Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem marketing. Az esésem óta soha többé Pirellit. Számomra elképesztő a Dunlop 209 vagy ami még ennél is jobb a 211. Ugye István?
a road le maradt hátsó jelzésröl
michelin pilot road 2ct
képek rólla
elolvastad a cikket mits szólsz a a teszthez?
HARAKIRI
Akkor tudod mit kell tenned!
A franc, lebuktam...
Grat Neked
Szia szamuráj! Neeem...
Szia Csöle.
Ez most hogy jött, tanúlsz Japánúl?
Én is abszolút egyetértek.
De látom neked a "kóser" jobban fekszik
... hát gyártói anyanyelven kommentáltam...
אני לא יודע מה שכתבת, אבל תודה
私は同意する
Nem belevau képpen, de mi értelme van előre sport túra gumit rakni, hátra meg sportgumit. Fordítva inkább el tudnám képzelni, mivel az első tapadás fontosabb, mint a hátsó szerintem, mert a fékezés nagyrészt ott történik és a motor fordulékonyságát is főképp az első gumi határozza meg. A te kombinációd szerintem a következő hatást éri el: egy rosszul forduló, kezesnek éppen nem nevezhető, ámde a hátsó gumit 5000 kilométer alatt ledaráló szerkezetet fogsz kapni.
hátra mindenképp busára a nyerö number 1: MIchelin pilot 2 CT
birja a km idöjárásnak is megfelel,de konkét esöbe vigyázni kell vele,kb úgy mint battlaxokkal bt 014
elöre már nézelödök én is ,oda valami igazi kell!4! fogjon 110% ban mindig
most az erre specko orvosom ezt javasolta
Pirelli Angel ST
örangyalnak becézik és kiérdemelten
ezt fogom felrakni
megmondom öszintén contit road 2 öt elöre akartam most
de angel lesz,egy ujjabb konstukció,
elöre mindenképp raknék contit hayabusára tavasz öszre...hátra lenylná rip rop a közepét..ezért kicsit cselezni kell
úgy vagyok vele hátulja rá ér csuszikázni azért van,,de az eleje ragadjon
nyárra meg ismét michelint elöre is
de mint irtam jön az angel,,kiváncsi leszek rá....
Hja...szerintem mindenkinek, aki eddig felrakta....
Nekem bejött....
Hello...
Ráadásul milyen rossz ómen a neve is nem? LSL... pffff....
közútra a michelin pilot power 2ct gumát én is csak ajánlani tudom. már túl vagyok pár garnitúrán, nagyon jól tette a dolgát. elég sokszor kerültem nagy zuhiba, akkor se volt gond vele.

pályázni is ezt használtam egészen a múltkori pályanapig.
most vágott slick van fent, de ha bezár a ring akkor az őszre/télre ismét pilot power 2ct megy fel!

ami a bukógombát illeti, nekem volt, de nem ajnálom.
egyszer csúsztam vele és majdnem több bajt okozott mint amit használt. az idom így is úgy is kuka, akkor már inkább nem adom meg az esélyt, h elhúzza a vázat!

szóval én az említett csúszás után basztam ki nagyívben, és az érintetlen oldalon is beszereztem új idomot (mivelh fúrni kell a gumbának helyet) és visszatettem szépen mindent eredetibe!
Szívesen!

Én az LSL mellett döntöttem. Az szebb! :-) A Yoshimura biztos nagyon jó és praktikus, de túl egyszerűnek találom a egy Hayabusára, a volt GSX-R-emhez én is a Yoshit választottam, ahhoz illik.

Ha jól számoltam 25e Ft lesz a vége. Bár bizonytalan, mert az idomot furni kell, s lehet, hogy ez hosszadalmasabb. Ami nem baj, inkább sokáig csinálják és szép legyen.

A gumi téméban személyes tapasztalatom. Nekem most Michelin Pilot Power 2 CT van fenn. S szeritem nagyon jó. Esőben pedig minden tesztben verhetetlen. Volt is alkalmam kipróbálni. Kb egy hónapja jöttem haza Horvátországból a feleségemmel, amikor a Balaton mellett elkapott minket egy zivatar az autópályán. Nos 140-es temponál is biztonságosnak éreztem a motort. Nem mozogott, haladt egyenesen. Biztonság érzetett ad. Lehet, hogy van nála jobban tapadó gumi száraz úton, viszont közúton úgy motorozni, hogy határon mész, nem egy életbiztosítás. A Busa meg nem is arra való, szerintem. Így az esőben való viselkedés számomra felértékelődik, esővel nem tudsz mit csinálni, az esik. S akkor kell igazán a tapadás...
Bár nem vagyok Zoo, de a 60párezer kilométer alatt már letekertem pár gumit a motorról, de megmondom őszintén, hogy száraz úton a DUNLOP D211gp-nél még nem találtam jobb gumit, az előzőleg említett 64000 ft árért itt kapsz 3 hátsót meg egy elsőt, így sacc/kb. ugyanannyit megy el, mint a PP2CT de a tapadás meg a motor kezessége egy új szintre emelkedik. (Ezek használt, versenyzőktől levetett, de nem slick gumik, így közúton is teljesen legálisan használhatók). Mondjuk esős úton nem biztos, hogy ez a legjobb megoldás, de azért óvatosan haza lehet karikázni vele. Én ezt ajánlom, forrásnak pedig Brian-t, tőle nem zsákbamacskát lehet vásárolni.
BBusa,
reszemrol a michelin pilot power 2ct-t ajanlom.
tartos, jo aron megkapod (64/par) kozuton nemigen csuszkal meg ha pofozod is, esoben kivalo (allitolag .. bar en esoben fosok) es palyazni is megallja a helyet - halado palyasoknal azert egy bizonyos korido alatt mar elmelegszik es csuszkal, de ahhoz mar gyorsan kell menj.
zoohayabusa,
konkrétan mit javasolsz ősztavaszra k8ra?nem papás hajtáshoz