JoceeHunt!
Én feldobozolva vettem a mocit,még akármikor jól jöhet egy hosszabb túránál,ezért nem gondolkodtam az eladásán!Neked a Yoshiktól simán felmenne,ahogy látom azok kívülről vannak felfogatva a lábtartóhoz,mint a gyári!Az Egrus pedig pont belülről,és a doboztartó is oda menne belülre,de annyit nem enged!
Ha esetleg bármikor erre felé jársz egy túra alkalmával akkor szívesen megmutatom Neked a doboztartó szettet,sőt fel is próbálhatjuk rá,és még egy üccsire is a vendégem vagy!
Nekem Moto Detail dobozaim vannak,legolcsóbb kategória(100€/db)hozzá való gyári tartóval,4 éve megyek velük 180-as utazóval gond nélkül.
Tudom ajánlani a bécsi Louis boltot (Triester Strasse 258),főleg amikor akcióznak .
Úgy nézem a többiek tolják rendesen dobozzal is !
Akkor én vagyok túl óvatos! De ha ne adja ég az a benga nagy doboz 200-nál katapultál nem szeretnék abban a kocsiban lenni amibe becsapódik és az a huza-vona se hiányzik ami akkor jön ha vki megsérül..... !
Szóval én nagyából betartom azt amit az olaszok beragasztottak a dobozba. Tudom-tudom puding vagyok !
Hollo: Köszönöm. Tényleg nem bírna a dobozolás két személlyel egy 140-160-as tempót?
Roland: Nem szeretnéd eladni esetleg? Somogy nekem nem is vészes táv, leugranék felpróbálni (én is félek, hogy a Yoshik miatt nem menne fel).
Egyébként nem probléma a dobozolás a hátsó segédváznak? Hallottam, hogy gyengusz a busa segédváza, feldobozolva törésre hajlamos.
Azért szerettem volna XX-et vagy Busát, hogy dobozolhassam ha kell, sajnos ezek szerint nem voltam elég körültekintő...
Tanktáska + 1 hátizsák az asszonyon sajnos elég kevés :S
Van egy Vanucci oldaltáskám is, bár még nem próbáltam felmegy-e rá.
Sziasztok!
Nekem is ilyen doboztartóm van!A 2év alatt mióta megvan azóta 1x volt fent a motoron!
Akkor egy 2napos 1000km-s túrát motoroztam le vele,ebből kb 800km autópálya volt 170km/h-s utazóval!A dobozok és a doboztartó is jól bírta!
Mióta új kipufogóm van azóta fel sem tudom tenni a mocira!
Júj most tuti szét lesz oltva a fejem :D , Nah de kezdjük is el véleményem, ültem suzuki hayabusán szerencsére életem egyik legjobb élménye volt :D, de olyan erő lakozik benne hogy ha odahúzol neki felgyűri az aszfaltot mögötted ::D ,brutál hangja van hát nem mondanám ,hogy annyira könnyen irányítható lenne ,igazából az én gépemhez tudom hasonlítani ami közelébe nincs se árba se menet teljesítménybe ,egy pegaso 650 eshez :) de az árán kívül semmi pénzért nem cserélném el, csak akkor ha észak magyarországon lennének olyan utak amin tudnék menni 10-20km-tert egyetlen kátyú nélkül ugye nálunk 1 km-teren 10-20 100db kátyú is van :D ,ami még ha véletlenül belemegyek az én kis gépemnek nem igazán kottyan meg mert 180kg + én meg elég nagy rugóút , de azért megnéznék egyes embereket ahogy kerülgetik a busával a kátyúkat és milyen fejet vágnak amikorr csattan az első teló :D mert annyi kátyú van :D ,de igazából a busa nagyon jó gép csak nem hozzánk tervezték :) Széles utat ,szép időt :) (aki esetleg beszolna mert fúj olasz motor az aprilia meg hasonlók nyugodtan hasonlítsa a suzuki 650 es freewindjével össze.(már mint menet teljesítményre rugóutra stb :D freewind japán megbizhatóbb duplagyertyás gyujtás kb ezekkel lehet jobb ,lekopogom az apriliával se volt még sok problémám :) :)
Én is tőle vettem a top case tartót. Bátran ajánlom.
Aztán ehhez még jönnek a platnik, az adapterlapok, ahogy a hirdetésben is van írva. De ír párat amit közvetlenül is rá tudsz tenni.
De azt ne felejtsd el, ha feldobozold a masinát akkor lőttek 250-es utazótempónak !
Az én 52 literes dobozomban is benne van a piros matrica hogy max 120 km/h. 2 személlyel már kivesszük előle a szelet és úgy 140 se okoz neki gondot de a fölé már nem merek menni! Nem szeretném ha egy román kamionos hozná utánnam !
Szerintem a különböző gyártók dobozai és platniai nem kompatibilesek egymással! Nekem Givi top case-m van és azon belül is 2 fajta van a monokey és a monolock és azok sem kompatibilisek!
