Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ferikem

s akkor idezek egy ismert filozofustol:
"A viták lényege nem a győzelem, hanem az előrehaladás". (J. Joubert)
Ez nálad az elobbi, nalam az elorehaladas.
Eppen ezert koztunk nem erdemes folytatni semmiféle parbeszedet
Feri,szerintem Balázs barátomat nem motiválja a 402mèter. A tanítást illetően,mèg nekem is nagyon sokat kène tanulni,messze vagyok èn attol,hogy bárkit is oktassak!
Gabi, semmi baj, Balázsnak meg majd tartasz 1 éves tanfolyamot, hogy verjen meg engem jövőre 402 m-en, de valami turbót vagy nitrót tegyetek bele neki, akkor talán utól ér 399 m-nél, de ha nem, akkor majd intézem és kitolják a távot vagy 6-700 m-re, és akkor talán......
Ejnye fiuk
Sajnos ez még mindig úgy volt, mióta világ a világ, mindig az sértődik meg, aki először elkezdi a "mókát", De én csak nevetek az egészen, úgy ahogy Madarason is a döntők után Gabival és Józsiékkal együtt nevettünk a Girnyón!
De nem hogy örülnék Balázs pörög a kedvenc topikod, mi lenne most ha......,
Feri
teljesen felreerted. En nem duzzogok hanem mar parszor leirtam boritekolhato volt az ezres gyozelme..raadasul nevezzuk joci motorjat hibridnek, amellett hogy kituno es tapasztalt versenyzo..
jocit csak akkor lehet megverni ha elalszik vagy megall a motorja.
azt is mondtam a felepitese miatt hivom girnyonak az ezrest mert a busahoz kepest olyan mint egy bicikli
de ha megengeded lesz sajat velemenyem es mivel busafan vagyok ezert akkor is annak drukkolok ha 1% eselye van
es sajnos a mi kommunikacionk mas szinten mozog tovabba nem akarom szetkurni a topicot ezert magam reszerol lezarom ezt az ertekezest.
sok sikert a palyazashoz vagy a gyorsulashoz
De most a Girnyó 1000-es (még most csak186 keréken) Fekete Ricsi személyében, odabaszott rendesen Május 1-én (2.24-2.31 tized), az alaposan megtúrt 2 Busának 220-240 keréken!
Gabi, Józsi, nehogy megsértődjetek, mi ezt már madarason este megbeszéltük együtt a csapat! (Ezt is csak Kawabbusa miatt írtam)
KawaBBusa meg duzzogjon a GIRNYÓ meglepetése miatt!
Legalább pörög a Busa topic! Már látom a pályamotorozás miatt még nem hagyhatjuk abba a gyorsulást, mert akkor nem lesz min itt beszélgetni a 2-ik Madaras után, ha nem lesz ott a kis GIRNYÓ 1000-es!
Porog porog biztos a girnyo ezresek miatt
(Nehogy megsertodj feriii )
végre egy szívből jövő hsz. egyébként mindenki jó volt. köszönjük a versenyzőknek az izgalmakat.
én is szívből szólok. hajrá hayabusa, repelik józsi
4. Hayabusa gurulás. /Pécs TV. torony, Orfűi tavak./
2015. 05. 16. esőnap 05. 23-án.
indulás: 09:00 a szokásos helyről, Bp. M1-M7 kivezető szakaszán
lévő AGIP kútról.
I. megálló az M6 pálya 70-es kőnél, az újvárosi pihe-
nőhelyen lévő OMW kút. /M8 csomópont előtt 4 km/
érk: 09:45, ind: 10:15.

II. megálló az M6 pálya 134-es kőnél, a fácánkert pihe-
nőhelyen lévő MOL kút. érk: 10:45, ind: 11:15.

a 138-as kőnél megyünk ki a 6-os útra. ha kell, megállunk az M9 csomópontban. /ha valaki ott csatlakozik be/

Pécs TV. torony érkezés kb 12:15. /ebéd, stb./
indulás 14:00 órakor az Orfűi tavak felé.

a résztvevők iratkozzanak fel. mindenkit szeretettel.
más motortip. nem kizáró ok. őket majd mindig bevárjuk vala-
hol.

1. én
2. bartokatosz
3. hayabusablack 1
4. hayabusablack 2
5. hayabusablack R1
6. Busalaci
7. Árpivanda
8. feti
9. pokerzee
10. PipásGéza
11. AngelT
12. tyutyi
13. x300
Jó látni, hogy pörög a forum!
Gabi
Feri akkor meg gyerek volt nem emlexik ra
Feri! Több is veszett Mohácsnál!
Köszi Joci
Gabi, volt már ilyenre példa tavaly is emlékszel, az volt az illetőnek a baja, hogy 3 motor is elé kvalifikált, és ezért meg is sértődött, és haza ment! Ha jól tudom azóta nem is köszön az érintetteknek, de egyébként Ricsinek már előtte sem köszönt, de bekaphatja!
Gabi ez egy nagyon szép mondat volt
Szerintem az sem szègyen,ha gyengèbbtől kap ki az ember,bárki lehet jó formàban. Az a szègyen,ha ki sem áll az ember ès feladja
Bizony bizony, nálunk is nálam volt a kraft, a rutin, és a középdöntőben elvéreztem a hülyeségem miatt, egy fiatal rutintalan sráccal szemben, akinek 2.5 tizedet adtam az időmérőn! De ez van, a hibákból okolunk! És igen, jobbtól kikapni nem szégyen, az szégyen ha rosszabbtól kap ki az ember!
Ferikém! A versenyeken úgy érzem magam mint ha hazaérnék nagyon szuper hangulat jó társaság mi kell még? A jobbtól meg kikapni nem szégyen! Mint mondtam én nem vagyok egy serleg vadász én jól érzem magam veletek és ezért is járok Persze azért én is készülgetek tuningolgatok mert azért ide kellenek a lovak! De ez nem minden! Mint láthattad te is hiába van bitang mocim ha rutinosabb a másik pilóta! De összefoglalva! Szuper két nap volt!
Akkor ott nincs probléma.
Tehát az útcán, vagy akkor a pályán egyenesben, amikor autó autót ér, kevés több mint 200 lóerő főtengelyen, ez érdekes!
De te azt figyelembe veszed, hogy Jana 1.11-el szorozza a keréken mért teljesítményt főtengelyre, ágó meg ha jól tudom 1.15-el, tehát a főtengelyre jutó teljesítmény kb. ugyan annyi mind kettőnél!
tobbszorosen felreerted s az a gyanum ez tovabbra is igy lesz
utcara tuning tok felesleges, de a palyan hianyzik az ero a busabol az egyenesekben
masreszt nem kritika volt a ti tuningotokkal kapcsolatban hanem azt mondtam olyan eros a motorod hogy eselytelen barki a kategoriadban megverni annak ellenere hogyha valakinek jobb a 60 laba vagy a reakcioideje.. ezt mondtam
es akkor meg egyszer azt is elmondom hogy suly loero aranyban a ti ezreseiteket egy szivo busa cm3 noveles nelkul nem erheti utol..vagyis szinte eselytelen az(busa testehez es felepitesehez girnyo) ezresekkel szemben a kuzdelem