Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

inditózni ,indítózik? csak nem indul be a leálláskor?
ismerösömnek benzinpumpa volt a gubanc,
ha sokat áll,és nem megfelelö benzint tároltak benne,egy kis vizzel is puff megadhatja magát....
végig néztek minden elektronikai dolgot és mechanikus volt a probléma,nem megfelelö mennyiségü benzin,,és leáll!
szóval érdemes arra is rálesni..
üdv zoo
He, jol van. emmeg hajtok 1et neked. Latom a tiedre is rafer
Szasz.!Hajtsak neked egyet? Barátilag.?

ok köszi a segítséget, holnap este megcsinálom, remélem csak ennyi lesz és működni fog
egy napot sem bírok ki menet nélkül
Nézd át az ac vezetékeit! Minden csatit húzz szét,és kontaktspray-al fujogasd be őket
Mire egy hibát kijavítok jön egy helyette mindig valami újabb, ráadásul elektromos amihez jó sokat értek
hát holnap délután estefelé nekiugrok, mert egész nap suliban vagyok
jót szopok ezzel az elektromos rendszerrel.
szabályzó, generátor tekercs, most ez a leállás
akkor nemtudom át kéne nézni
nincs benne, tudtommal.
Már visszaolvastam, meg múltkor beszéltem ezt Mr-el.
tényleg kitépkedem azt a kevés kis hajam is
dobd ki belőle a riasztót
sziasztok szép estét

Lenne egy technikai jellegű kérdésem....
Valakinek már volt olyan tünete, h menet közben egyszer csak leállt a motor?
Mindenféle előjel nélkül leállt, félreálltam elindult simán, ez tegnap volt.
Most este mentem egy karikát és a pirosnál megint leállt kétszer is.
Mi a nyavalya lehet
Köszke Gábor,
X-BIKE.HU
Hali Mindenkinek!

Segítsetek már, valahol láttam olyan utaskapaszkodót ami egyfajta övként van a vezetőn és két kapaszkodó van rajta az utasnak. De nem az ami a tanksapkára szerelhető!
igen
más a road 2 is nagyon jó,lényeg hogy a közepén legyen keményebb rész ami "NORMÁLIS" nem super hard
de a hayabusa minden gumit kinyir ami normális 6000km környékén
a 10 ezer kmest nem ajánlom mindig radirozni fog a segge és nem kopik,de nem is tapad!
figyelj amit fistván ir árban nagyon jó!
mert ha kiszámolod mennyit ráköltesz egy ilyen gumira 42 ezer kb 6000 km hatótávolság
azt lehet 3ezrenként leszeded ,de tudsz venni rajta 3 at? az 9000
nos?
Szép Napot!
igazán megéri!
Az a kérdés, hogy bevállalod-e, hogy 5000 kilométerenként cserélsz gumit, viszont a pályán nem lesz gondod, vagy pedig a hosszabb élettartam miatt bevállalsz egy túrásabb gumit, aminél viszont a tapadásból is engedned kell, és a ringen pár kör alatt elmelegszik. Amilyen gumikat én ajánlok, azok kb 3000-3500 kilométert bírnak, de 10-15 ezer forintnál nem kerül többe egy közúton még jól használható hátsó. Ez pedig a Dunlop d211GP az aprón hírdető Briantől. Ez ragad mint a légypapír, viszont ezt a élettartamban kell megfizetni.
tegnap az órám szerint 310 et mentem,márpedig ha képen megnézed pöcök után volt,jelzem nincs tiltó oldóm még
utánna olvasok