Ööm bódottá, itthon van a motorom végre! Igatz, hogy sem a váltófény, se a fokozatkijelző nem működik, mert a szerelőm véletlenül a xenon vezetékét dugta beléjük, és valahogy a 20000 voltos feszkót nem nagyon szeretik, de reményteli, hogy pont befutott hozzá egy elektronikai szakember, aki elvileg a váltófénybe már életet lehelt, majd a fokozatkijelzőt is megvizsgáltatom vele...
De mindez most nem nagyon érdekel, mert olyan szinten brutális lett a gép a szelepek és szeleprugók cseréje után, meg az összes szelep becsiszolása után, hogy az valami elképesztő, egy-egy dinamikusabb kigyorsítás során még harmadikba kapcsolva is próbál ágaskodni, még majdnem félek rajta
igen igen 6-8k-ért megcsinálják, azt hittem brutális, de ahhoz képest h egy tisztító folyadék 1700ft, ez az ultrahangos fürdő 6-8k-ért kifejezetten olcsó és gondolom hatékonyabb is mint a folyadék.
Már beleöntöttem egy adagot.
Három tankolás alatt fog elfogyni, azt kijárom,ha nem segít akkor fürdő lesz.
Neked meg ismét köszi a hasznos infót, jövök már pár bambival
Lehet itt is darabonként cserélni, de elképzelhető, hogy fél év múlva meg egy másik jár hasonlóképpen, nem kerül egy horribilis összegbe szerintem, érdemes mind a négyet kipucoltatni.
mindjárt neten körbenézek mik a lehetőségek.
szóval akkor nem lehet hengerenként cserélni ezt a porlasztó balhét.
bocs de csak a dízelből indulok ki, ott lehet
Én kiszerelném az injektorokat, és elvinném egy olyan szakihoz, aki ultrahanggal ki tudja tisztítani. A motorszerelőm szerint sok halottnak tűnő injektort mentettek már meg ezzel a technológiával
igen az ha minden igaz.
megvan mi lehet a gond, a 4es hengerembe nem porlaszt rendesen, ettől darabos az alapjáratom, vissza is esett 900-1000 környékére és erősen hintázik.
Viszont ahogy fordulat van megy normálisan nem rángat nem darabos.
Átcseréltük a gyertyát is meg a trafót is mégis a 4es gyertya lett megint tré. Ami meg eredetileg ott volt és átkerült az 1es hengerbe az meg szép lett.
Szóval tud valaki injektor-csúcsot vagy porlasztócsúcs nem tudom mi a pontos megnevezése
raktam most bele tisztítót de nem fűzök hozzá sok reményt.
az alapjáratot meg feltekertem kézzel most 1300-1400 és egyszer sem állt le.
bocs a terjedelemért
rtl-klub híreken most volt arrol szó, h motoros rendőrök oktattak a hringnél. több vágó képen is ott figyelt egy narancs-fekete k8-as busa...
innen volt vki?!
De mindez most nem nagyon érdekel, mert olyan szinten brutális lett a gép a szelepek és szeleprugók cseréje után, meg az összes szelep becsiszolása után, hogy az valami elképesztő, egy-egy dinamikusabb kigyorsítás során még harmadikba kapcsolva is próbál ágaskodni, még majdnem félek rajta