Dodo ezt még annak idején szintén Kedves István kollégának köszönhetüen került beírásra.
Nagyon egyszerű dolog: bekapcsolod a gyújtást, a leállítógombot is, majd az alján röviden megnyomod a gombot, ekkor vagy egy "-" (kikapcsolt állapot) vagy "5" vagy "6" -ost fog mutatni. a gomb nyomkodásával választhatod ki, hogy melyik sebességet lássa a motor ECU-ja. itt nyomkodd addig, míg az 5-öst nem mutatja, ekkor kiiktatódik a végsebesség tiltás, 6-osban nem. Ha a "-" választod, akkor 1. és 2. sebességben nem adja le a max teljesítményt a motor, hasonlóan a gyári állapothoz, míg a másik két állásban kiforog 11200-ig.
Az fényerő érzékenységét lehet állítani. A metódus a köv.:gyújtás ki, a fok. kij. alján levő gomb benyom, gyújtás be, megjelenik egy "A" betü, gomb elenged,majd villog az aktuális érték. a gomb nyomogatásával beállítható a fényerő. Ha megvan a szükséges érték, 3 sec mulva eltárolja.
A vészleállítóról van egy kedves sztorim a nyár derekáról..kedves hayabusa tulajdonos barétom nem bííííírta elindítani az gépét Ausztriában...nagy duzzogva puffogva hazahozatta trailerrel, bejött vele a suzi szalonba fortyogva, hogy ekkora szart...pont akkor vettem át az enyémet...mondta is hogy adjam vissza...stb...a szerelő meg fogta és visszakapcsolta ON állásba és elindította. Sejtheted...többen hánytak is a röhögéstől...végül is a barátom csak 2 éve hayabusázott már...
Ennek a csatinak az önindító környékén kéne lennie. Szóval ha a tankot felnyitod, akkor valahol lent mélyen a váltó felett ahol az önindító is van. Vagy inkább a blokk és az akksi között lent kell lennie. Vagy tévedek? És egy fehér csati, bár a szine lehet más is ezt nem tudom.
Próbáld meg az auto learning funkcióját. Ha nem megy az angol akkor röviden leírom:
Kapcsold be a gyujtást, tedd üresbe a motort. Ne inditsd be. (nefürggyé" le )
Addig nyomd a gombot, míg egy L betű nem látszik a kijelzőn
Engedd el a gombot, az L villogni kezd
Néhány másodperc után kiírja az 1-es fokozatot, tedd 1-esbe, a kijelzőn az L betű villog, míg megtanulja. Utána megjelenik a 2-es, tedd 2-esbe, villog az L míg meg nem tanulja...
Így tovább, egészen a 6-ig. Miután megtanulta a 6-ikat is egy U betű villog néhány másodpercig, ezzel kész is van.
Ha így sem működik, akkor valami érintkezési zavar lehet, vagy rossz a cucc.
power-to-weight ratios greater than 1 hp/kg -nagyon erös motorokra gyártották
The performance of new-generation race-bike replicas-ez már verseny motorok erejéhez szabva
a range with the flexibility to be fine-tuned to each new model emerging from the world’s major motorcycle manufacturers.--igazodnak azokhoz a kivánalmakhoz amit a világ vezetö motorgyártók gyártanak..
Its tread pattern, with a minimum negative ratio, ensures the largest possible contact patch for dry grip-nagyon kevés ez a negativ jellemzöi -gondolom vibráció kezelhetöségére céloznak- és abszolult szárazra tervezték --ez izgága lesz vizben készülj fel!
2006 ban ezzel szerelték a honda cbr1000r et
ennyit tudok....
ui:mióta volt michelin em szárazra azt ajánlom,vizben még nem tudok ott még mindig a brigi viszi a pálmát!
hali
ott a paripám szive majd ha viszem a hentesekhez akkor szólok hová viszik be aztán érdeklödhetsz rá!
a szive még rendesen dobog....
ennek minden papirja meg lesz tuti
üdv
Múlt héten voltam a hóshow-n és (bár nem tudom a motornak mi köze volt a showhoz) volt kiállítva jópár moci. Köztük egy új busa is. Hát.... teljesen megértem hogy miért szeretitek ennyire. Nagyon jól néz ki! (bocsi milka) De az én szívemet az xx sokkal jobban megdobogtatja.
