Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyu a 130-on a Busa hirdetésben eladó az a futó?Ha igen mennyiért?
Ha gondolod K8 utániról tudok képeket küldeni,illetve régiről miket kell változtatni....
Tényleg nem mindegy, hogyan szállok le róla. Ez volt a fő indok, ami miatt eltávolodtam a naked világtól. Köszi az infót, majd ahogy időm engedi, ProE-ba megtervezem a dolgokat hozzá.
Tényleg szép ebben a színben,én is ilyet vettem volna a zzi előtt csak hát nem fértünk össze a raddal....
Első generációst nem,abban segítettem egy barátomnak átépíteni.Igazából vissza lehet építeni kb 20-30 perc alatt,de hosszabb fékcső és kuplung cső kell mindenféle képen hozzá, így az zavaró lehet a csutka kormánynál.
Az átalakítás után jó plexivel 220-240nél még egyenesen ülsz simán.
Sokat motoroztunk busás barátokkal,itthon és külföldön is és még is aki csutkával ment vagy a csuklóját rázta vagy a fenekét fájlalta.
Ez a kormány kérdés egy örök vita forrása...
Mikor az elsőt megcsináltam élőben mindenki aki látta csodálkozott rajta,hogy ő nem is tudta és ha tudta volna akkor nem adja el a Busát.
Sajnos egy JÓ átalakítás sokba kerül,mert a kiegészítőket is meg kell venni illetve meg kell csináltatni hozzá.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

Neki segítettem és hát mire kész lett vele(Ő építette az egészet) maga sem hitte el a különbséget.Sőt semmit nem veszt az érzésen sztem.
Sztem nem mind1,hogy leporolod magad mikor leszálsz vagy minden porcikád fáj 400km után...
Szia Oszi!
Első nekifutásra egyben szeretném eladni,ha nem kell senkinek akkor beszélhetünk róla...
Ez legalább egyedi forma!

Nem hallott senki róla, hogy jönne új busa valamikor?
Szép az mindenhogy, de ebben most egyetértünk. Én is nagyon szeretem.
Ebbe a sárga színben, gyönyörű a busa!
Lehet, hogy ennyit jelent az a 10-12 centi. Annyival esetleg hosszabb a kezem. Persze biztos az is számít, hogy a felsőtestemhez képest hosszabb a lábam, tehát a hosszú kezem így kisebb részt egyenesít ki. Fene tudja.
Tény, hogy nekem csak akkor fárad a csuklóm, ha városban kell tötymörögni, országúti, normál tempónál teljesen kényelme. A menetszél is tart annyit, hogy tehermentes a csuklóm, meg a hosszú kezem miatt az üléspozíció is kényelmes.
Én 180 cm magas vagyok, és a csuklóimat szoktam érezni, mikor egész nap nyeregben vagyok. Úgy enyhítettem ezt, hogy csapágyasra nyüstöltem otthon az evezőpadot, így fizikummal kompenzáltam. De ahogy öregszem azt veszem észre hogy az adrenalinnál kezd fontosabb lenni a komfort. De a menetdinamikából nem akarok lejjebb adni, így a motor marad, csak lehet egy kicsit változik, ahogy én is . A legjobb az lenne, ha fenn tudnék tartani egy 12-es ninját és fjr 1300-at párhuzamosan .
Egy kicsit elvesztem a "ki mekkora és miért kell a túra szett" beszélgetés fonalrengetegében.
Sokszor hallom többektől is, hogy egyenes kormányt tesznek fel, illetve túra plexit a kényelem érdekében. A túra plexi hasznosságát nem is vitatom, azonban az egyenes kormánnyal kapcsolatban vannak fenntartásaim, hogy hasznos-e annyira amennyire azt várjuk tőle. Természetesen ez alkat kérdése, nem igaz mindenkire. Én 190cm magas vagyok és a gyári kormány kifejezetten kényelmes. Főleg túrázom, túragumik vannak a gépen is pont ezért és mentem már hosszú túrákat, egész napos hajtásokat és soha sem volt gondom sem az üléspozícióval, sem azzal, hogy a kezem elfáradt volna. Szerintem egy bizonyos magasság felett már nem kell az egyenes kormány, önmagában a kéz hossz miatt kényelmesebbé válik a pozíció. Szerintem.
Sziasztok!

Kifejezetten üdítő olvasgatni, ahogy osztjátok egymást. Legalább most van élet itt a fórumon, nyáron úgyis mindenki inkább ült a gépen ha tehette.

Gondoltam bedobok egy képet, hogy egy kicsit felidézzük így a rossz időben is a nyarat, illetve, hogy érdekes perspektívából lássuk a világot. Na meg persze, hogy a Kawások is lássanak valami szépet!
Első generációs Busád is volt átépítve Túra-állatnak?
Ezen már én is gondolkodom egy ideje, mert a 4 napos túra után nem volt őszinte a mosolyom . Bár a túra BMW-ről is nehezen mászott le az úriember . Ez ügyben tudnál nekem segíteni pár bevált ötlettel, fényképpel, hogy mit és hogyan érdemes kivitelezni?
Én először olyan rendszerre gondoltam, hogy könnyen cserélhető legyen a gyári kormány és a túra. Ha pályáznék akkor visszadobom az eredetit, ha több napra indulunk akkor meg a "goldwing" rendszert raknám fel. Erről mi a véleményed?
Csak a kapcsoló külön?
Igen, és én tudok magamon is nevetni (és hülyét csinálni magamból is), ez nagyon fontos mert hány olyan fickót tudok aki máson tud nevetni, de amikor Ő róla van szó akkor befeszül!
De ez intelligencia kérdése azt hiszem... itt van például Woody Allen! Nézzük meg az "arany köpéseit"! Teljesen beteg az ember!
Amúgy tanultam én sok mindent 22 év alatt az iskolában, de magamért kiállni csak utána tanultam meg! És rájönni, hogy az üzleti világ nem olyan fair játék, hogy ha te gondolod, hogy korrekt vagy a másik fél is az lesz...
Sosem gondoltam ilyet
Akinek van humora az szamomra ertekes ember..
s ha meg filozofiat is tanult...
Miért gondolod, hogy én valami "büdös tojás" úri fiú vagyok!?
Tudtam en hogy rejtett tehetseg vagy
na most röhögni fogsz... a fősulin én is tanultam!
Par evet tanultam filozofiat
Nem mindenki lehet sorgyaros fia
Na ez a régi BB....
Pfffff Harly, mad 70 évesen...
Az BB nek való,mert ő csak egyenesen halad...
Az Angel kva jó gumi,a busán az bírta a legtovább. Voltunk Robotosékkal 5 fokba vele motorozni és ott is hibátlan volt de 30 fokban is külső íven is tudsz vele lapon menni. Nekünk ez vált be, a zzin 2ct van kiderűl az milyen.
Na lépek hajnalba indulok úgy hogy jó éjt. Kösz az eszmecserét....
mikor lettél te filozófus?


Hat kellett kapaszkodni Ice utan parszor..