Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Budán van!
Valaki ismerős a ll. kerületben?
Azér' vett bele ő is Mottyt, mert csak nem tudta hozzáállítani magát a kipufogókhoz. Sajna a gyári elektronika csak 14,2:1 arányú levegő üzemanyag arányt tud tartani, de azt is csak bizonyos körülmények között, ami viszont abszolút nem jó a teljesítmény leadás szempontjából. Másik dolog, hogy a gyári rendszer nagyon távol áll a closed-loop működéstől, tehát soha nem fogja beállítani magát jóra. ha kell, akkor bővebben is ki tudom fejteni a dolgot.
nekem fiver mondta,hogy
azzúj busának akkora az agya mint egy Space shipnek
tehát állitja magának-ezt 3-4 ezer km utan kicsit elmolyolgat vele,de megtalálja a legjobb beállitást üzemanyag fogyásból és teljesitményre.....
jó tanács,nézni kell a 100km/L fogyást
én úgy nézném.hogy mikor a benzin mutató elindul lefele,és a vonal alá 100% ér onnan 100km mikor megvan a táv,,benzinkút és tankolod addig mig megint oda mutat gyujtásra kapcsolni hogy lásd mikor ér oda
miért?! mert a busa mérökéje elég hülyén mér,és a telivel el lehet játszadozni és nem pontos adatokat kapsz..
persze ebbe kütyükkel bele lehet gyorsitani
üdv zoo
Az azért kormos, mert nem jól értelmezted a "néha oda kell neki pörkölni" című fejezetet a használati útmutatóban. Ők nem fáklyával gondolták...
Úúúúúú! Nézmá! Van valami amihez Kavicsos urunk nem ért, ill. nem érti hogyanisvan?
Üdv! Nem értem ezt a kipuf problémát! Én 30 rugóért csináltattam 2 dobot és gyönyőrű hangja van! Lehet, hogy nem szép, de ízlések és bla bla. A moci teljesitménye tökéletes és a fogyasztása még jobb mint a gyárival! Ezt többen is alátámaszthatják itt! Uff! Szóltam!
Lehet benne igazság, mert nekem is mintha az utóbbi időben nem égetné teljesen tisztán el az üzemanyagot, mert egy picit mintha kormos lenne a kipuffokon a kimeneti nyílás....
Sziasztok!
A kipufogó témához kapcsolódva!
Nekem is egy nyitott Egrus rendszerem van, 4-1 be kivitelű, Abban van igazság hogy, ha felteszel egy akármilyen másik dobot,vagy rendszert az hatással van a teljesítményre!Nekem ez úgy alakúlt ,hogy 4000 fordulatig benzinbe szegény keverék képződött így alul gyengécske lett.6000-es fordulatig optimális volt ,az felett meg dús volt.Ekkor raktuk bele a Prop-tech által gyártott ECM Modult amit kétféle képpen lehet megírni.
Az egyik 1000 fordulatonként és 10%-os gázkar állásonként
A másik 500-as fordulatonként és 5%-os gázkar állásonként
Ezt egyébként padon, és egy szondával nagyon szépen belehet lőni a vasat Most kb ekkora vigyor van a pofámon mert végig tól mint egy ............, szóval ki........t ,kú.........a jó lett!Ráadásul ezt még indításkor állíthatod is ,mert sima motor índításkor automatikusan a beállított módón indul el, ha pedig gyújtás után húzol neki egy teligázt és utána indítod akkor az alap 0 -ás térképpel indul a sárkány! Kb ennyi!
amint latom Robotos mar irt rola egy regenyt kimeritette a betü fogalmát róla
ezek már konkrét tények
ebböl a azemszögböl én is dobnám a projektet
jóóóó a scorpionom minden van"hang" E betü ERÖ-darkside!
következö húzásom az lesz Bendorfal szolnokon megcsináltatom szliponra és jól fog mutatni is
üdv zoo
az az igazsag hogy az en scorpionomban is benne van az E betu,de a "silencerrel" eggyutt ervenyes,igy ahogy ki van szerelve belöle igy tuti hangosabb,,,Tuti hogy a Two brotherben is benne van,ha ezt a kutyut is hozza tervezték,,,van nálam egy video fent "dannyboy" tol o tobbet tud errol mesélni mert a kezeben volt ami a hayabusan volt
hmm... nem gondoltam volna, h így eltolja a gépet... ez azért általában a sliponokra nem jellemző, ugye?! tehát pl az akara e dobos srácnak a gépe át lett írva v tartalmazott vmi plusz elektronikát is?!
Itt a gödöllői egyetemen van több gépészmérnök haverom, akik sokat kísérleteztek hidrogén meghajtással, ill. hozzáadással, de komolyabb átütő sikert nem tudtak elérni. Úgy tudom, a japánok kerámiával vonják be az alkatrészeket a vízgőz miatt.
Kaposváron lesz bemutatójuk.
András!
Mondom a tapasztalatokat!
Nekem is Two Brothers karbon dobok vannak.
A hangja olyan /betét nélkül/, hogy a bokám mindig lefosom, amikor megyek egy kört, de szerintem a Yoshi és az Akra is szebb kinézetre.
Amikor a betétet bele teszed /2 fajta kapható: 1amit Zoo belinkelt és egy sokkal komolyabb/, a hangja nem sokban fog különbözni a gyáritól. Ezért a haverok egy köztes betétet szoktak csináltatni, hogy azért legyen némi hang is.
E betű egyikben sincs, de mindenki belegravíroztatta, de papír nincs róla.
Másrészről amint felteszed a motorra, nagyon gyorsan vegyél bele 100-150 rugóért PC5-öt, vagy Mottyt, mert olyan gyenge lesz a motor, hogy 2személlyel csak vartyog, de nem megy. Jó ez kicsit túlzás, de nagyon elrontja. Én nem vettem bele még elektronikát és 3000km után vissza is tettem a gyári dobokat, így újból van erő és nyomaték.
Ha rám hallgatsz Akra E-legal dobokat veszel. Németeknél mentem pár métert ezzel szerelt busával, szép hangja volt, jól nézett ki, egyenletes járása volt a motornak. Nagyon meglepett.

u.i.: A barátom ZZR1400-el Two Brothers fojtóbetét nélküli dobokkal 50000km-t ment már Európában, szinte mindenhol volt, még soha nem szóltak a dobok miatt sehol! Bár az is igaz, hogy feldobozolva, 2személlyel túrázott és nem a belvárosokban egykerekezett!

Bocs, ha hosszú voltam.
a másik, h ilyen szutyok oldalakkal kapcs rögtön felmerül bennem a kérdés, h milyen komoly cég áll mögötte... ez kb azt a szintet veri amikor véges hírdetéseknél ott figyel a kapcsolati cím ami bela@freemail.hu
"A Farkas HHO reszvenytarsasag altal tovabb feljesztett olyan kis keszulek,ami csapvizbol,electrolizissel allit elo hidrogent."

HAHAHA

általános iskolai fizika. mit kell ezen kitalálni és kifejleszteni?!
ez megint vmi nagy bullshit...
Ez mi ez?
vizes autó
Jó reggelt!
jó-jó, h "designed for", de ettől még nem lesz minősített és elfogadott...
Szerintük nem látszott a rendszám, szerintem meg látszott. vitatkoztunk aztán megbüntettek és ment mindenki a maga útján.
Azt irja ezt kell megvenni hozzá hogy levigye kicsit a hangját és roadl legál lesz belöle! és nem tezs kárt a teljesitményben!