Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te nem jártál véletlenül Szilvásváradon a mult hétvégén?
Sziasztok! Megmaradt Hayabusa alkatrészeimet eladnám , mind gyári , egy új motorról szerelték le 2005-ben : láncszett , plexi , kormány súly , generátor dekli , légszűrő, fékbetétek , termosztát.
Üdv Zoo!
Simaboru az mar nem lehet mai gyerek ,direkt azert fejlesztik az uj 2kompos gumit hogy a mai kihegyezett gumi versenyben megaljak ahelyuket
minel jobb viselkedest akarnak
tobb kilometert adni a penzert
tudjak hogy manapsag izomero gepek daraljak a gumikat
Helló Srácok!
Csak most értem el a gépig, de szeretném megköszönni a pápai team nevében a tegnapi városnézést és Dobogókőt . Sajnos kicsit rövid volt az idő, de máskor hosszabbra tervezünk. Nem bántuk meg az esztergomi vacsit, és persze hogy a szerpentinre szavaztunk a 0-ás helyett (dobjon meg kővel aki megvet ezért), persze onnan a hazaút is rövidebbre sikerült, úgyhogy némi esti erdei kavirnyászás után T-bányáról már az 1-esen suhantunk haza.
Remélem majd mi is meghíhatunk benneteket a Bakonyba, Tihanyba, és esetleg a Pancsiringen is tudok kavarni egy kis karcolásos időt.
Mégegyszer köszönjük a szíveslátást és a meghívást, elsősorban egy átállt kollégának Gábornak és egyben felajánlanák neki egy fáintos berugókart és egy Ivecót (csak biztonságképpen)(ahogy néztem ezek egy busához nélkülözhetetlen kellékek ), és köszönet a többieknek is (nem akarok stáblistát írni, akik voltak ugyis tudják).
Röviden, az, amelyiket meg tudod vásárolni, igazándiból a medium, vagy medium-hard a legjobb, mert az tovább tart kicsit, de sok különbség nincs köztük utcai használhatóság szempontjából. Számokkal jelzik a keverékeket, de aki ki tud igazodni rajtuk, az valami földöntúli ember lehet, mert évente többször is változtatják a számozást.
szia
nekem minden mocimban benne volt,illetve azonnal rakattam bele, így különbséget nem tudom mert nekem azonnal felszabadult volt MOTOROM. több verzió van, de erről kérdezd inkább zizót, ő a profi a protech-ben
szia
igyexem felrakni egy videót, de 2 héten belül rakok fel egy protech-es videót is ahol beszerelik a saját fejlesztésű elektronikájukat..és padon állítják be és rögzítik a paramétereket...remélem zsír lesz
ok köszi hívom a bárót
Sajnos nagyon messze van még!
Mindenképp!
De az még egy kicsit odébb van...

Köszönöm a meghívást!
Mielőtt felmennénk még egyeztetünk!
Ha jó lesz az idő ezer örömmel megyek!
Meggyőztél! Eljönnél (szept. 21.) egy papás túrára a barátnőddel? Szilvásváradon megkajálnánk hlaci (XX) motorostársunknál!
Imádkozok a jó időért!
Nem lehet, biztos!
De Aggtelekre csak Serényfalván keresztűl, mert ott jó az út.
Kékesről ez 300 km oda vissza! Még az is lehet, hogy beleférne!

Mi az hogy!
Utvonal: Sirok-Ozd-Aggtelek-Szilvásvárad.
Jó útminőség, nagyon szép dombos vidék!
F.István!

A D211-es gumiból többféle keverék létezik, melyik az, ami utcára ideális?
Zoli! Tudnál nekem tippet adni látnivalókból a Mátrában? Szept 20-án megyünk megint, és Recsk, Egerszalók, meg Szilvásvárad mellé kéne még valami a közelben?
Nekem is bejött a Michelin Pilot Power(sima).
Amiket használtam:Michelin Pilot Sport nagyon kopik, és nehéz vele dönteni.

Metzeler M3 nagyon strapabíró, nem kockásodik meg, könnyen kezelhető vele a motor, de kanyarba kicsit instabil.

Michelin Pilot Power. Nagyon jól kanyarodik, könnyen dönthető a motor, és ledöntve is nagyon stabil.Eddig ezel élveztem a motorozást a legjobban.

A következő kiszemelt a D211.
Jó estét!
Sokáig csak ezt használtam. Kurvajó guma, csak ne tünne tova oly hamar...
Ja. Idáig azt hittem igen, de ma benyügték ,hogy mégegyszer meg kéne csinálni. Jót nevettem és hazajöttem...
de milyen 1500?ez a lényeg!ugyhogy az nem szempont.egyébként én nem megyek el sokkal többet semmilyen gumival.mi van veled?javulgatsz már?
1500 kilcsi......
heh....mennyi mulya van itt egy rakáson!
én meg diablo supercorsával járok.....
király vagyok no...