Most ismételjem magam, nem haragszom, sőt ürülök! De még mindig nem válaszoltál, hogy te mire fel tuningoltál útcára, én meg kaptam kritikát tőled a tuniggunk miatt, pedig versenyzünk!
feri
ugy latom erzekeny lelked van es nehezen visel barmely mas velemenyt. Akkor tenyleg maradjunk ennyiben mert az eszervek parbajaban benne vagyok de a gyerekes sertodeses kodobalasban viszont nem
Nem megyünk Lacházára, de én nem haragszom, nehogy azt hidd, miért is haragudnék, be jött az amit megjósoltam, "meglepetés az kis girnyó 1000-estől 1-2 Busának" de még nem válaszoltál a te tuninggoddal kapcsolatban a kérdésemre?
De Józsi, ettől a műszaki problémától eltekintve, jó hangulat volt a 2 napos verseny alatt, főleg csütörtök este, IGAZ?! Nincs itt semmi baj, ott a d 1000-es versenyzők között baráti viszony volt! Csak versenytől kivül állók (utcai motorosok) már előre MEGPRÓBÁLTÁK megjósolni LEIRÓAN a verseny kimenetelt! Csak HÁT TÉVEDETT, MERT LENÉZTE A KIS GIRNYÓ 1000-EST, ÉS AZ TUDTA AZT, AMIT NEM MINDEN BUSA TUDOTT MOST, de javítsd ki ha tévedek!
Azt sejtem aki ugyesebb es rutinos az 2perc alatt vagy akorul tud menni. Magamat a 3 percesek koze sorolnam igy elso korben
Ugyhogy tervben van jovore kilatogatni a ringre es majd kerem a segitsegedet 1-2 kor erejeig megmutatni merre kell kifordulni a garazsbol pl
A hiba eleve ott van, hogy valaki Panigaleval akar gyorsulni. Használhatatlan nyomatékgörbéje van amit a tuning nem szokott javítani inkább rontani. A 228Le keréken több mint a Vb-s csapat ereje. Vagy kamu vagy valami embertelen kompresszió (vagy emelt köbcenti bár nem tudom mennyi van még benne).
Megnevezem én.
A Prop Teches pad rendszeresen 20 lóval többet mér mint a normális. Így lett náluk a full széria S1000Rr 200 lóerő keréken. (Fent van a sportmotoron a videó. Csundi bemondja a Superbike-os kamerába, hogy igen ez 200 lóerő keréken). Vagy az én full széria ZX-10R-em 186Le keréken. (Valahol meg van a papír róla).
Janáé 5-8 lóval mér többet mint szerintem kéne.
Agó padja nekem centire azt mérte mint a Big Bang-es Fuchs-os pad a régi 10-re. 152Le keréken.
Amúgy Agónál hétfőn volt Talmácsi két motorja. Megmondták az olasz szerelők hány lóerőnek kell lenniük. 0,5Le belül volt mind a kettő.
Mellesleg azt tudom es minden tisztelem az olyan tehetseges embereke mint a joci,kiralypeti,bankilajos,gabi stb stb. Ok igazi rutinos es tehetseges emberek akiknek a nyomaba sem er egy utcai motoros.
De neztem mar ddt500 hungaroringes koret is es meg kell mondjam soha nem fogom tudni(es nem is akarom)
azt a szintet hozni mint ezek a sracok. Viszont programozasban a monitor elott ulve lehet en vagyok a jobb
Igen, akkor minek költöttél annak idején a busádra, főleg az útcára egy vagyont csabánál? Ez nagyon érdekes, lehet Gabit akartad elhagyni a monitoron, de azért jobb volt hogy a motorba is lett 1 kis kraft többlet!
Dehogy ment, kimelem a kicsiket s probalom hozni a magyar busa atlag teljesitmenyt ami evente 3 e km.. vagyis par evig parkolo allasban marad
nem tudom tibor van most sokkal fontosabb dolog amire kell nem keveset locsolni..de igerem tenyleg ha megmozdulunk te leszel az elso aki teszteled
meg a monitoron keresztul is ereztem az ellenszelet ferikem . De mondjuk belegondolva hogy rakoltsek 1-2 milliot a motorra szamomra teljesen erdektelen, ugyhogy az ellenfeled egy 50 e kmt futott gyari busa lesz de ennek ellenere nem fogadnek magam ellen
PUDING próbája az evés, persze lehúzató nélkül, és madarason, és nem máshol, ahol lehet akár 2-3 tizeddel is több, az életszerűtől! Mint ahogy most is kiderült!
ugy latom erzekeny lelked van es nehezen visel barmely mas velemenyt. Akkor tenyleg maradjunk ennyiben mert az eszervek parbajaban benne vagyok de a gyerekes sertodeses kodobalasban viszont nem
hát ha az erőt keresed benne a k8 után ,messze alulmarad..
152 le 119 nm
azért nem öreguras ,de nem is kunmadárra való..
Az a baj nem tudom milyen a vfr..de gondolom eroteljes es kenyelmes motor kisse oregurasan. Igy kepzelem el az xxet.
jaja irány verőce
masreszt azt a hekket verocen meg kell ejtsuk valamikor
Nem azért írtam...
Ugyhogy tervben van jovore kilatogatni a ringre es majd kerem a segitsegedet 1-2 kor erejeig megmutatni merre kell kifordulni a garazsbol pl
4:45-nél lehet derülni.
A Prop Teches pad rendszeresen 20 lóval többet mér mint a normális. Így lett náluk a full széria S1000Rr 200 lóerő keréken. (Fent van a sportmotoron a videó. Csundi bemondja a Superbike-os kamerába, hogy igen ez 200 lóerő keréken). Vagy az én full széria ZX-10R-em 186Le keréken. (Valahol meg van a papír róla).
Janáé 5-8 lóval mér többet mint szerintem kéne.
Agó padja nekem centire azt mérte mint a Big Bang-es Fuchs-os pad a régi 10-re. 152Le keréken.
Amúgy Agónál hétfőn volt Talmácsi két motorja. Megmondták az olasz szerelők hány lóerőnek kell lenniük. 0,5Le belül volt mind a kettő.
De neztem mar ddt500 hungaroringes koret is es meg kell mondjam soha nem fogom tudni(es nem is akarom)
azt a szintet hozni mint ezek a sracok. Viszont programozasban a monitor elott ulve lehet en vagyok a jobb
nem tudom tibor van most sokkal fontosabb dolog amire kell nem keveset locsolni..de igerem tenyleg ha megmozdulunk te leszel az elso aki teszteled
A barátaim Krakkó-Zakopane túrán ..én meg itthon
Te BB ment már a busád idén?