Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Djtoci, csak nem K8 busa cseret fontolgatsz?
tapasztalatbol beszelek: jol jarnal
Szeva Andrew,

igazan nincs mit, remelem sikerul jo boltot csinalni! ha a karasna tul draga nezd meg az akrapovic.hu-t vagy a kulfoldi dealereket (ott kb 1000 EUR korul lattam anno)..ha az akra mellett dontesz nem csalodsz

koszi az infot a keddi palyanapra, megneztem az idot, sajna eleg fostalicska idot mond jovo hetre, vegig eso ugyhogy nekem nekszt tajm

a slip on dob cikkszama:
(109567) S-S13SO2-HRC (Carbon street legal)
(109566) S-S13SO2-HRT (Titan street legal)
Hát nekünk egyszerű a helyzet feket663-al
Egyébként már az is tudás, ha tudod hol keresd, és hol találod...
Azt mondják: az egyetemen a halgatónak nindent kell tudni, a tanársegédnek csak hogy hol van a könyvben, a professzornak pedig azt, hogy hol van a tanársegéd
Ez nem az én tudásom, mindenféle fórumokból szedtem össze, a fele lehet, hog nem is igaz... de a 13-as AFR az tuti...
Hát igen, a hírnév kötelez, köszönet
Ne viccelj!
Én kérek elnézést! De mintha Nálad láttam volna. Még egyszer bocsi!
Szia! Feltehetően összekeversz valakivel nekem még a gyári plexi van fenn viszont a "cső" (ha már itt mindenki dicséri a magáét) a Yoshimura street illegal változata, amivel nagyon elégedett vagyok
fanka, a pontos cikkszámot meg tudod nekem mondani?
óóóó
igen én is erre számítok
Elképeszt néha miket tud
Hát akkor kicsit részletesebben: tudomásom szerint a gyári Hayabusa elektronika, bár tényleg elég bonyolult, mert minden hengerhez külön gyújtás és befecskendezés térkép tartozik, de talán ha 5 vagy 6ezres fordulatig működik kvázi zárt visszacsatolásos rendszerben, mivel a gyári lambda szonda csak annyit közvetít az ECU felé, hogy a KATALIZÁTORNAK IDEÁLIS 14,2:1 levegő üzemanyag aránytól felfelé vagy lefelé tér-e el a mért levegő-üzemanyag arány, így itt egy viszonylag durva szabályozás valósul (mégegyszer mondom, hogy ez kb 5-6000 fordulatig igaz) Efelett viszont fix üzemanyag befecskendezési térképekkel dolgozik (amit nyilván a különböző érzékelőkkel kompenzálnak, levegőhőmérséklet, nyomás, vízhőfok, stb.). A másik dolog, hogy a 14,2-es AFR érték az sem a kezelhetőségnek, sem a motorteljesítménynek nem jó, ezért lehet az, hogy egy hozzáértő, pl AGO által beállított POWER Commander vagy egyéb befecskendező buzeráló bigyó beszerelése után sokkal finomabb gázreakciók, jóval nagyobb teljesítmény jelentkezik. Hasonló eredményt lehet elérni egy jól működő visszacsatolt rendszerrel, persze csak, ha jól van beállítva( sokat szívott Fiveurban és én is, mire rájöttem, hogy a Motty alapbeállításban csak 65 fokos hűtővízhőmérsékletig dolgozik, és csodálkoztunk, hogy nem működik jól az automatikus beállítás). Ami a lényeg, hogy a Suzuki motorok akkor adják le a legnagyobb teljesítményt, ha az AFR érték 13 körüli, és a gázreakciók is ekkor a legjobbak.
Szerintem Tőle megszokott, tudományos,de közérthető írásra számíthatunk
Hello Hölgyek/Urak!

Nemrég buktam a busámmal, vettem ebay-en hozzá kipufogót, párban volt, nekem csak a balos kellett, szóval van egy jobbosom eladó (régi busához '99-2007). Jó állapotú, van rajta pár kisebb, normál használatból eredő karc.

Ha érdekel valakit keressen a hamvasatkukucfreemail.hu-n!

Én meg keresnék generátor tekercset, ha volna valakinél elfekvőben.

Köszi, üdv: Hamvasat
fanka, köszi a találkozót. teljesen meggyőzött az acra dob... utánajárok a beszerzési lehetőségeknek

jah, az ígért "rendkívüli" motoros napos link amiről beszéltem hátha mást is érdekel.
copy & paste:
Hatalmas bátorságot tanusitva átvettünk egy visszamondott egésznapot a Hungaroringen igy fantasztikus áron tudunk kinálni nektek félnapot vagy egésznapot. Mersz egyesülettel is egyeztettünk igy Svéd-Mersz nap lesz.
A félnapos ár 9000 ft/fö ezért pl délelött több mint 2 és fél óra tiszta pályaidöt kapsz.
A csoportosztást elöreláthatolag igy terveztem: 2:12 köridö alattiak gyors csoport és 2:12 köridö felettiek lassabb csoport
Az egésznapos ár 15000 ft/fö, a versenyre ingyen nevezhetsz, mindössze transzpondert kell bérelned.
A tervezett idöterv:
08.45 pilota eligazitás
09.00-10.30...lassabb 25 perc
10.30-10.55...gyors 25 perc
10.55-11.20...lassabb 25 perc
11.20-11.45...gyors 25 perc
11.45-12.10...lassabb 25 perc
12.10-12.35...gyors 25 perc
12.35-13.00...lassabb 25 perc
.....................EBÉDSZÜNET..............
14.00-14.25...gy
ors 25 perc
14.25.14.50...lassabb 25 perc
14.50-15.15 ...gyors 25 perc
15.15.15.40...lassabb 25 perc
15.40-16.05 ...gyors 25 perc
16.05-16.30...lassabb 25 perc
16.30-16.55...gyors 25 perc
16.55-17.20...lassabb 25 perc
17.25 Boxutca nyitva 3 percig a KAMOTO SVÉD OPEN verseny indulok számára
17.30 KAMOTO SVÉD OPEN 10 körös verseny, 2 értékeléssel, G-Oldboys (40 felettieknek) és Open kategoriában (40 alattiaknak)
Fizetni a helyszinen kell, de a jelentkezés kötelezö: http://compaya.hu/motorosok/re...

(bocsesz a hosszú posztért)
Tisztelet az Uraknak!
Haya15! Lehet egy nem elektronikával kapcsolatos kérdésem? Ha jól láttam a videóidon, Neked emelt kétrészes plekód van a motoron. A kérdés az lenne, hogy így vetted, vagy csináltattad?
jaja engem is felcsigázott, várok türelmesen
hemzseg a brutális helyesírási hibáktól és itt nem az ékezetekre gondolok.
El sem tudom képzelni h ez működhet.
Itt ülök és várom a folytatást!
estét
hát engem leköteleznél a folytatással, érdekelne