személye szerint nem azért hasonlitom a mogp hez a dolgokat hogy de brutáisan motorozok,de ha bele nézünk ott villan ki menyire strapásak a dolgok amit bele rakosgatnak a mocikba,,noh persze nem árt némi tapasztalat,próbálkozunk hagyatozni ugye elfogulatlan tesztelökre motoros ujságoknál,de hát valjuk be mindenhol a pénz diktál,pl suzukival jár a fél mayar ország tesztbrigádja jóhogy nem szarozzák le a szüziket,,,tény hogy a szüzi nem birtokolhatj azt a trófeát amit jidolgozásban kéne...szerintem a Honda viszi mint hogy tanult kollégám mondta ö azért repdes,,,ott meg addig szöröznek a csavarokkal hogy a teljesitmény rovásására megy LE re gondoltam nem futó Km re,,,
nálam ott el ásták magukat a 90 es évekig hogy 5 ös váltóval rohangáltak a motorjaik mikor már javában 6 lett volna a kivánalom,e miatt pörögtek zabáltak hmmm nem valami fényes karrier.....
mostanra már fel jöttek oda ahol picképesek...
jelzem én is el tudok gyönyorködni masinámban órákig,meg ami az utcákon vannak azokban is ha szépen ki vannak alakitva egyénire pl.....
jóóó Zoo én apro nüanszokról beszélek, ami az én szememnek gyönyörködtető. Tudod képes vagyok egymotort az udavor 2 órán keresztűl csodálni..és a yamaha ebben nagyon ott van..a részletekben..)pl.hegesztési varratok ..csak egy aprőságot említettem...) szóval remélem érted..
Nekem volt már szerencsém,az összes japán modern rizskályhához.És bizton állithatom,tudnak a hangvillások!Nemis akárhogy!Az hogy éppen a GP-ben hogy szerepelnek,az meg más tészta.Nekünk mint "utcai" motorosoknak,szerintem tök mindegy.Az egy más világ,mi is másra használljuk a vasat,meg ök is.Butaság lenne a GP-n szereplö vasakat,az ott elért telljesitményük után megitélni.
huuuhhh erröl a yamaháról hadjuk a dolgokat szerinetm meg kellett volan annál a pontnál maradni hogy szórakoztató elektronikánál maradni,, és minden sokkal jobb lenne nekik .....a motor gyártást meg hadják a nagyokra ...
ha rossi nem lenne a csapatukban még ott sem tartana az a motor ahol eddig tart!
De hidd el,az R-1 remek gép!Sok szempontbol veri a Busát(pályán).De lássuk be,nem horo-horgas emberekre tervezték,és ne akarjunk vele turázni se!Egyszerüen más kategoria mint a busa!De kategoriája csucsa!Szerintem kategoriájában ver mindent!
Opel astrával megyek m3- autopályán, Eszemben jut a 42 fok meleg most legalább 10 fok jo volna abbol és ehhez a hömárséklethez hozzáadnám és akkor mocival mennék
Ezt Milkának üzentem. De hála Istennek felébredtem, és ráébredtem arra, hogy melák termetem és szívem egyértelműen, kizárólag és predesztinálva Busa ritmusban dobog.
nálam ott el ásták magukat a 90 es évekig hogy 5 ös váltóval rohangáltak a motorjaik mikor már javában 6 lett volna a kivánalom,e miatt pörögtek zabáltak hmmm nem valami fényes karrier.....
mostanra már fel jöttek oda ahol picképesek...
jelzem én is el tudok gyönyorködni masinámban órákig,meg ami az utcákon vannak azokban is ha szépen ki vannak alakitva egyénire pl.....
Nekem volt már szerencsém,az összes japán modern rizskályhához.És bizton állithatom,tudnak a hangvillások!Nemis akárhogy!Az hogy éppen a GP-ben hogy szerepelnek,az meg más tészta.Nekünk mint "utcai" motorosoknak,szerintem tök mindegy.Az egy más világ,mi is másra használljuk a vasat,meg ök is.Butaság lenne a GP-n szereplö vasakat,az ott elért telljesitményük után megitélni.
ha rossi nem lenne a csapatukban még ott sem tartana az a motor ahol eddig tart!
De hidd el,az R-1 remek gép!Sok szempontbol veri a Busát(pályán).De lássuk be,nem horo-horgas emberekre tervezték,és ne akarjunk vele turázni se!Egyszerüen más kategoria mint a busa!De kategoriája csucsa!Szerintem kategoriájában ver mindent!
Mivel mész? Gyalog? Mert az a legbiztonságosabb!