Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majdnem...
Tutkó? Még egyszer szét nem bontjuk :).
Akkor majd télen... Akkor megint pucolás + gyertyacsere.
Ha jól tudom szerviz üzemnél használják,ennek az ülés alatt a helye!
Normál közuti közlekedéshez pont nem kell a hirtelen gázreakcio főleg nem 180 lónál / 100 pacinál lehet hogy jó /.
a Busát ha nem engeded 6000 alá van ott olyan "gázreakcio" hogy csak győzzed a segged kitámasztani a hátso ülésen!
Üdv Urak,

Tudna valaki segíteni? Megvolt ma a Busa olajcseréje, fékbetétcseréje, első lánckerék körüli pucolása.
Mivel nem volt még Busám, így nem tudtam hova tenni a képen látható csatlakozót. Ez mi? Mihez való?
A blokk jobb oldalán "lóg".
ne foglalkozz atosz kollegával,nem volt még sosem PC-je
Be tudod te is kötni,kb. félóra,nem egy nagy ördöngösség,az alap gyári programmal változik a gázreakció,sokkal "hirtelenebb" lesz.Ahhoz,hogy a többi előnyét is kihasználd,ahhoz már tényleg pad kell
Gyönyörüek a Motorok meg a Hölgyek is!
Mi a H.ringen voltunk de elég gyenge volt,de az idő az tökéletes volt!
Csak mérőpadon érdemes megcsinálni hogy jó legyen és szakember kell hozzá/Prop-tech, AGO stb..../
hogy kell rákötni én is betudom kötni vagy csak szervizbe tudják megcsinálni
Sziasztok!
Rég jártam erre!
Ma sikerült motoroznunk igaz kicsit el is áztuk de lébyeg hogy a jég nem vert el minket!
Semmit nem kell rajta állítani.
A gab200 kollegával meg ne foglalkozz,életében nem volt Busája mindig robogókat bütyköl meg "tuningol" hogy legyen már 120 paci az ülepe alatt!
A Busa ugy jó gyárilag ahogy van,közuton ugy se használunk még 140 lovat sem,motort tuningolni csak akkor éri meg ha komolyan versenyzel vele!
ha van lehetőséged,próbál venni egy Power Commandert használtan,20-30000 körül mennek,iszonyatosan jó dolog,sokkal jobb lesz a motorod karaktere,sokkal gyorsabb gázreakció és valamivel nagyobb teljesítmény és kisebb fogyasztás...A gyári CD-n levő programmal is lehet használni,de beállítva lesz igazán jó
értem és köszi
injektoros és 4 hengeres a busa,tehát fontosnak nem fontos...
persze rosszat nem csinálsz vele,de ne úgy képzeld el az állítást,hogy teker a szerelő egy csavaron
vagy veszel egy chipet hozzá,amit a vezérlőbe kell integrálni(a Raptor kisipari dob,tehát nincs ilyen),vagy veszel hozzá egy Power Commandert vagy FI-tunert 60-70000-ért és még beállíttatod 20-40000-ért)
sziasztok egy kérdés a busámra vettem Ratport triovál dobokat pontos hozzá álitani a motort?
Mondjuk az nem baj, ha előtte szerzel egy kis rutint, a Boci úgyis olyan nehéz, mint a Busa. Ha nem a helyi vagizós srác vagy, akkor a Busán sem lenne különösebb gondod. Ha meg az vagy, legalább kultuszgépen töröd össze a pofád :)

Dobozból minek venni? Ráülsz, mész vele 5000 kilométert, és buktálr ajta 1-1,5 milliót. Ha normális gazdája volt, a tizenezer km-esek gyakorlatilag olyanok, mint az újak.

persze ismerem az érzést, amikor a szalonból 0-ás óraállással tolod ki a masinát, ha sok pénzed van, hajrá!
Köszönöm a jó kivánságokat A busával kapcsolatban nem akarok beleszaladni rögtön az elsőbe mert most nézegetem őket de 10e km alattit nem is találok, még azon is gondolkoztam hogy még talán kibirok két évet busa nélkül és talán dobozban lévőt is tudnék venni, addig is benőne a fejem lágya mert még nagyon fiatalnak érzem magam és nagy motoron is csak 1év tapasztalatom van. Szerintetek várjak?
Ha van valakinek első és hátsó ülése, szóljon már, mert érdekelne. Csakúgy mint az első idom a légbeömlőkkel. Terveim vannak :)

Kösz
Streetjanesz!
A Busafeeling egy élet érzés!
Én szerelemből vettem meg a Busát!
Sokan akartak lebeszélni,de senkire sem hallgattam!.....szerencsére!
9 éve hasítjuk a szelet együtt!Soha egy pillanatra sem bántam meg,hogy Őt választottam!
....nézd meg az adatlapom!Imádni fogod,és nem fogsz csalódni!Drukkolok!
Menya!
Az én pici pónimat eladod?
Morgen Freeman!
Köszönjük a jó hírt!
Akkor hajrá Andry!Gyógyulj!
Köszi Királyunk az infót,jobbulást neki és talán meglephetjük vmivel vmikor....
Kivánok Neki mielőbbi teljes gyógyulást!
Köszönjük az infót! Csak így tovább!