Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://koponyeg.hu/jatek/qhr41...
Bocsi a zavarásért! Köszi!
Sajnos erre már nekem sincs ötletem, talán még az injektortisztító hatásában bíznék, hogy 1-2 tank benzin után kitisztul, még ha a szórásképen nem is látszik semmilyen probléma...
össze
Szép estét!

Megnéztem az injektor fejeket, és tökéletesen fecskendez be!
tehát az injektorral sincs semmi szerintem...
nem írja be az f1 lámpát hibának,
egyszer villogott be, amikor KB. 30, 35 s indítóztam és nem indult el.
De le állítottam és már nem világított többé!
Marad a hétfői szerviz!
tuti hogy valami apro bisz-basz
http://koponyeg.hu/jatek/qhr41...
Megköszönném, ha rákattintanátok:) Hátha sikerül:) Köszi
Ahogy olvasom a kommenteket, na velem se lettél beljebb
Valszeg vmi elektronic control modul lehet Pro Tech honlapján lehet találsz konkrétumokat is. Vélelmezem látatlanban ,h a környezetvédelmi tiltást (1-3 seb fokozatba nem engedi a teljes ménes csordát kiszabadulni a blokkból) vmint a 300Km/h vég tiltást oldja föl. Sztem. Oszt a tévedés joga fenntartva
Nem ír a műszerfalon hibajelet ill. nem világit az FI lámpa?
A két csatit összedugtad amiből kihúztad
1 tranyo 1 ellenállás és rengeteg műgyanta van benne
Nos !
kiszedtem nincs különbség, kedves feket segített nekem köszi még1xer!
a compibol kivolt huzva 2 vezeték valószínű a lamda xondáé volt...
de az sem jött be...
hétfőn szervíz szervíz
Próbáld ki a motort így, hogy ki van szedve, de nem okozhat hibát...
Még csinálja azt, hogy felpörög egy kisit amikor behúzod a kuplungot?
Gear to dash semmiképpen nem, mert az arra szolgál, hogy a tiltások kivétele mellett is jól működjön a k8 utáni gépekben a fokozatkijelző. Hogy mi ez, gőzöm sincs, de nélküle is mennie kell a motornak.
szia,
ha minden igaz egy gear2dush, ami kiszedi az 1. 2. fokozatban a környezetvédelmi tiltást és a végtiltást. okozhat gebaszt de nem valószínű. hívd fel a protech-et tuti segítenek, keresd k8Hajdú Csabit.ő a szervizvezető
Szép Jó Reggelt!
Valaki meg tudja mondani. hogy ez mi?
a tank alatt a injektorsor mellett van bekötve.
Az biztos, hogy nem gyári...
kivettem belőle, hátha ez a gebasz...
A mostani Michelin Pilot Powerem sima, őskori egkomponensű, amit 2009-es gyártású.

Én nem látom értelmét a Pilot Power esetében a 2ct-nek...
Na én nem igazodok el a Dunlop útvesztőjében...