tetszik a motor és gondolom mennyire mehet
tudom mennyire megviccelhet főleg hogy nincs olyan motorfékje mint egy V2, és lassításkor nekem nagyon furcsa.
szépen akarok vele járni, 110 körül :). lehet ezzel városban közlekedni? városban melegszik-e ? általában nagy blokk be van zsúfolva. fogyasztása annyira nem is izgat, mindenkinek más.
végsebességéről le is mondtam ilyen utakon és nem a első volna kipróbálni. még annyit hogy pénzem engedi akkor 1millió körül tudnék venni, de halottam több helyről hogy az első szériák blokkrepedéstől szenvednek.olvasni fogok még teszteket.
kössz az infókat.
remélem, egyszer veletek gurulhatok
Hmmm öcsém VFR-én is ez a gumi feszül...Nagyon tapad és nem hajlandó kopni,már 10e felett járt vele.
Horvátország,Ausztria,Szlovénia több alkalommal meg sem kottyant neki.Most kint dolgozik,motort is vitte lábon,azóta beletett még 2 ezret.Azt írja már kezd látszani hogy azért kopik...
Én azóta kétszer kényszerültem cserére...
lényeg hogy neked tetszen,érezd magad a mocin mindig jól.
csak ez számit!
próbát feltétlen javasolnék,mert mindig egy szép hosszú"tarka"(hosszab utazás,kanyargós,vizes utak) túra után lesz meg az egyenlö jel ,mit szeretsz benne és mit nem...ez minden mocinál eldöl egy ilyen út során..
A hayabusát a ZZR1400-al, ZX-12-vel, XX-el kell összehasonlitani. Szerintem.
Egyébként teljesen mindegy. Motor mindegyik, a verseny maradjon a versenypályára!
tudom mennyire megviccelhet főleg hogy nincs olyan motorfékje mint egy V2, és lassításkor nekem nagyon furcsa.
szépen akarok vele járni, 110 körül :). lehet ezzel városban közlekedni? városban melegszik-e ? általában nagy blokk be van zsúfolva. fogyasztása annyira nem is izgat, mindenkinek más.
végsebességéről le is mondtam ilyen utakon és nem a első volna kipróbálni. még annyit hogy pénzem engedi akkor 1millió körül tudnék venni, de halottam több helyről hogy az első szériák blokkrepedéstől szenvednek.olvasni fogok még teszteket.
kössz az infókat.
remélem, egyszer veletek gurulhatok
Horvátország,Ausztria,Szlovénia több alkalommal meg sem kottyant neki.Most kint dolgozik,motort is vitte lábon,azóta beletett még 2 ezret.Azt írja már kezd látszani hogy azért kopik...
Én azóta kétszer kényszerültem cserére...
Hogy van még rajta minta!
Mindig mondtam,a Busa nem egy loerögyár!
Én 4000-5000km alatt kopásjelzőig nyomom a gummát.
ezen a gumacson 7200km"hayabusa" után nem tünik fel semmi különös?
csak ez számit!
próbát feltétlen javasolnék,mert mindig egy szép hosszú"tarka"(hosszab utazás,kanyargós,vizes utak) túra után lesz meg az egyenlö jel ,mit szeretsz benne és mit nem...ez minden mocinál eldöl egy ilyen út során..
Legalábbis az XX-et biztos!50-paci töblet,és talán még könnyebb is egy picikét!
a másik kettöt még nem lovagoltam!
A hayabusát a ZZR1400-al, ZX-12-vel, XX-el kell összehasonlitani. Szerintem.
Egyébként teljesen mindegy. Motor mindegyik, a verseny maradjon a versenypályára!