ezer köszönet..
és elárulod mi pénzt van pofájuk kérni érte, mert én is vennék de még nem tudom melyik állna jól a gépen, illetve csúszásnál melyik a jobb. bár elsőre a yosi tűnik hatékonyabbnak
az a gumi arra jó gyakorold hogyan tudod a hátsó gumát elfüstölni,,ost dobd le róla,,nem egy életbiztositás vele teperni..
álltalában,azt láthatod hogy vágott slickekkel tipornak,,nem hinném hogy veszélyes lenne,,ragad mint rágógumi a papirra,ezt nem találom veszélyesnek
amiket fersenyzöktöl megkapsz,1 x fel lett melegitve tiport pár kört vele idömérön,vagy épp 10 körös versenyen,,nah az a gumi még nekünk tökéletes! igaz hayabusa 3-4 alatt kinyirja hátul
lépések gumi választásnaál
1.Döntsd el mire kell
2.hoznod kell kompromisszumokat
-sport (ragad mint az állat szárazon ,,kicsi élettartam)
-túra (több ideig tart,de már szárazon is csuszika van rendesen,nagypapa stilus moccolás ajánlott)
-vizes közútra (szereti az tavaszi öszi idöjárást,tapad is kopik is,melegbe hajlandó elkenödni)
nah ezeket ötvözik
egyik a másik rovására megy és ezekben kell kompromisszumokat hozni,,szóval a döntés a kezedben!
szia,
összeségében a prop-tech-et javasolnám neked esztergomban. 2500 ft-os órabér mellett egész olcsón és jól megúszhatod.sőt amióta a k8 csabi is ott van jobb lett a hely
ha van nagyméretű imbuszkulcsod, te is meg tudod csinálni, egy pici lyukat kell először az idomba fúrni, majd, ha nagyjából stimmel, akkor bővítheted a kívánt méretre
Hayabusa-hoz való bukógomba ügyben kérem szépen a segítségeteket. Láttam a neten, hogy van hozzá LSL és Yoshimura is. Meg van, hogy hol tudom megvenni. Viszont senki sem vállalja a felszerelését.
Hát remélem szurkoltok nekem jővőre mert harcba fogom a leosztot.A teknikai dolgokrol még nem irhatok mert 3 havilap megkeresett hogy meg jelenitik a motort. azért épitettem mert szeretném ezt a stilust az utcára belopni meg mi magyarok ha akarunk bármit meg tudunk csinálni.
Igen dumáltunk.A kuplung karr azért levágott mert egybe ha eleresztem tudok kettő ujjal kapaszkodni.Madarason a versenyen elindultam de nem érzem a motort még. Be szartam az egyik menetemnél mert a 400 vége felé 230 nál 4.be feljőtt kerékre. Mocsok mod megy.nem jőtt meg egy elektronika még meg azért nehéz kezelnem de már el akartam indulni vele hogy mi a gyerek betegsége.Hát van neki.A leng villám kb2-3 centire elhuzta és 4 centit nyult a lánc, mindig foghegyre akart ugrani.most ugy muködik hogy elindulsz nincs turbo nyomás de ha megnyomom a duda gombot az lezár egy szelep és 1.8 t nyomás van.alapba 140le re van vissza véve de ha dudálok 430 fosatos loerő lessz.Agumim micky tompson dotos gumi mert széles a profil.Ezt persze kinyirta egyből igy felraktam az utcai kerekem amire super corsát raktam.Jo volt vele mert azzal volt a malőr.
és elárulod mi pénzt van pofájuk kérni érte, mert én is vennék de még nem tudom melyik állna jól a gépen, illetve csúszásnál melyik a jobb. bár elsőre a yosi tűnik hatékonyabbnak