kykee nem akarom el rontani a kedved,de én is hozzá szeretnék jutni 1 olyan oklevélhez idén julius 24 én le jár az 1 év ,és a km óra állást be diktálom majd akkor is,most tartok 13100-ál julius ban vissza térünk rá okés?
de hozzá teszem nem az lenne a szenvedéjem hogy meg übereljelek,,,,
csak 1 a titka mindig a seggem rajta van és gurulok vele nah meg ez csak 1 vadász sólyom,aztán lesz ami lesz....
Sziasztok.
Nekem a Banditra a sportdobot és a csövet a Finster Csabi csinálta Cegléden, ők e kipufogó tartó bilincset egyszerű kór lemezből vágták ki kb. 3 cm. szélességben 2mm.-es lemezbő.
A két végét felfelé megtörték 30 fokban és egyszerűen ráhajtották a kipufogó méretű sablonra, majd a kifuffal érintkező belső felére fékony klingerit lemezből ragasztott rá csíkot és a bilincsalól kilógó darabot szikével körben levágta. Én a klingerit lemezt csapágyboltban veszem nekem bevált és az biztos, hogy nem ég meg. LACI 75
Igen a bicigli belsőt más is ajánlotta! Bár tegnap igen megráncigáltam a bajszát (gyorsulási versenyt rendeztünk, a barátom ZX12 és a madaram) és nem lett forró a dob, tehát nem kell aggódni!
Tavaj volt slick hátul, nagyon bejött, de nem fogom használni utcán! Sajna köztes megoldás nincs! Csak az ha vesz az ember egy pályagépet, mint Meki! :)
Csináltam régebben én is egy szép kis dobot, én simán vágtam alá lágy tömítésgumit, talán 1,5-2mm-eset. Egy tipp: bicikli belső. Pár száz forintos, és kivághatod belőle.
Hát ja...Ering elég csúszós. Ha Hungaroring minőségű aszfalt lenne ott, akkor az ideális lenne nekem. Vagy a Hringen ne lenne annyi barom. Mikor legutóbb voltam jól elvette két mókus a kedvemet. A Profikkal nem volt gond, azok szépen kikerültek, de volt pár "félprofi", aki azt hitte, hogy már nagyon keni, csak elnézte a féktávot és kinyomott kanyarban a pályáról. A második után tele lett a hócipőm. Sajnos az 50 fő helyett gyakran felengednek sokkal többet és elég ha van fent olyan aki nem ismeri a korlátait és bajt csinál neked. Haverom pár hónapos cbr 1000rr-je is így járt, a célegyenes végén elnézte valaki a féktávot és kilökte. Most lakásfelújítok, viszi a lóvét, de ha sikerül eladnom a másik busámat, valszeg veszek egy kissé sérült 600-as gikszert, és akkor nem kell féltegetnem pályán a hayát, amúgysem pályára találták ki.
Igazából az izgatna, hogy valóban segít-e a fordulékonyságon egy pályagumi. Cimbi felajánlotta, hogy ad egy 1 versenyt futott pályagumi garniturát, aztán kipróbálhatom. Csak az a baj, hogyha be is jön, akkor sem használhatok folyton pályagumit, mert egy hosszabb túra alatt vászonig kopik :-) Csak-csak egy pályázós moci lenne a jó megoldás :-)
Elküdenéd nekem mailben a címet ahonnan rendelted?
Állat a kijelződ. MEnnyi idő alatt küldik meg?
de hozzá teszem nem az lenne a szenvedéjem hogy meg übereljelek,,,,
csak 1 a titka mindig a seggem rajta van és gurulok vele nah meg ez csak 1 vadász sólyom,aztán lesz ami lesz....
Nekem a Banditra a sportdobot és a csövet a Finster Csabi csinálta Cegléden, ők e kipufogó tartó bilincset egyszerű kór lemezből vágták ki kb. 3 cm. szélességben 2mm.-es lemezbő.
A két végét felfelé megtörték 30 fokban és egyszerűen ráhajtották a kipufogó méretű sablonra, majd a kifuffal érintkező belső felére fékony klingerit lemezből ragasztott rá csíkot és a bilincsalól kilógó darabot szikével körben levágta. Én a klingerit lemezt csapágyboltban veszem nekem bevált és az biztos, hogy nem ég meg. LACI 75
Csináltam régebben én is egy szép kis dobot, én simán vágtam alá lágy tömítésgumit, talán 1,5-2mm-eset. Egy tipp: bicikli belső. Pár száz forintos, és kivághatod belőle.
Igazából az izgatna, hogy valóban segít-e a fordulékonyságon egy pályagumi. Cimbi felajánlotta, hogy ad egy 1 versenyt futott pályagumi garniturát, aztán kipróbálhatom. Csak az a baj, hogyha be is jön, akkor sem használhatok folyton pályagumit, mert egy hosszabb túra alatt vászonig kopik :-) Csak-csak egy pályázós moci lenne a jó megoldás :-)