Szia Taylor!
Ha az üzemanyag-befecskendező rendszer meghibásodik, kigyullad a piros visszajelző lámpa, és a kilométer számláló/napi kilométer számláló kijelző helyén pedig az FI jelzés alábbi két változatának valamelyike jelenik meg. 1. Ha a kilométer számláló kijelző váltogatva mutatja az FI jelzést, illetve a megtett kilométerek/napi kilométerek számát, a piros visszajelző lámpa kigyullad és égve marad.
2. A kilométer számláló folyamatosan FI jelzést mutat, a piros visszajelző lámpa pedig villog.
A motor tovább járhat "A" üzemmódban, de a "B" üzemmódban nem jár.
Ha a motort akkor is használod, amikor a kijelző az üzemanyag befecskendező rendszer hibáját mutatja, azzal károsíthatod a motort.Ha a piros visszajelző lámpa világít, és a kijelzőn az FI jelzés látható, minél hamarabb nézesd meg egy jó szervizbe.
Ha a kijelző felváltva FI jelzést és a kilométer számlálót mutatja, és a piros visszajelző lámpa kigyullad és égve marad, hagyd járni a motort és vidd el egy jó szervizbe. Ha a motor leáll, a gyújtáskapcsoló ki, majd bekapcsolása után próbáld meg újraindítani azt.
Ha a kijelző folyamatosan FI jelzést mutat, és a piros visszajelző lámpa villog, a motor nem fog elindulni.
Én is gratulálok a géphez! "Öcsike" jól mondja, hogy ha 2003 előtti a vas, akkor ne kersd az elakadásjelző kapcsolóját, mert nincsen! Viszont ne csüggedj, mert van helyette világítás on/off kapcsolód, ami viszont a 2003-tól gyártott Busákon nincsen! Az FI lámpa, gondolom a computer hiba visszajelző lámpája, ami szerintem akkor világít folyamatosan ha hibát jelez valamelyik szenzor az "agynak", és ekkor az óra helyén kiírja gondolom a hiba kódját is! De ebben nem vagyok teljesen biztos, így kérlek javítsatok ki, ha tévednék!
Helló.
Elsőnek had gratuláljak a motorodhoz!
Nálam az elakadásjelző kapcsolója a jobb oldalt van,de 2006-os évjáratú.Ha jól tudom 2003 előtt nincs elakadásjelző.
A másik kérdésedre a választ nem tudom :)
Nemrég lettem (kb 1 hete) Hayabusa tulajdonos , és lenne 2 kérdésem.... Ha van időtök pls válaszoljatok.
Az 1ik hogy hogyan lehet az elakadás jelzőt aktiválni , illetve hogy mit jelent az F1 kijelző. Tudom amatőr Busás vok... (hozzáteszem 12 éve tolom és nem ez az első vasam..) de imádom már most a gépet! :)
nem rossz, de ez azért még odébb van. lengyelországban 100 évre elegendő paleloitot találtak, mely egész európának elég lesz. az usa-ban szintén hatalmas mennyiséget fedeztek fel. és még van olaj is bőven.
de egyszer minden elfog fogyni és addigra kell alternatív megoldást találni.
mar cak evek is ez lessz,,,nekem bejon,,de azért tesztelnem elotte,,
on board 10 KW charger
1 houre or 10 min fast charge
140 mile high way ride
230 mile city ride
1-1.80 dolar,cents charging for pure 140 mile range
jol hangzik
:) http://youtu.be/W1CSdYsJIWQ moci[/L]
szeva tesó.
nekem most kicsit besűrűsödtek a dolgok. a közös óta nem voltam sehol. . már jelentkeztek is az elvonási tünetek, ezért még egy laza gurulást meg kellene ejteni valamelyik délután, jó időben.
szerintem jövő hét szombat- vasárnap?
Igaz az enyém első gen., de ennél is 12e a gyertya csereperiódusa, amit már 23e kilométer óta halogatok minden probléma nélkül!
