Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Atti.
nem bírtam magammal, átröppentem a csepel szigetet. csak úgy szólóban. a tassi zsilipnél álltam meg. elfogyott az út.
most értem haza. két megázás is belefért, igaz vacogtam, mint a vadászkutya, de ez már kellett. egy hétig csak nézegettem a motort.
milyen volt a hétvégi esemény? voltál azóta valamerre?
Szia

Igen itt biztosan
Remeljuk Andry is abba hagyja a szimulalast es harcra kesz lesz addigra..
Andryval mi helyzet ,táncol már ,megy neki a piros pacsi ?
Hello ! Sziasztok !

Ezt az oldalon hirdették ,igaz K8-as első kerék tárcsákkal 50.000ft .
A szakik majd megmondják jó -e a régebbibe !

http://racing-bazar.hu/motorke...
és hol lesznek róla információk,? itt a fórumon?
Kész a 18e szerviz . Motul 7100 (15e) , gyári olajszűrő (3,6e) és levegőszűrő (8 rugó) , most végeztem lehetne gurulni ,de szakad az eső ...

Gyertya még nem volt cserélve 30-nál tervezem, amúgy 12-nél írja .
Five, az idom aktuális még?
Az a lenyeg h tul vagy rajta es ujra egyben a solyom
Hahaha. Bárcsak kifogás lett volna...., de sajnos nem az volt.
ha nem akarsz jönni a találkozóra szeptemberben elég ha szólsz nem kell ilyen szar kifogás hogy lezúzod a sólymot...
Igyekezni fogok. (-nem összetörni, már csak azért is mert egy kisebb vagyonba volt ez nekem )
figyu..
szeptember első szombatjáig ne törd össze
Vazze 365 km/h-t tolt 1 mérföldön,nem semmi!
A fényezetlen elemek karbonozva (nem fólia) .
Ha minden jól megy a jövő hétvégére teljesen kész lesz. A kipufogót kivéve, mert azt egyszerűen nincs időm eljuttatni Renitenshez. Az egyik Three-tec sajnos javításra szorul.
Valaki árulja már el nekem, hogy mitől jobb a hullámos féktárcsa, mint a sima? Ha józan paraszti ésszel gondolkodok, akkor sokkal kisebb felületen érintkezik a hullámos tárcsa a betéttel, vagyis sokkal kisebb a fékhatása (olyan mintha kisebb tárcsa lenne rajta)! Még azt sem mondanám, hogy azért, mert jobb a hűtése..., mivel ugyanahoz a fékerőhöz nagyobb szorítóerő kell, tehát hamarabb és jobban is melegszik! Vagy nem? Ha krosszmotorról beszélnénk, akkor még logikus is lenne számomra, mivel ott nem kell olyan bődület fékerő, viszont a hullámos tárcsának jobb az öntisztulása...! Szerintem ez csak optikai "paraszt vakítás"!
szia

motorod milyen állapotban?
400 WHP.
K8 TURBO
Hi! H a elfogadsz egy tanácsot, nem veszel ilyen fos tárcsát. Ugyanilyet vettem a ZX9R-re és 12e km után (ebben van pár szolid pályázás, de nem sok) a gyári 5mm-es vastagságból csak 4,4 mm van. A limit 4,2 mm, tehát használattól függően 15-18e km-t fog kibírni. Namármos a gyári tárcsa ehhez képest ennyi km alatt alig kopik. Szóval locsolj rá még egy kis pénzt és vegyél inkább EBC-t, vagy gyárit bontottan, az összes ilyen kínai, hongkongi és nevenincs tárcsát pedig elfelejted. Tapasztalat
szia

a részemről szeptember első hétvégéjére szervezem mint egy szezonzáró gurulást..
de természetesen bárki szervezhet találkozót hamarabbra is
de a nyár miatt a részvétel talán nem lesz olyan nagy mint május 4. volt
ne spurkodj
dobd le most az olajat...
én 2 éve a proptechnél cseréltem repsolt, eljöttem az olajcsere után és mire pestre értem visszaszóltam telefonon hogy készítsék a motult..
cirka 70 km után motulra cseréltem a repsol racing olajat..
egy rakás fos volt
Az biztos én most tettem bele a Busába az első 6000-et de csak benzint tankoltam meg a láncon húztam meg hátsó gumit cseréltem pedig ezen a fos magyar utakon amit kap szegényke és megy mint a svájci óra a 14 évévevel és a 44000 km-rel!
Nekem jó repsol de legközelebb kiprobálom én is a motult!Kíváncsi leszek a különbségre!