Ez olyan lehet mint amikor az én fősulim meghívta a Stadlert, hogy tartson előadást a sikeres üzlet felépítéséről! Hatalmas közfelháborodás volt!
Viszont! Az az ember tudja, hogy kell az biztos!
Igaz áfát nem szeret fizetni, de az most nem lényeg...
Gyengébben jön ki az új busa a gyárból?
Ne szívassatok már! De gáz...
Mondjuk nekem a Zzr-ből ki van véve a tiltás (még az előző tulaj volt az elkövető)! De mondjuk azt érezném ha 150 lóerő körül lenne (előző Thunderjoska annyi volt)! Ez meg kitépi a karom!
Sokan elkövetik azt a hibát, hogy túl finoman járatják be a motort. Szó szerint ellustul. Egyik ismerősöm hímestojás módjára járatta be a K6-os GSX-R 750-ét. Rátették a padra és 118Le nyomott kerékre ami marha kevés. Aztán megcsinált vele egy 3 napos pályahétvégét ami után 132LE lett keréken!
A tiltáskiszedő meg értelemszerűen marha sokat jelent egy ilyen nagy blokknál.
Pedig az én új Busám is gyengécskének bizonyult mikor elhoztam. Bár 3000 km ig csak max 180 km/h járattam de aztán fokozatosan tovább tovább húztam neki de mégsem éreztem azt a dinamikát, rugalmasságot! Hívogattam is a haverokat akiknek volt már meg volt is Busájuk, hogy mondjanak valamit de azt mondták megszoktam a régit és ez egyszerűen csak szokatlan! Pedig nem! Miután lecseréltem a kipufogót egy titán rendszerre tettünk bele Pc5+tiltáskivevő! Mint ha nem is ugyan azt a motort kaptam volna vissza a Janától! Ha jól emlékszem 193 lett keréken és 155 nm! A kanyarokról ne is beszéljünk aki ment már gyári kipufogóval és lecserélte rendszerre tudja miről beszélek! Ez már nem ér le a kanyarokba!
Viszont! Az az ember tudja, hogy kell az biztos!
Igaz áfát nem szeret fizetni, de az most nem lényeg...