekem is ez a nehéz,hogy nagy gáznál szeret néha kerékre állni.
11,3 vagy 11,5 volt ha jol emlékszem,ugy indultam mint az utcán ,fetettem 2-be és csak ott huztam teljes gázt ,mert előtte mindig felemelte az elejét.