Szép estét Mindenkinek!
Öcsike ha megalapítjátok a klubbot és nem zártkörű lesz akkor szívesen becsatlakoznék!
Igaz nem balatoni,hanem csak Somogy megyei vagyok!
Eurotax, Audtax, roncsérték meghatározásban lenne szükségem segítségre sürgősen mert nemtudom mihez kezdjek a motorommal, elcsapott egy taxis (macisajtja volt).
Tud valaki ilyet vagy ezzel foglalkozó ismerőst?
Nyilván ezt csak érdekesség gyanánt írom le. hisz motoros és motoros között is nagy különbség lehet és motor és motor között is még azonos évjárat és típus esetében is. Nem lehet erre alapozni. ez tegnap így sikerült és kész. Remélem legközeleb is megszorongatom
gabenn,köszi az írást.Minden apróság számít
Az tény hogy a következő már nekem is új lesz,és az is 10 ezer km alatti!
Ám rettentő a régi forma,hiába az emberekbe az ivódott bele,mint belém is
Már alig várom az esküvőt,ami gabennál lesz,és akkor összekötöm az életemet a legendás hayabusával
Nameg kicsit cseréltünk és összhasonlíthattam a régivel. A tapasztalat: kicsit feszesebb-pontosabb futómű és elég erős jól adagolható fék. Motorikusan harapósabb és jobb gázreakciójú, talán finomabb váltó. Összességében normál utcai használat mellett ugyanazt az érzést nyújtotta mint a régi kicsit ráncfelvarrva
Az alanyok: hayabusa 2009 évj. szériaállapot és hayabusa k2 szériaállapot 2 db. Martin végdobbal. A történet úgy kezdődött hogy az új busás kolega erősködött, hogy az övé úgy megy 6-ban mint az enyém 5-ben amire én azt mondtam nem kizárt és próbáljuk meg Én 5-ben ő 6-ban ráálltunk egymás mellett 100-ra és jelre lenyeleztük és hát azért 5-ben még simán otthagytam. Ezt kipróbáltuk kétszer és másodszor is ugyanaz lett Aztán én is meg ő is 6-ban próbáltuk 100-ról és legnagyobb meglepetésemre elhagytam Azért hozzáteszem kb. 240-ig tudtunk gyorsúlni. Majd másodszorra is mentünk 6-ban és nagyjából fej-fej mellett 220-ig. Aztán harmadszor végsebességig mentünk. Na ott kijött a különbség. jól elkapta és már az elején elhagyott kb. 1 motornyi távolságra olyan 240-ig és 250 után sokkal jobban és dinamikusabban gyorsult az új busa és elhagyott. Szóval azért meg kell hagyni 240-is a régi busa sem szégyenkezhet
Ha már Full Gas azt azért tegyük hozzá, hogy a balatoni full gas-ban azért valakire lehet számítani, szakmailag és emberségből jóval az erdős felett ál és mindeketten tudjuk kiről van szó B. Tamás Az hogy az alkatrészekre hónapokat kell sajnos várni meg nem őrajta múlik.
Egyébként tegnap volt szerencsém összehasonlítani a régi és az új busát. Gyorsulgattunk nyomatékból, kanyarogtunk, mentünk végsebességet ha érdekel benneteket szívesen elmesélem
MiaManó!
Köszönöm soraidat,mindíg szeretek ilyeneket olvasni,mert ennyivel többet tudok
Hozzáteszem sajnálom hogy így jártál!
Akkor had osszak meg veletek egy történetet,ami a Full Gasról szól.
Az hagyján hogy az SV-hez egy tűzkarikára 3 hetet vártam......ez nem érdekes
Engem ami még mindíg bosszant az az,hogy 14 éve motorozok nagyokkal,Erdős Tamás "úr" jól ismert.Fokozatosan törekedtem felfele a motoros létrán!
Míg egy szép nap,egy barátommal elmentünk,én gondoltam megpróbálom az új busát,milyen rajta ülni,fáj e a csuklóm huzamos 90-nél,egyebek.......A barátom egy 600 as GSXR-t szeretett volna próbálni.
Én az SV 1000 emmel mentem,Bernát SV 650-el.