Nagyon egyszerű dolog: bekapcsolod a gyújtást, a leállítógombot is, majd az alján röviden megnyomod a gombot, ekkor vagy egy "-" (kikapcsolt állapot) vagy "5" vagy "6" -ost fog mutatni. a gomb nyomkodásával választhatod ki, hogy melyik sebességet lássa a motor ECU-ja. itt nyomkodd addig, míg az 5-öst nem mutatja, ekkor kiiktatódik a végsebesség tiltás, 6-osban nem. Ha a "-" választod, akkor 1. és 2. sebességben nem adja le a max teljesítményt a motor, hasonlóan a gyári állapothoz, míg a másik két állásban kiforog 11200-ig.
Az fényerő érzékenységét lehet állítani. A metódus a köv.:gyújtás ki, a fok. kij. alján levő gomb benyom, gyújtás be, megjelenik egy "A" betü, gomb elenged,majd villog az aktuális érték. a gomb nyomogatásával beállítható a fényerő. Ha megvan a szükséges érték, 3 sec mulva eltárolja.
A vészleállítóról van egy kedves sztorim a nyár derekáról..kedves hayabusa tulajdonos barétom nem bííííírta elindítani az gépét Ausztriában...nagy duzzogva puffogva hazahozatta trailerrel, bejött vele a suzi szalonba fortyogva, hogy ekkora szart...pont akkor vettem át az enyémet...mondta is hogy adjam vissza...stb...a szerelő meg fogta és visszakapcsolta ON állásba és elindította. Sejtheted...többen hánytak is a röhögéstől...végül is a barátom csak 2 éve hayabusázott már...
http://www.gi-pro.net/download...
Próbáld meg az auto learning funkcióját. Ha nem megy az angol akkor röviden leírom:
Kapcsold be a gyujtást, tedd üresbe a motort. Ne inditsd be. (nefürggyé" le )
Addig nyomd a gombot, míg egy L betű nem látszik a kijelzőn
Engedd el a gombot, az L villogni kezd
Néhány másodperc után kiírja az 1-es fokozatot, tedd 1-esbe, a kijelzőn az L betű villog, míg megtanulja. Utána megjelenik a 2-es, tedd 2-esbe, villog az L míg meg nem tanulja...
Így tovább, egészen a 6-ig. Miután megtanulta a 6-ikat is egy U betű villog néhány másodpercig, ezzel kész is van.
Ha így sem működik, akkor valami érintkezési zavar lehet, vagy rossz a cucc.
Idén még szeretnék én is egy kicsit gurulni.
Majd elkísérlek, hogy mondhassam: a haveremnek új busmann-ja van.
ha erre gondolsz akkor én is csak ennyit tudok róla
http://www.biker247.com/news/4...
power-to-weight ratios greater than 1 hp/kg -nagyon erös motorokra gyártották
The performance of new-generation race-bike replicas-ez már verseny motorok erejéhez szabva
a range with the flexibility to be fine-tuned to each new model emerging from the world’s major motorcycle manufacturers.--igazodnak azokhoz a kivánalmakhoz amit a világ vezetö motorgyártók gyártanak..
Its tread pattern, with a minimum negative ratio, ensures the largest possible contact patch for dry grip-nagyon kevés ez a negativ jellemzöi -gondolom vibráció kezelhetöségére céloznak- és abszolult szárazra tervezték --ez izgága lesz vizben készülj fel!
2006 ban ezzel szerelték a honda cbr1000r et
ennyit tudok....
ui:mióta volt michelin em szárazra azt ajánlom,vizben még nem tudok ott még mindig a brigi viszi a pálmát!
A batlax 015- ről tudsz valamit?
ott a paripám szive majd ha viszem a hentesekhez akkor szólok hová viszik be aztán érdeklödhetsz rá!
a szive még rendesen dobog....
ennek minden papirja meg lesz tuti
üdv
Ha valami jo,vagy szép,azt el kell ismerni!De hát az XX,az mégiscsak egy XX.
five: én is gratulálok a mocihoz!
Múlt héten voltam a hóshow-n és (bár nem tudom a motornak mi köze volt a showhoz) volt kiállítva jópár moci. Köztük egy új busa is. Hát.... teljesen megértem hogy miért szeretitek ennyire. Nagyon jól néz ki! (bocsi milka) De az én szívemet az xx sokkal jobban megdobogtatja.
Az már régen rossz ha a kaszni mozgat!