Azér' vett bele ő is Mottyt, mert csak nem tudta hozzáállítani magát a kipufogókhoz. Sajna a gyári elektronika csak 14,2:1 arányú levegő üzemanyag arányt tud tartani, de azt is csak bizonyos körülmények között, ami viszont abszolút nem jó a teljesítmény leadás szempontjából. Másik dolog, hogy a gyári rendszer nagyon távol áll a closed-loop működéstől, tehát soha nem fogja beállítani magát jóra. ha kell, akkor bővebben is ki tudom fejteni a dolgot.
nekem fiver mondta,hogy
azzúj busának akkora az agya mint egy Space shipnek
tehát állitja magának-ezt 3-4 ezer km utan kicsit elmolyolgat vele,de megtalálja a legjobb beállitást üzemanyag fogyásból és teljesitményre.....
jó tanács,nézni kell a 100km/L fogyást
én úgy nézném.hogy mikor a benzin mutató elindul lefele,és a vonal alá 100% ér onnan 100km mikor megvan a táv,,benzinkút és tankolod addig mig megint oda mutat gyujtásra kapcsolni hogy lásd mikor ér oda
miért?! mert a busa mérökéje elég hülyén mér,és a telivel el lehet játszadozni és nem pontos adatokat kapsz..
persze ebbe kütyükkel bele lehet gyorsitani
üdv zoo
Üdv! Nem értem ezt a kipuf problémát! Én 30 rugóért csináltattam 2 dobot és gyönyőrű hangja van! Lehet, hogy nem szép, de ízlések és bla bla. A moci teljesitménye tökéletes és a fogyasztása még jobb mint a gyárival! Ezt többen is alátámaszthatják itt! Uff! Szóltam!
Lehet benne igazság, mert nekem is mintha az utóbbi időben nem égetné teljesen tisztán el az üzemanyagot, mert egy picit mintha kormos lenne a kipuffokon a kimeneti nyílás....
Sziasztok!
A kipufogó témához kapcsolódva!
Nekem is egy nyitott Egrus rendszerem van, 4-1 be kivitelű, Abban van igazság hogy, ha felteszel egy akármilyen másik dobot,vagy rendszert az hatással van a teljesítményre!Nekem ez úgy alakúlt ,hogy 4000 fordulatig benzinbe szegény keverék képződött így alul gyengécske lett.6000-es fordulatig optimális volt ,az felett meg dús volt.Ekkor raktuk bele a Prop-tech által gyártott ECM Modult amit kétféle képpen lehet megírni.
Az egyik 1000 fordulatonként és 10%-os gázkar állásonként
A másik 500-as fordulatonként és 5%-os gázkar állásonként
Ezt egyébként padon, és egy szondával nagyon szépen belehet lőni a vasat Most kb ekkora vigyor van a pofámon mert végig tól mint egy ............, szóval ki........t ,kú.........a jó lett!Ráadásul ezt még indításkor állíthatod is ,mert sima motor índításkor automatikusan a beállított módón indul el, ha pedig gyújtás után húzol neki egy teligázt és utána indítod akkor az alap 0 -ás térképpel indul a sárkány! Kb ennyi!
amint latom Robotos mar irt rola egy regenyt kimeritette a betü fogalmát róla
ezek már konkrét tények
ebböl a azemszögböl én is dobnám a projektet
jóóóó a scorpionom minden van"hang" E betü ERÖ-darkside!
következö húzásom az lesz Bendorfal szolnokon megcsináltatom szliponra és jól fog mutatni is
üdv zoo
az az igazsag hogy az en scorpionomban is benne van az E betu,de a "silencerrel" eggyutt ervenyes,igy ahogy ki van szerelve belöle igy tuti hangosabb,,,Tuti hogy a Two brotherben is benne van,ha ezt a kutyut is hozza tervezték,,,van nálam egy video fent "dannyboy" tol o tobbet tud errol mesélni mert a kezeben volt ami a hayabusan volt
hmm... nem gondoltam volna, h így eltolja a gépet... ez azért általában a sliponokra nem jellemző, ugye?! tehát pl az akara e dobos srácnak a gépe át lett írva v tartalmazott vmi plusz elektronikát is?!
Itt a gödöllői egyetemen van több gépészmérnök haverom, akik sokat kísérleteztek hidrogén meghajtással, ill. hozzáadással, de komolyabb átütő sikert nem tudtak elérni. Úgy tudom, a japánok kerámiával vonják be az alkatrészeket a vízgőz miatt.
András!
Mondom a tapasztalatokat!
Nekem is Two Brothers karbon dobok vannak.
A hangja olyan /betét nélkül/, hogy a bokám mindig lefosom, amikor megyek egy kört, de szerintem a Yoshi és az Akra is szebb kinézetre.
Amikor a betétet bele teszed /2 fajta kapható: 1amit Zoo belinkelt és egy sokkal komolyabb/, a hangja nem sokban fog különbözni a gyáritól. Ezért a haverok egy köztes betétet szoktak csináltatni, hogy azért legyen némi hang is.
E betű egyikben sincs, de mindenki belegravíroztatta, de papír nincs róla.
