Üdv mindenkinek! Akkor én most kiverem a biztosítékot! Az enyém 140-ig 4.9-5 lityit hamizik. 160-nál 5.3! Egyszer elmentem túrázni egy pár nagyon lassú mocissal és a csúcsom akkor 3.9 volt!
hello fiúk,
csatlakozom zmenyushoz, nekem a k8 4 leömlős bódissal 7 alatt nemigen eszik, de az én tempómban kb 9 liter egy személlyel
persze egy kicsit harcosan
Én speciel sosem jártam ringen és nem is vonz,amúgy meg csak poroszkálok (hozzátok képest).
Be is baszna ha az én tempómban 7 felett fogyasztana...
Az utolsó nagyjából nyolcszáz kilométerre mutat 6.5-öt megnéztem,ebben benne van az ausztriai kanyargás és onnan egy tempósabb menet hazafelé és ennyi.A többi kiránduló tempó egy-és két személlyel.
Sziasztok!
Van egy eladó fokozatkijelzőm, piros színű számokkal. Dobozában, tökéletes működéssel. És van egy hátsó üléspúp is, ez fényezésre szorul, de használható. 13 és 10 az ára.
Nektek menyire jó motorjaitok vannak szinte hihetetlen!
Nekem K5-ös volt full gyári állapotban a bejáratós időszakban egy nagyon nagyon lassú balcsi körbejárós túrán láttam 1szer 6.6 ot aztán soha többet nyitott rendszerrel 7-9 lityi között evett átlagosan
Ha meg megkergettem a ringen 13 alatt nemadta
a teli tank 3x20 percre éppen csak elég volt az meg ugye nem több 120 Km nél
Üdvözletem mindenkinek,kérdéssel fordulnék hozzátok.Ugyebár ti nagyobb gumikoptatók vagytok mint én,hogy valaki használt már Bt-021,Bt-014 gumit.A gumik 4-5 évesek .A busa hogy viselkedik ezekkel a gumikkal.Előre is köszönöm.
Ausztriai kiadós,lendületes szerpentinezés 6,4-es átlagra szokott kijönni,odafelé nyugisan,hazafelé 200 körüli tempóban.
Itthon (igaz,max 140),de szinte mindig 6 alatt eszik.
Enyém is normál esetben 7L alatt (inkább 6,5) megy 150-200-as tempó között. 1 személy vagy 2 személy, nem láttam fogyasztásban különbséget.
Ha a későbbiekben is gondod van konzultálhatunk, volt hasonló problémám.
De bizony az, csak kár, hogy nem az enyém... egyik ismerősömre ráragadt a 'busaimádat... hát kicsiben kezdi
zozi! nem postázom ha a kezeim közé kerül, a gazdájának sem adom vissza