Az a baj vele, hogy mivel 20%-al kisebb a fűtőértéke, még felesbe tankolva is szegény lesz az üzemanyag-levegő keverék. Más tészta, ha van a motorba Power Commander vagy egyéb injektormódosító kütyü. Akkor nincs akadálya akár a tiszta E85-ös üzemnek se, csak akkor meg felmerül a kérdés, hogy a gyári injektorok meg tudnak-e birkózni a többlet üzemanyag-igénnyel. Mert ha nem, akkor magas fordulaton az elszegényedő keverék könnyen leolvasztja a dugattyúkat. Én is gondolkodtam a dolgon, de arra jöttem rá, hogy igazándiból felesleges, annyival nem lesz olcsóbb, mint amennyi gonddal járna az átalakítás. Mondjuk, ha lehetne növelni az előgyújtás mértékét, akkor már egész szép kis teljesítménynövekedést lehetne kihozni vele, dehát nem erre nem képes a Motty...
helló embörök
valaki próbálta már a busába ezt az etanolbenyát.?
mert van nállam most egy ilyen szekér,félig van benyával meg etalonnal,és nagyon alacsony az alapjárata,meg érdekesen prüszköl
Köszi szépen. De az nem jó szerintem a K2-es busámba. Vagy mégis?
Egyébként mi a reális ára egy bontós tekercsnek? Nekem Kakasdon 30eFt-ért kínálták, de az soknak tűnt.
Az enyém a pereckor megsérült, mert csúszáskor miután elkopott teljesen a dekni oldala, utána a tekercsen csúszott, így 3 menet tönkrement. Megtekercseltettem egy villanymotor tekercselővel, de nem bízok benne, hogy a gyanta, amivel leöntötte bírni fogja tartósan az olajat.
érdekel a bövebb variáció engem is!
már megint el szomoritottál,nézelödhetek egy olyan kütyü után
elöször egy tiltás kioldót szerzek be.
azért kiváncsi vagyok mennyivel másabb egy térképes változat?
nekem 1000km után a scorpion került fel igy nem tudom mit megy gyári dobokkal...
Semmi gond! Mindenesetre köszönöm a segítséget!
A srác vett egy "gyári" plexit, csak kicsit kevés a magasságához. Egy toldaton agyaltunk, mi kb 5 centis lenne.
Mi is haza értünk...
Köszönjük, mi is a meghívás, jól éreztük magunkat!
Isten éltessen mégegyszer!