Másrészről amint felteszed a motorra, nagyon gyorsan vegyél bele 100-150 rugóért PC5-öt, vagy Mottyt, mert olyan gyenge lesz a motor, hogy 2személlyel csak vartyog, de nem megy. Jó ez kicsit túlzás, de nagyon elrontja. Én nem vettem bele még elektronikát és 3000km után vissza is tettem a gyári dobokat, így újból van erő és nyomaték.
Ha rám hallgatsz Akra E-legal dobokat veszel. Németeknél mentem pár métert ezzel szerelt busával, szép hangja volt, jól nézett ki, egyenletes járása volt a motornak. Nagyon meglepett.
u.i.: A barátom ZZR1400-el Two Brothers fojtóbetét nélküli dobokkal 50000km-t ment már Európában, szinte mindenhol volt, még soha nem szóltak a dobok miatt sehol! Bár az is igaz, hogy feldobozolva, 2személlyel túrázott és nem a belvárosokban egykerekezett!
a másik, h ilyen szutyok oldalakkal kapcs rögtön felmerül bennem a kérdés, h milyen komoly cég áll mögötte... ez kb azt a szintet veri amikor véges hírdetéseknél ott figyel a kapcsolati cím ami bela@freemail.hu
azzúj busának akkora az agya mint egy Space shipnek
tehát állitja magának-ezt 3-4 ezer km utan kicsit elmolyolgat vele,de megtalálja a legjobb beállitást üzemanyag fogyásból és teljesitményre.....
jó tanács,nézni kell a 100km/L fogyást
én úgy nézném.hogy mikor a benzin mutató elindul lefele,és a vonal alá 100% ér onnan 100km mikor megvan a táv,,benzinkút és tankolod addig mig megint oda mutat gyujtásra kapcsolni hogy lásd mikor ér oda
miért?! mert a busa mérökéje elég hülyén mér,és a telivel el lehet játszadozni és nem pontos adatokat kapsz..
persze ebbe kütyükkel bele lehet gyorsitani
üdv zoo
A kipufogó témához kapcsolódva!
Nekem is egy nyitott Egrus rendszerem van, 4-1 be kivitelű, Abban van igazság hogy, ha felteszel egy akármilyen másik dobot,vagy rendszert az hatással van a teljesítményre!Nekem ez úgy alakúlt ,hogy 4000 fordulatig benzinbe szegény keverék képződött így alul gyengécske lett.6000-es fordulatig optimális volt ,az felett meg dús volt.Ekkor raktuk bele a Prop-tech által gyártott ECM Modult amit kétféle képpen lehet megírni.
Az egyik 1000 fordulatonként és 10%-os gázkar állásonként
A másik 500-as fordulatonként és 5%-os gázkar állásonként
Ezt egyébként padon, és egy szondával nagyon szépen belehet lőni a vasat Most kb ekkora vigyor van a pofámon mert végig tól mint egy ............, szóval ki........t ,kú.........a jó lett!Ráadásul ezt még indításkor állíthatod is ,mert sima motor índításkor automatikusan a beállított módón indul el, ha pedig gyújtás után húzol neki egy teligázt és utána indítod akkor az alap 0 -ás térképpel indul a sárkány! Kb ennyi!
ezek már konkrét tények
ebböl a azemszögböl én is dobnám a projektet
jóóóó a scorpionom minden van"hang" E betü ERÖ-darkside!
következö húzásom az lesz Bendorfal szolnokon megcsináltatom szliponra és jól fog mutatni is
üdv zoo
Mondom a tapasztalatokat!
Nekem is Two Brothers karbon dobok vannak.
A hangja olyan /betét nélkül/, hogy a bokám mindig lefosom, amikor megyek egy kört, de szerintem a Yoshi és az Akra is szebb kinézetre.
Amikor a betétet bele teszed /2 fajta kapható: 1amit Zoo belinkelt és egy sokkal komolyabb/, a hangja nem sokban fog különbözni a gyáritól. Ezért a haverok egy köztes betétet szoktak csináltatni, hogy azért legyen némi hang is.
E betű egyikben sincs, de mindenki belegravíroztatta, de papír nincs róla.
Másrészről amint felteszed a motorra, nagyon gyorsan vegyél bele 100-150 rugóért PC5-öt, vagy Mottyt, mert olyan gyenge lesz a motor, hogy 2személlyel csak vartyog, de nem megy. Jó ez kicsit túlzás, de nagyon elrontja. Én nem vettem bele még elektronikát és 3000km után vissza is tettem a gyári dobokat, így újból van erő és nyomaték.
Ha rám hallgatsz Akra E-legal dobokat veszel. Németeknél mentem pár métert ezzel szerelt busával, szép hangja volt, jól nézett ki, egyenletes járása volt a motornak. Nagyon meglepett.
u.i.: A barátom ZZR1400-el Two Brothers fojtóbetét nélküli dobokkal 50000km-t ment már Európában, szinte mindenhol volt, még soha nem szóltak a dobok miatt sehol! Bár az is igaz, hogy feldobozolva, 2személlyel túrázott és nem a belvárosokban egykerekezett!
Bocs, ha hosszú voltam.
HAHAHA
általános iskolai fizika. mit kell ezen kitalálni és kifejleszteni?!
ez megint vmi nagy bullshit...
vizes autó