Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én még csak nagyon rövid időkre merem megugrasztani, 8-9k-nál szerintem már kifejezetten elmebeteg, 6-7nél szoktam elváltani ha "nyomom"
feljebb lévő tartományt erősen szokni kell idegekkel
csakhogy a tiltás kissé feljebb van.....
Igyekszem pörgetni, néha kihuzatom 4.000-ig is!
6.000 fölött.
nekem van ötletem:néha koppra kell csavarni a gázt,különben elunja magát az injektorsor,és nyugdijba megy...
A kilométerórámat tuti a xenon tette tönkre...
Vettem egy jobbat, és már másképpen is kötöttem be.
Sajnos nem tudom, hogy mitől mentek tönkre a befecskendezők, ven esetleg valakinek ötlete?
A Giprotól biztos nem ment tönkre az injektorsor, mert a kettőnek semmi köze egymáshoz, ha az valamit kinyírhat, az esetleg az ECU lenne, de az is valószínűtlen, az enyém a xenon trafóról kapott 20000 voltos tápfeszültséget, mégse tett tönkre semmit, csak magát áldozta fel
Csak találgatni tudok, tippek:
50000Km és, vagy Gypro fokozatkijelző, xenon, ami kinyírta a műszerfalamat, festék ment a tankba...
A télen lefestettem, beszereltem a xenont, a fokozatkijezőt, és rögtön a szezon kezdésnél hibásan működött a motor.
Sokba került, de most nagyon jó!
Mitől ment tönkre az összes injektor?
Fazer1000 küzdött ilyen leállásos problémával, ha jól emlékszem...
igen külső ac-s, de nem takarítottam semmit, akkor hétvégén ezt is megteszem, egész jól megismerkedem a motorom alkotóelemeivel, mert melózok rajta rendesen
Jó estét mindenkinek.

Nekem sajnos tönkrement az összes befecskendező, de nem állt le a motor emiatt...
A négy befecskendező cseréje 150 e. Ft körül volt, ha jól emlékszem.

Ha külső AC-s a motorod, és az rossz, akkor azt olcsón lehet cserélni, mert az autó AC-t bele lehet rakni a házba. 10 e. Ft köröl vettem AC pumpát.
Jótanács: Ha hozzányulsz a bezincsövekhez, célszerű újat venni, és nem autó benzincsövet, mert az nem jó.(nagyon kellemetlen amikor a garázsba kifolyik egy teli tank benzin) A gyári japán cső 1800Ft.
Én kitisztítottam az AC házat, meglepődtem, hogy mennyi piszok volt benne.
sziasztok
Neked mi okozta a leállást?
Szép napot!
Ez jó hír!
Szép napot mindenkinek!
Azért kérdeztem mert nekem is hasonló egyenetlen járást és leállást produkált a kis madaram de nálam más volt akkor a probléma okozója
Gratula Fistván!
Tittelett!
Ha nem esik az eső
10W 50-est tettem bele, mert az olcsóbb volt... a váltó ugyanolyan jó, mint eddig volt
Jó reggelt ,Akkor kunmadáron lehet látni a gépet ?,az érdekelne,h visszakerült bele az 5w60as olaj?,és a váltó nem jár nehezebben a magas viszkozitás miatt? .
én motorral járok dolgozni is, minden nap használom, nem akarok megint sz.pni a kocsival.
Tiszta ideg vagyok már ha autóba kell ülnöm.
Nem tudom mi is csak találgatunk igazából.
Az látszik biztosan, h 4es hengerben valami nem oké, mivel a gyertyákat trafókat megcserélgettük és a probléma továbbra is ott van, ezért tippelünk a porlasztási hibára.

Esetleg ha valakinek van jobb ötlete az ne kíméljen
Rendben,kíváncsi lennék mennyire hatásos a módszer,már ha egyáltalán ez a probléma nálad (nem beszélve arról,egyáltalán nem biztos hogy az én esetemben ez a gond).
Azért remélem a szertől megjavul a géped.

Felőlem akár egy hónapig is állhatna a motor,csak jó lenne végre.
állatok vagytok
persze leírom, kijárom a 3 tank nyálat és ha nem segít a lötyi akkor megpróbálom ezt.
Remélem nem kerül rá sor,mert akkor egy hétig min.motor nélkül leszek
Ha jutottál valamire ezzel az ultrahangos dologgal,leírhatnád majd.
Nekem az a problémám hogy motorféknél főleg alacsonyabb fordulaton idegesen viselkedik a motor,kapkod,rángat,elég zavaró.Egygázon is van egy finom rángatás.

Jahh Ausztriában szerpentineztünk egyet,aztán Szlovénia és haza.Reggel héttől letekertünk több mint 800 km-t.Remek volt.
király, legyen sok örömed benne
én tuning nélkül is félek néha