inditózni ,indítózik? csak nem indul be a leálláskor?
ismerösömnek benzinpumpa volt a gubanc,
ha sokat áll,és nem megfelelö benzint tároltak benne,egy kis vizzel is puff megadhatja magát....
végig néztek minden elektronikai dolgot és mechanikus volt a probléma,nem megfelelö mennyiségü benzin,,és leáll!
szóval érdemes arra is rálesni..
üdv zoo
hát holnap délután estefelé nekiugrok, mert egész nap suliban vagyok
jót szopok ezzel az elektromos rendszerrel.
szabályzó, generátor tekercs, most ez a leállás
Lenne egy technikai jellegű kérdésem....
Valakinek már volt olyan tünete, h menet közben egyszer csak leállt a motor?
Mindenféle előjel nélkül leállt, félreálltam elindult simán, ez tegnap volt.
Most este mentem egy karikát és a pirosnál megint leállt kétszer is.
Mi a nyavalya lehet
Segítsetek már, valahol láttam olyan utaskapaszkodót ami egyfajta övként van a vezetőn és két kapaszkodó van rajta az utasnak. De nem az ami a tanksapkára szerelhető!
igen
más a road 2 is nagyon jó,lényeg hogy a közepén legyen keményebb rész ami "NORMÁLIS" nem super hard
de a hayabusa minden gumit kinyir ami normális 6000km környékén
a 10 ezer kmest nem ajánlom mindig radirozni fog a segge és nem kopik,de nem is tapad!
figyelj amit fistván ir árban nagyon jó!
mert ha kiszámolod mennyit ráköltesz egy ilyen gumira 42 ezer kb 6000 km hatótávolság
azt lehet 3ezrenként leszeded ,de tudsz venni rajta 3 at? az 9000
nos?
Az a kérdés, hogy bevállalod-e, hogy 5000 kilométerenként cserélsz gumit, viszont a pályán nem lesz gondod, vagy pedig a hosszabb élettartam miatt bevállalsz egy túrásabb gumit, aminél viszont a tapadásból is engedned kell, és a ringen pár kör alatt elmelegszik. Amilyen gumikat én ajánlok, azok kb 3000-3500 kilométert bírnak, de 10-15 ezer forintnál nem kerül többe egy közúton még jól használható hátsó. Ez pedig a Dunlop d211GP az aprón hírdető Briantől. Ez ragad mint a légypapír, viszont ezt a élettartamban kell megfizetni.
ismerösömnek benzinpumpa volt a gubanc,
ha sokat áll,és nem megfelelö benzint tároltak benne,egy kis vizzel is puff megadhatja magát....
végig néztek minden elektronikai dolgot és mechanikus volt a probléma,nem megfelelö mennyiségü benzin,,és leáll!
szóval érdemes arra is rálesni..
üdv zoo
egy napot sem bírok ki menet nélkül
jót szopok ezzel az elektromos rendszerrel.
szabályzó, generátor tekercs, most ez a leállás
Már visszaolvastam, meg múltkor beszéltem ezt Mr-el.
tényleg kitépkedem azt a kevés kis hajam is
Lenne egy technikai jellegű kérdésem....
Valakinek már volt olyan tünete, h menet közben egyszer csak leállt a motor?
Mindenféle előjel nélkül leállt, félreálltam elindult simán, ez tegnap volt.
Most este mentem egy karikát és a pirosnál megint leállt kétszer is.
Mi a nyavalya lehet
Segítsetek már, valahol láttam olyan utaskapaszkodót ami egyfajta övként van a vezetőn és két kapaszkodó van rajta az utasnak. De nem az ami a tanksapkára szerelhető!
más a road 2 is nagyon jó,lényeg hogy a közepén legyen keményebb rész ami "NORMÁLIS" nem super hard
de a hayabusa minden gumit kinyir ami normális 6000km környékén
a 10 ezer kmest nem ajánlom mindig radirozni fog a segge és nem kopik,de nem is tapad!
figyelj amit fistván ir árban nagyon jó!
mert ha kiszámolod mennyit ráköltesz egy ilyen gumira 42 ezer kb 6000 km hatótávolság
azt lehet 3ezrenként leszeded ,de tudsz venni rajta 3 at? az 9000
nos?