Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De az is lehet Tibi, hogy az a pad ahol mérték Austriában, póni lovakra volt állítva, ahogyan sokszor itt nálunk is magyarban, de nem nevezném meg most ezt a pad mester urat!
Azert a reakcioidot es a 60 labat elnezve nem gondolom hogy nagyon meg fogok izzadni . Masreszt nekem ez abszolut egy jatek nem pedig eletcel vagy verre meno kuzdelem.
Várható volt.
A monitorral nem lesz baj, ahogy most sem, hát a 402 m-en van 15 év hátrányod, de lehet te azt behozod 1 hónap alatt!
mindket fronton igyexem helytallni
UGY legyen, de ne csak itt a monitor előtt tedd majd csak, hanem élesben is!
Fertőn elfáradt 10.0-nál és 230 km/h-nál, én így hallottam!
Egyaltalan nem. Sot en orulok neki hogy a tied ilyen eros, mert jovore szeretnem megneheziteni a dolgodat
szerintem te sem banod
mind 2-höz, persze ha nem vagyok hulla fáradt!
Ez nem tamadas..vedekezes
Igen, és az a én hibám hogy a mások motorja nem megy?
Mi van a keréken 228LE-ős Ducatival?
Miután az elmúlt 2 hónapban ebben a topicban a hsz-ek 90%-a arról szólt, hogy kinek a motorja van jobban megtuningolva így nem hiszem, hogy ez támadási alap lenne.
Egyebkent az idokbol latszik a feri motorja szintekkel feljebb van eroben mint a tobbieke. Szerintem csukott szemmel es hatrakotozott kezzel is gyozne
s mindezt a monitor elott ulve latom
Van aki csak huzza a gazt es van aki gondolkozik is
te hova tartozol feri?
Ja azt nem is figyeltem. A "dobogón álltam én is" miatt azt hittem ez éles volt.
A monitor előtt, (vagy telefonban) könnyű megmutatni!
Tibi, az időmérőn teljesen mindegy mennyi a reakció időd, csak a menetidő számít, döntőben van nagy jelentősége a reakció időnek, amit most a fáradság miatt én is benéztem rendesen!
Ne aggodj jozsikam szivesen megmutatom lachazan hogyan kell valtani
Mit lehet azzal szenvedni? Kapcsoló jó, elektronika jó, vezeték nincs elszakadva, működnie kell nem?
Ahogy nézem páran nem vették túl komolyan a dolgot. 0,8-as reakcióidő! Még elnyomta a cigit?
Nem mint ha számitott volna de mind két nap szenvedtem a váltó elektronikával! Egyszerűen nem tudtam váltani! Jana ki is jött megjavítani de már akkor a középdöntő következett és késő volt a segitség! Sajnos most sem működik de remélem Lacházára rendben lesz! Még mielőtt mondanátok miért nem váltok kuplung nélkül, próbáltam de ha nem engedem teljesen vissza a gázt nem veszi be a sebességet! És igy csak nagyon sz@r időket futottam!
Adjon a jó isten sok szerencsét hozzá, mind kettőnknek!
Termeszetesen gratulalok Feri remelem egyszer majd melto ellenfelkent csatazhatunk 400-n
Így csak el hiszed!