a gyertyát már biztos érdemes lenne cserélni, mert azt 12000 kilométerenként kell. A szűrő 18000 km-enként cserés, meg 6000-ként ki kell fújni. szelephézag ellenőrzésre meg pillangószelep szinkronizálásra is szükség lenne... Ezek mind okozhatják az alapjárat csökkenést meg a bizonytalan járást, végül érdemes lenne a feszítőre is ránézned, hogy merre tart élettartamban a lánc, nehogy egyszer csak elszakadjon.
Nekem nincs szép hangja mert hidegen már megint kezd csörögni a lánc.
Meg még azt szeretném kérdezni, hogy szépen lassan egyre alacsonyabb az alapjárat. Ez mitől lehet?
Mert kb 2 éve még olyan 1000 körül forgott, most már 800 környékén van és már egyenletlen , meg 2x le is állt ma.
Az állítócsavarja tekeredett volna el? Vagy lehet ,hogy gyertyát meg szűrőt kéne cserélni 42000km után......
Meg ez az alacsony alapjárat elöhozott egy kopogó hangot is, ritkán de koppan egyet mintha oldalról meg koppantanák a blokkot kalapáccsal.
Kicsit elhanyagoltam szegénykét, mert az utolsó 2 szezonban csak olajcseréket csináltam, miközben szigorúan falta a 3000- 4000 km-es hosszú túrákat.
Ha esetleg valaki túl zajosnak találná a viszonylag sokat futott blokkját, célszerű ellenőrizni, hogy a kiegyenlítő tengely hézagolása megfelelő-e. bal oldali idom levesz, a blokk oldalán a generátorfedél előtt van egy lapos csavarhúzóval mozgatható csavar, lebiztosítva egy imbusz csavarral. a lapos fejű csavart óramutató járásával megegyezően be kell teljesen csavarni, majd 1-1,5 osztásnyit visszafelé, majd újra lerögzíteni. ha még mindig nem elég csendes, beindított, BEMELEGÍTETT motor mellett is lehet óvatosan csavargatni, de vigyázni kell, hogy ne jöjjön a blokkból sípoló hang, mert az már túlságosan összetolt fogaskerekeket jelent!
szinte biztos, hogy a gumi van elkopva. tegyél fel egy jó gumit, és utána centríroztasd ki a kereket, és ha nagyon sok súly kell rá, csak akkor érdemes a felni egyengetésével foglalkozni
Hmm... nem egyedül neked van ilyen gondot. Ha lassan megyek, erősen érezni, hogy szitál. Ha meg elengedem, szép lassan egyre jobban... Kormánytelóval is ezt csinálta, mielőtt kivettem felújítás céljából, mert semmit sem csinált De nemsokára megy vissza. (nem én voltam a hülye, hogy nem dolgozik úgy, mint kéne... mert így, hogy nincs bent, detto ugyanúgy reagál mindenre... )
Lehet az a baj, hogy a gyári gumi eléggé le van már kopva?
Éppen megvan az 1.6mm néhány helyen.
Örülnék ha ennyi lenne a baj!
Szerinted nem lenne érdemes először megpróbálni kicentírozni a felnit?
Köszi Mester
Meg még azt szeretném kérdezni, hogy szépen lassan egyre alacsonyabb az alapjárat. Ez mitől lehet?
Mert kb 2 éve még olyan 1000 körül forgott, most már 800 környékén van és már egyenletlen , meg 2x le is állt ma.
Az állítócsavarja tekeredett volna el? Vagy lehet ,hogy gyertyát meg szűrőt kéne cserélni 42000km után......
Meg ez az alacsony alapjárat elöhozott egy kopogó hangot is, ritkán de koppan egyet mintha oldalról meg koppantanák a blokkot kalapáccsal.
Kicsit elhanyagoltam szegénykét, mert az utolsó 2 szezonban csak olajcseréket csináltam, miközben szigorúan falta a 3000- 4000 km-es hosszú túrákat.
Köszi a tippeket előre is.
Mi voltunk.
Velencétől 650km szakadó eső lefelé Visszafele csak 250 km ködszitálás a hegyekben 50-100m látótávolsággal
A többi mind szuper volt.
föleg hátulról! -sokon úgyis csak úgy látják
Kipróbálom a gumi cserével megoldódik-e a probléma, ahogyan a FIstván mondta.
Remélem igaza lesz.
1-2 hét és felteszem az új gumit!
ha jól emlékszem vki rendelt mostanában külföldről... talán valami cifrázott szélű volt az a tárcsa :)
ezeket mennyiért dobálják?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Éppen megvan az 1.6mm néhány helyen.
Örülnék ha ennyi lenne a baj!
Szerinted nem lenne érdemes először megpróbálni kicentírozni a felnit?
Köszi Mester
nyilván nem egy hring de jókat lehet csapatni így is!