Jó reggelt Urak! Cool a kérdésedre a válasz röviden: 6. fokozatban 10500-as fordulat felett az egyik injektort kikapcsolják, így nem megy tovább 295-nél. az óra persze már jóval 300 felett járna, ha a kis pöcök nem akadályozná meg. A GI Pro-val ezt a tiltást lehet kivenni. De azért csodát nem kell várni, mert 300 fölé szériában csak nagyon könnyű pilótával, nagyon bebújva a gyári plexi mögé tudja felküzdeni magát. A neten még nem nagyon láttam olyan videot-, hogy a fordulatszám 11000 fölé ment volna 6. sebességben, vagy ami ilyen, az meg láthatóan le van áttételezve (ld. Best of Dobogókő, stb). Ez az igazság, még ha fáj is...
látom már valaki fel löte a K7 es videóját érdemes meg lesni ,de azért irogatják a Revün is hogy bökdösi a szél rendesen a súly hiány meg mutatkozik...http://www.motorrevu.hu/szamok...
de bitang jó lett az tény
Szia Bubesz! Elfér, csak arra figyelj, hogy ne legyen új a láncod mert akkor beleérhet elől a lengővillába! És arra is figyelj, hogy az ilyen gumik 200 km/ó felett kb 2cm-t tágulnak! Úgyhogy kb a feléig legyen hátul a kereked! 220 után egy kicsit sétálni fog a hátulja. Tapasztalat!
Lenne egy olyan kérdésem h a 190/60-as hátsó gumi elfér hátul a vason?Gondolom a menetdinamika ugyan az mint a /50-el!
Most lenne olcsón olyan gumi!
Köszi az infókat előre is!
de bitang jó lett az tény
Én is csatlakozom a gratulálókhoz, tartsd be a használati utasítást: MINDIG A GUMIS FELE LEGYEN ALUL!
Küldtem mailt.
RoLiii!
Gratula, nagyon szép!
Tegnap elhoztam a vasat...
Egyenlore kostolgatjuk egymast roppant ovatosan de iszonyatosan jooooooo
Köszi az infót!
Odáig van,pont a feléig,úgyhogy lehet bepróbálom a gumát!Majd 200 után jobban figyuzok(ha sikerül)!
További szép napot mindenkinek!
Szép álmokat Hölgyeményem!
Lenne egy olyan kérdésem h a 190/60-as hátsó gumi elfér hátul a vason?Gondolom a menetdinamika ugyan az mint a /50-el!
Most lenne olcsón olyan gumi!
Köszi az infókat előre is!