Először is kell egy tartórendszer a mocidra. Az első busákhoz maszek szakik kínálnak ilyet a másodikhoz már van gyári PL.: a givitől.
Másodszor kell a platni amire a dobozt rögzíted a doboz belső, zárható rendszerével.
Dióhéjban ennyi. Nézd ki a dobozt amit venni akarsz és ahhoz kell platnit vagy platnikat nézned ha dobozrendszert akarsz és ha ezek megvannak akkor vásárlás előtt járj utánna hogy a mocidra ezeket hagyan tudod felépíteni!
Bármelyik mocis boltban ahol ilyet forgalmaznak tudnak segíteni!
Használ valaki dobozokat? Keresgélek, de nem igazán igazodok ki ezen a területen. 1-2 konzolt (2 oldaldoboz + hátsó) találok, arra vajon bármilyen dobozok felrakhatók, vagy minden gyártó egyedi szerelési technikákat alkalmaz? Hol érdemes nézelődni?
Az ára mennyi lenne?
Barcsi lakos vagyok!
Annyi jó kis enduros video van feltöltve naponta ,hogy szinte már kezdem unni ,úgy megnéznék egy olyan videot amin vagy 34 Busa tekereg !
Én feldobozolva vettem a mocit,még akármikor jól jöhet egy hosszabb túránál,ezért nem gondolkodtam az eladásán!Neked a Yoshiktól simán felmenne,ahogy látom azok kívülről vannak felfogatva a lábtartóhoz,mint a gyári!Az Egrus pedig pont belülről,és a doboztartó is oda menne belülre,de annyit nem enged!
Ha esetleg bármikor erre felé jársz egy túra alkalmával akkor szívesen megmutatom Neked a doboztartó szettet,sőt fel is próbálhatjuk rá,és még egy üccsire is a vendégem vagy!
Tudom ajánlani a bécsi Louis boltot (Triester Strasse 258),főleg amikor akcióznak .
Az üléseket a somoto kárpit csinálta és nagyon baráti árban csinálta meg nekem.
Akkor én vagyok túl óvatos! De ha ne adja ég az a benga nagy doboz 200-nál katapultál nem szeretnék abban a kocsiban lenni amibe becsapódik és az a huza-vona se hiányzik ami akkor jön ha vki megsérül..... !
Szóval én nagyából betartom azt amit az olaszok beragasztottak a dobozba. Tudom-tudom puding vagyok !
Roland: Nem szeretnéd eladni esetleg? Somogy nekem nem is vészes táv, leugranék felpróbálni (én is félek, hogy a Yoshik miatt nem menne fel).
Egyébként nem probléma a dobozolás a hátsó segédváznak? Hallottam, hogy gyengusz a busa segédváza, feldobozolva törésre hajlamos.
Azért szerettem volna XX-et vagy Busát, hogy dobozolhassam ha kell, sajnos ezek szerint nem voltam elég körültekintő...
Tanktáska + 1 hátizsák az asszonyon sajnos elég kevés :S
Van egy Vanucci oldaltáskám is, bár még nem próbáltam felmegy-e rá.
Nekem is ilyen doboztartóm van!A 2év alatt mióta megvan azóta 1x volt fent a motoron!
Akkor egy 2napos 1000km-s túrát motoroztam le vele,ebből kb 800km autópálya volt 170km/h-s utazóval!A dobozok és a doboztartó is jól bírta!
Mióta új kipufogóm van azóta fel sem tudom tenni a mocira!
Aztán ehhez még jönnek a platnik, az adapterlapok, ahogy a hirdetésben is van írva. De ír párat amit közvetlenül is rá tudsz tenni.
De azt ne felejtsd el, ha feldobozold a masinát akkor lőttek 250-es utazótempónak !
Az én 52 literes dobozomban is benne van a piros matrica hogy max 120 km/h. 2 személlyel már kivesszük előle a szelet és úgy 140 se okoz neki gondot de a fölé már nem merek menni! Nem szeretném ha egy román kamionos hozná utánnam !
Szerintem a különböző gyártók dobozai és platniai nem kompatibilesek egymással! Nekem Givi top case-m van és azon belül is 2 fajta van a monokey és a monolock és azok sem kompatibilisek!
Először is kell egy tartórendszer a mocidra. Az első busákhoz maszek szakik kínálnak ilyet a másodikhoz már van gyári PL.: a givitől.
Másodszor kell a platni amire a dobozt rögzíted a doboz belső, zárható rendszerével.
Dióhéjban ennyi. Nézd ki a dobozt amit venni akarsz és ahhoz kell platnit vagy platnikat nézned ha dobozrendszert akarsz és ha ezek megvannak akkor vásárlás előtt járj utánna hogy a mocidra ezeket hagyan tudod felépíteni!
Bármelyik mocis boltban ahol ilyet forgalmaznak tudnak segíteni!
310 Euró a pár.