Igaz volt egy csere próbálkozásom és lecseréltettem a gyári NGK CR9E gyertyákat, NGK CR9EVX Platinum gyertyákra, aminek több mint 4e forint volt darabja , de kb. 1000km után "kidobtam" őket belőle, mert valami oknál fogva kb. 1 literrel többet evett vele a motor... , így visszaraktam a kivett gyertyákat amivel azóta is minden gond nélkül müködik a motor!
Így most van a garázsban a polcon 4db, szinte vadonat új Platinum "gyertyadísz"!
Irány a budi, utána forró tea,hambi majd palacsinta,Gyöngyösön forró csoki!
Ha az üzemanyag-befecskendező rendszer meghibásodik, kigyullad a piros visszajelző lámpa, és a kilométer számláló/napi kilométer számláló kijelző helyén pedig az FI jelzés alábbi két változatának valamelyike jelenik meg. 1. Ha a kilométer számláló kijelző váltogatva mutatja az FI jelzést, illetve a megtett kilométerek/napi kilométerek számát, a piros visszajelző lámpa kigyullad és égve marad.
2. A kilométer számláló folyamatosan FI jelzést mutat, a piros visszajelző lámpa pedig villog.
A motor tovább járhat "A" üzemmódban, de a "B" üzemmódban nem jár.
Ha a motort akkor is használod, amikor a kijelző az üzemanyag befecskendező rendszer hibáját mutatja, azzal károsíthatod a motort.Ha a piros visszajelző lámpa világít, és a kijelzőn az FI jelzés látható, minél hamarabb nézesd meg egy jó szervizbe.
Ha a kijelző felváltva FI jelzést és a kilométer számlálót mutatja, és a piros visszajelző lámpa kigyullad és égve marad, hagyd járni a motort és vidd el egy jó szervizbe. Ha a motor leáll, a gyújtáskapcsoló ki, majd bekapcsolása után próbáld meg újraindítani azt.
Ha a kijelző folyamatosan FI jelzést mutat, és a piros visszajelző lámpa villog, a motor nem fog elindulni.
Elsőnek had gratuláljak a motorodhoz!
Nálam az elakadásjelző kapcsolója a jobb oldalt van,de 2006-os évjáratú.Ha jól tudom 2003 előtt nincs elakadásjelző.
A másik kérdésedre a választ nem tudom :)
Az 1ik hogy hogyan lehet az elakadás jelzőt aktiválni , illetve hogy mit jelent az F1 kijelző. Tudom amatőr Busás vok... (hozzáteszem 12 éve tolom és nem ez az első vasam..) de imádom már most a gépet! :)
Nekem így rémlik.
de egyszer minden elfog fogyni és addigra kell alternatív megoldást találni.
on board 10 KW charger
1 houre or 10 min fast charge
140 mile high way ride
230 mile city ride
1-1.80 dolar,cents charging for pure 140 mile range
jol hangzik
:)
http://youtu.be/W1CSdYsJIWQ moci[/L]
Idén, ha jól emlékszem 3 fórum társunkat vesztettük el!
Nyugodjanak békében!
nekem most kicsit besűrűsödtek a dolgok. a közös óta nem voltam sehol. . már jelentkeztek is az elvonási tünetek, ezért még egy laza gurulást meg kellene ejteni valamelyik délután, jó időben.
szerintem jövő hét szombat- vasárnap?
De majd gabennre rászólok!
én téptem izombol egy 100 km-t a környéken,de király volt,hideg sincs!
Igaz volt egy csere próbálkozásom és lecseréltettem a gyári NGK CR9E gyertyákat, NGK CR9EVX Platinum gyertyákra, aminek több mint 4e forint volt darabja , de kb. 1000km után "kidobtam" őket belőle, mert valami oknál fogva kb. 1 literrel többet evett vele a motor... , így visszaraktam a kivett gyertyákat amivel azóta is minden gond nélkül müködik a motor!
Így most van a garázsban a polcon 4db, szinte vadonat új Platinum "gyertyadísz"!