Atti.
nem bírtam magammal, átröppentem a csepel szigetet. csak úgy szólóban. a tassi zsilipnél álltam meg. elfogyott az út.
most értem haza. két megázás is belefért, igaz vacogtam, mint a vadászkutya, de ez már kellett. egy hétig csak nézegettem a motort.
milyen volt a hétvégi esemény? voltál azóta valamerre?
Ha minden jól megy a jövő hétvégére teljesen kész lesz. A kipufogót kivéve, mert azt egyszerűen nincs időm eljuttatni Renitenshez. Az egyik Three-tec sajnos javításra szorul.
Valaki árulja már el nekem, hogy mitől jobb a hullámos féktárcsa, mint a sima? Ha józan paraszti ésszel gondolkodok, akkor sokkal kisebb felületen érintkezik a hullámos tárcsa a betéttel, vagyis sokkal kisebb a fékhatása (olyan mintha kisebb tárcsa lenne rajta)! Még azt sem mondanám, hogy azért, mert jobb a hűtése..., mivel ugyanahoz a fékerőhöz nagyobb szorítóerő kell, tehát hamarabb és jobban is melegszik! Vagy nem? Ha krosszmotorról beszélnénk, akkor még logikus is lenne számomra, mivel ott nem kell olyan bődület fékerő, viszont a hullámos tárcsának jobb az öntisztulása...! Szerintem ez csak optikai "paraszt vakítás"!
Hi! H a elfogadsz egy tanácsot, nem veszel ilyen fos tárcsát. Ugyanilyet vettem a ZX9R-re és 12e km után (ebben van pár szolid pályázás, de nem sok) a gyári 5mm-es vastagságból csak 4,4 mm van. A limit 4,2 mm, tehát használattól függően 15-18e km-t fog kibírni. Namármos a gyári tárcsa ehhez képest ennyi km alatt alig kopik. Szóval locsolj rá még egy kis pénzt és vegyél inkább EBC-t, vagy gyárit bontottan, az összes ilyen kínai, hongkongi és nevenincs tárcsát pedig elfelejted. Tapasztalat
a részemről szeptember első hétvégéjére szervezem mint egy szezonzáró gurulást..
de természetesen bárki szervezhet találkozót hamarabbra is
de a nyár miatt a részvétel talán nem lesz olyan nagy mint május 4. volt
ne spurkodj
dobd le most az olajat...
én 2 éve a proptechnél cseréltem repsolt, eljöttem az olajcsere után és mire pestre értem visszaszóltam telefonon hogy készítsék a motult..
cirka 70 km után motulra cseréltem a repsol racing olajat..
egy rakás fos volt
Az biztos én most tettem bele a Busába az első 6000-et de csak benzint tankoltam meg a láncon húztam meg hátsó gumit cseréltem pedig ezen a fos magyar utakon amit kap szegényke és megy mint a svájci óra a 14 évévevel és a 44000 km-rel!
nem bírtam magammal, átröppentem a csepel szigetet. csak úgy szólóban. a tassi zsilipnél álltam meg. elfogyott az út.
most értem haza. két megázás is belefért, igaz vacogtam, mint a vadászkutya, de ez már kellett. egy hétig csak nézegettem a motort.
milyen volt a hétvégi esemény? voltál azóta valamerre?