Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom mindenki azt a doboztartó konzolt használja Busára :)
Anyagminőségben szerinted is megfelelő?

Esetleg Angel ST-ben tudod mi a kettő között a különbség (németben elég jók az árak...)
PIRELLI Angel ST N , TL 190/50 ZR17
PIRELLI Angel ST , TL 190/50 ZR17 73W
Azért ilyen olcsó mert kifutó széria, a GT váltja!

Csak hátsódobozom van, oldalra nyeregtáskáim vannak ha nyaralni megyünk.

A doboz: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectPath=/Shops/10207048/P
roducts/GIVI-E52N-Maxia-II-Monokey-Topcase

Felfogatás: http://www.expressz.hu/hayabusa-oldaldoboz-tarto-csomagtarto-givi-kappa
-45560584/
Az mitől lehet hogy ugyanaz a cég hirdeti 50-ért, 53-ért és 59-ért is ugyanazt az Angel ST-t? Leírásokban semmi különbség.
2011-es évjárat van 40 körül, szerinted...?
Itt a boncteremben egy értékelést találtam Angel-re, de nem valami bíztató a pontszámokból ítélve :)
Lehet rendelek egy ilyen párt, hogy kéznél legyen ha lekopik a Metzi.
Hidd el jobb mint a misi
Tesztgyoztes a dunlop sportsmarttal egyutt
Az a volt motoromon elment 10e kmt
Ha te mondod
Ne variáljál...
"azt se tudod milyen rendezvényen vagy"
Michelin Pilot Power 2CT-hez már hasonlította valaki próbával?
Bocs 2 komponens
Az uj angel gt 3 komponens...
Szia,

Ez az Angel ST egy komponensű egyébként?
Ahogy nézem nem is veszélyes az ára.
Látom dobozt is használsz, csak hátsót vagy oldalsókat is? Neked milyen megoldással van fenn?

Charlie: Köszi az infót!
Szia!

Pirelli Angel ST. Imádom!
Tökéletes tapadás minden téren, Kakucson simán dönthető lábtartóig és úgy dobálod ívről-ivre a Busát mint Talma a kis 125-öst !

Kigyorsításkor sem riszál be a feneke és most van benne kb 2000 km és a használat nyoma se látszik rajta, pedig nem kíméltem!
Vegyesen használom , utcán nem fogom lábtartóig lerakni még ,ha lehetne is , elvből. Én is sokat agyaltam legyen -e slick . Előtte a gsxr 1000 k5 -ön nagyon bevált , de ez csak egy nagyobb motor , viszont nem tud kanyarodni . Ezért esett rá a választás amit nem bántam meg . Most olyan mint a gsxr , beleesik a kanyarba, feleannyi erőből lehet kanyarodni .sokkal gyorsabban , a gumi profiljának köszönhetően . Tapadás jobb , de a kopás is nagyobb ...
Nem mintha úgy el lennék eresztve (akkor új kasztnisat vettem volna a Sólyomból), de én az új gumma híve vagyok. Azt hittem az bírja 2-3e-t :). Így már okés a 7-9 teljesen tűrhető :)
vegyes használat de inkább egyenes
pár kört futott gumi párban 10-20 e ft között van
vagy veszel újat az 7-9 e km-t mehet el kb 60-80 párja bár szerintem jobban tapad az utcai slick..
Gondolom nem szereti a sok egyenest ugye? Te hogy használod? Kanyarvadászat vagy túra?
Én inkább túrázok, de szeretem a kanyarokat is, bár a Busával még ismerkedünk 1-2 évet :)
szia

dunlop 211 gp vagy most vettem 212 gp medium hard az hibátlan
2-3 e km-t bír elmenni
Köszi, mindjárt írok is.

Tényleg Urak, kinek milyen gumi vált be a Sólymon?
Bár amivel vásároltam van vagy 90%-os Metzeler, de lassan előre készülnék a beszerzésre. Régen 2CT-s Michelin-eket használtam, de az sportgép volt. Erre mi a javasolt? Slick részemről felejtős :)
Felraktuk a slick gumikat ! Még , hogy a busa nem kanyarodik , hát így igen ! Brutális , mintha másik motoron ülnék !
http://www.sportmotor.hu/motor...

Szia!
Én az e-bay ről rendeltem idén januárban (másfél hét alatt érkezett meg kifogástalan csomagolásban) a fennti linken a másodig mocin lévő hullámos tárcsákat.. Cakk-pakk 47 ezer forcsiba fájt.. 118kg-ot nyomok + a sólyom súlya. Tökéletesen lassít, eddig semmilyen problémát nem tudok felróni, pedig már 2000 megtett km óta használom. Mielőtt megrendeltem próbáltam én is körbejárni a témát, de senki semmilyen épkézláb információval nem tudott ellátni az "ebay-es" vélhetően Kínában készült termékekkel kapcsolatban. Természetesen sok olyan fórumot olvastam, ahol kérkedők (ilyen terméket soha nem próbált), okoskodó emberek, velős lefitymáló megjegyzések tönkelegét árasszák, de úgy gondoltam, hogy 47 ezer Ft-ot megér a próba, annál is inkább, mivel előtte már vásároltam néhány kiegészítőt ebay-ről, és cseppet sem csalódtam azok ár-érték arányában nyujtott minőségében. Ha számításba vesszük, hogy márkaszervizből vásárolt új gyári tárcsák párja minden kedvezményt figyelembe véve is min. 120ezer Ft, akkor úgy vélem, hogy ha évente kell is cserélnem az ebay-es "szart" betétestől, akkor is kurvára megéri, és a designról még nem is ejtettem szót. Feltételezem, hogy erre az írásomra is keletkeznek majd "okos" vélemények, ezekre respektálva előre is válaszolnék.. lehetőségem lett volna gyári, vagy bármilyen utángyártott drága tárcsa vásárlására, de a FASZOMAT! Gyerekek.. gondolkodjunk.. Valóban megéri-e egy max 1,5 milliós motorra az értékének a 10%-áért ilyen alkatrészt venni? (a válasz IGEN, de csak, ha valóban nincsen más megfelelő alternatíva, hiszen biztonsági elemről van szó). Pályán, extrém körülmények között még nem használtam így erről nem tudok írni, de azt gondolom, hogy utcai használatra tökéletesek. Ha bármi kérdés felmerül, szívesen válaszolok.. Üdv mindenkinek...
7005papa@citromail.hu
Kérnék szépen tőled egy e-mail címet! Köszi
Én nem járok hosszabb turákra,csak max. egynaposakra,vinni soha nem viszek semmit csak egy marék lovét a motorral kaptam de egyből levettem,azota a polcon van.