Sziasztok!
Szeretnék csatlakozni a fórumozó busások csapatához,mivel lassan egy éve én is egy K8as vasat tekerek =D Nagyon jó a vas,ahhoz képest,hogy friss jogsival,motoros tapasztalat nélkül ezzel kezdtem nincs bajom a géppel,nagyon szeretem =D
Mosonmagyaróvári vagyok,aki akar megtalál facebookon is. https://www.facebook.com/csaba...
Előre is köszi a tanácsokat,figyelmeztetéseket ha adtok és bocs ha hülyeséget kérdezek egyszer kétszer majd a jövőben =D
sziasztok
ha valakinek kell van nekem egy sport touring seria, víztiszta.
idén raktam fel csak ilyet vennék ha újra vennék. 220-ig teljesen fent vagyok, 190 cm és 100kg-mal...
Hello gratula a Busához az enyém is 99-es most van benne 56 ekm,Én toltam bele 18-at ebbe az évben.
Vegyél rá fém fékcsöveket meg szinter betéteket,igy az amugy sem jó fék kicsit javulni fog.
jó tanács ha rendesen akarsz tempozni csak viztiszta plexit vegyél rá,300 körül csak azon lehet átlátni rendesen,ezek a füstös plexik csak parasztvakítások,minden komoly versenygépen /motogp,SBK/viztiszta a plexi,napsütést szürni a sisakba kell!
Ha sokat túrázol normál tempoban,de néha meghúzod a bajszát vegyél rá kiegészítő plexit,nekem nagyon bejött!
De akkor is, miért kerül mindig pont annyi levegő a hűtőbe, mint amivel több víz marad kihűlés után a kiegyenlítő tartályban?!
Szerintem ha valahol dugulása lenne, akkor oda-vissza dugulna és amit nem bír visszaszívni, azt nem is bírná kinyomni...!
Ez is olyan "típushibája" lehet a Busának, mint a kuplungból kiröppenő csavarok!
Valakinél előjön, valakinél meg nem...!
Volt 1-2 gépmasinám, de ezt a Malacot egyik se múlja felül, annak ellenére hogy nem egy mai darab....Ilyen tökéletes kapcsolatot a túra és sport gép között.... Hihetetlen.... Nem találok szavakat, de komolyan..... Vezettem már a 125 től a K7 1000 ig ,de egyikre se mondtam azt hogy megtartanám életem végéig.. Sokat olvastam utána mielött megvettem a Busát, persze majdnem csak pozitív véleményekkel találkoztam , mert hát az ember csak nem fikázza le a saját motorját (kivéve ha ki***szottúl őszinte ,vagy megutálta a gépet, mert csalódott benne...) így kicsit azért szkeptikus voltam a motorral... Álmaim gépe volt, de a "nagy öregek" tanácsait megfogadva végigjártam naggyából a létrát....Végülis az ember nem kezdheti az iskolát a 8. osztállyal... illetve kezdheti,de meg fog bukni...7 évig toltam (tolom) egy 600 as Gixerrel ,de kényelmetlenné vált, hosszú útra nem ajánlatos,+ pörgetni kell a szívét hogy elinduljon... hozzáteszem nagyon szeretem mert városi mászkálásra tök jó , (volt). Így megvalósítottam a gyerekkori álmom , és vettem egy Hayabusát, amitől anno (lehet jogosan) de óva intettek.... Életem legkellemesebb csalódása volt.. Egy Steff. terrierhez tudnám hasonlítani..... Nevelhető, okos, gazdibarát de ha kell od**basz... A nagy termetéhez és súlyához képest könnyen kezelhető és fordulékony.Tényleg nem kell szarrá forgatni ahhoz hogy elinduljon, és mindemellett nem csinál negatív mintát a tenyeremből, és nem kell csukló depóra mennem 60km után. A fogyasztási is zsír sztem mert, kb 1l el eszik többet a kistesójánál (k5 600) pedig azért van köztük műszaki különbség..Nekem még kicsit (nagyon) csaló a teljesítmény és kg , méret... Pályán 120 nál (2 személlyel) rendszámot szeretett volna olvasni egy autó.... nem rángatva de dinamikusan elkezdtem húzni , 180 anon voltam kb annyi idő alatt amíg felnéztem az útra.... gondoltam tolok egy 6. sebességet...de a váltó csak nem mozdult felflé...ekkor eszméltem ,hogy 6. ba húzott ekkorát a gépmalac.... Talány 2 dolog ami nem a legjobb benne... az egyik az hogy tényleg nem érzem a sebességet , még kanyarokban sem...fasza futómű, nem húz egyik irányba se.. párszor beleszaladtam a sebesség korlátba mert hát a 600 as kistesó 100 körül már kiabált..... itt semmi...szépen higgadtan elbrummog a kipuff... a másik bajom a fék...egy picit lehetne intenzívebb, mondjuk nekem a gyári van rajta..se fém fékcső (még) se semmi..uhh eszembe jutott még valami (és itt ha valaki tud megoldást azt megköszönöm :) )... nekem a kuplung egy kicsit "magasan old" , szeretem a 600 on hogy kis kiengedésnél már "harap" a masina... 4esre állítottam a Malacon a kuplungot, de nekem még így is kicsit "fent" fog. Ezektől a kis hibáktól eltekintve , és összegzés ként, ilyen finoman kezelhető erővel még nem találkoztam... Ez a motor együtt él és érez gazdájával. Ha szeretik és karbantatrják tényleges örök társ! Csak ajánlani tudom a következő generációnak (persze megfelelő rutinnal mert hát mégis csak 1300ccm nomeg 170+ló).. Nekem a kedvenc motorom lett!
Te írtál sms-t?
Bocsi hogy nem válaszoltam, éjszakás voltam (vagyok) ilyenkor zombivá leszek és nincs időm semmire!
Amúgy a busa úgy van ahogy volt! Ha kihült, leveszem a hütősapkát, a kiegyenlítő tartály túlfolyóba belefújok amíg vissza nem megy a víz, azt csá...
A vizem nem fogy, nincs benne olaj se, használom így amíg nem lesz felesleges 100e-em! Már 8e km-t mentem így, már nem sürgős ha eddig se volt baja.
Nagyonszépen köszönöm Öcsike és Hayazsóti a gyors választ! :)
99 es agép , így nemfogom keresni az elakadásjelzőt :D , az F1 (vagy FI ....nemtom ) hálistennek nem világít vagy villog vagy hasonló, csak nem tudtam hogy mit jelez, de így nem is várom hogy világítson.... :D
Köszönöm a jószívű fogadtatást!
Szeretnék csatlakozni a fórumozó busások csapatához,mivel lassan egy éve én is egy K8as vasat tekerek =D Nagyon jó a vas,ahhoz képest,hogy friss jogsival,motoros tapasztalat nélkül ezzel kezdtem nincs bajom a géppel,nagyon szeretem =D
Mosonmagyaróvári vagyok,aki akar megtalál facebookon is.
https://www.facebook.com/csaba...
Előre is köszi a tanácsokat,figyelmeztetéseket ha adtok és bocs ha hülyeséget kérdezek egyszer kétszer majd a jövőben =D