Hozzáteszem olyanok szoktak tesztelgetni ott,hogy simsonnal mennek,meg 125-ös motorokkal,de olyanok hogy 5 éven belül még egy GS 500 at sem fognak venni,nem hogy busát és S1000RR-t De ők próbálhatják,mert hallottam,és láttam is videót az ilyenekről......
Na szóval Erdős úrhoz érvén a pulthoz,közöltem hogy szeretném megpróbálni a busát,Bernát pedig egy 600 as GSXR-t.Mire:A busa jelenleg nem jó,mert a fékjeit javítják....K8-as volt,mint kiderült ez nem volt igaz,semmi baja nem volt.....És azt is mondta hogy unalomból nem lehet itt tesztelgetni.........
Jó,eljöttünk.Bernát másnap vett egy GSXR 600 at!Én meg egy busát most.
Szóval a Full Gasról ennyit!Elmehetnek a sunyiba,főleg főnökük!Kedves Erdős úr!
Így tuti két vevőt elvesztett!
MiaManó,visszatérve a motorra,nálam ennyire nem vészes a szitu Van egy kis lánchang,azt annyi.Vagy feszítenek rajta,vagy feszítő meg lánc csere,és kész
Ja,akkor még nem láttam ezt.
De tettszik!
Baranyából való az enyém,és ezen kívül még egy volt,amit megnéztem volna!
Ha tavaszig vártam volna akkor az újabb modellt vettem volna,de jobb így,mert nekem a régi modell jobban tettszik!
Ott kezdődött valószínű, hogy lemostam itthon az újonnan vett gőzborotvával a Busát is, és az első kerék tengely vonalából benyúltam bal oldalt a hűtőhöz vele, ahol a ventilátor van... Utána bementem nyáron a városi dugóba párszor és valószínű nem bírta visszahűteni magát rendesen, pedig csak a piros mező alját súrolta a mutató...
Azután nálam is az volt a tünet, hogy amikor felmelegedett a motor, akkor kinyomta a vizet a kiegyenlítő tartályba, de miután leállítottam és kihűlt, nem szívta vissza a hűtő a kiegyenlítő tartályból, mert levegő volt a hűtőben és csak vákuum lett! Mindig pont annyi vízzel volt több a tartályban, mint amennyi hiányzott a hűtőből és hiába töltöttem vissza, a következő használat után detto...! Aztán arra figyeltem fel, hogy kisujj körömnyi buborékok mennek a tartályba 4-5 másodpercenként és ha sokáig járattam egy helyben a motort, hiába kapcsolt ki-be a ventilátor, nem bírta visszahűteni magát és elkezdett rotyogni a tartályban a víz! Nekem is mondták a szerelők, hogy a Busák soha nem lesznek hengerfejesek..., mert pályáznak is vele és kutya bajuk..., nagy köbcenti és agyon üthetetlen...! Cseréljek hűtő sapkát..., meg...!
A vége az lett, hogy bementem a Full Gass-hoz és rendeltem gyári hengerfej tömítést, szelepfedél tömítést, a 4db. gyertya tömítését a szelepfedélbe, 16db. szelepszár szimeringet,..., amire közel 2 HÓNAPOT vártam (köszönöm Full Gass ) és elvittem a szerelőhöz (akinél szintén közel 3 HÓNAPOT volt ), leszedte a hengerfejet, de igazából feltűnő rendellenesség nem látszott sem a hengerfejen, sem a tömítésen..., elvitte egy gépműhelybe, ahol síkba húzták a hengerfejet (állítólag volt benne 0,04mm középtájt), becsiszolták a szelepeket/fészkeket és kicserélték a szelepszár szimeringeket, tehát teljesen fel lett újítva a hengerfej!
A vége a történetnek mindent beleszámítva kb. 150e volt, de JÓ LETT!
Igaz közel fél évbe tellett, de nem idegesített különösebben, mert pont ebben az időszakban műtöttek egy terepmotoros combcsont töréssel...
Remélem te egyszerűbben/olcsóbban/gyorsabban megúszod!
Öcsike ha megalapítjátok a klubbot és nem zártkörű lesz akkor szívesen becsatlakoznék!
Igaz nem balatoni,hanem csak Somogy megyei vagyok!