Nem gond majd vágok alá szép gumicsíkot! Kaptam egy ,ott minden féle méretben és felhasználási területre kapható gumi, majd veszek egy kis darabot 1mm-es ből, oszt csók.
Mondjuk az Ering amúgy is egy kicsit csúszkálós, (aszfalt minőség finom) szerintem oda külön meg kell találni a megfelelő nyomást! Esetleg ha azt akarod hogy fordulékonyabb legyen, akkor a telókat feljebb kell engedni a kiflikben, addig amíg el nem éri azt amin a busa felirat van, kb 4mm-t.
Lenne egy kérdésem, mert látom van aki pályára is viszi a busát. Én is voltam vele E-ringen és voltak gondjaim. Olvastam Busacsabitól, hogy néhány módosítás kell a busához pályára. Nekem első gondom a gumival volt. A régebbi motoromnál jó volt a pályához belőtt 2.0 bar környéki guminyomás, mert ha bemelegedett, akkor pont jó volt. Busához is ennyit mondtak, de két bárral a fel sem mentem a pályára, mert rendesen lapos volt a gumi és kacsázott összevissza. Raktam bele 2,3 körül, ezzel mentem egy kicsit, de csúszkált kanyarban és fékezéskor is járt az eleje. Beleraktam ezután 2,5 bar-t, azzal már jónak tűnt, de 20 perc alatt kékre sült a gumik széle (túlmelegedett). Pedig nem is rossz gummák vannak rajta: Pirelli Diablo Corsa. És nem is tudtam valami gyors lenni.
Egyik motorversenyző cimbim mondta, hogy ki kéne próbálnom pályagumival, szerinte azzal máshogy fog viselkedni a busa, fordulékonyabb lesz.
Nektek mi a tapasztalatotok: guminyomás, gumi fajta, illetve bármi más, ami a pályán segít bírkózni a busával?
Szevasztok!
Segitség kéne ,szükségem lenne egy tankra,injektoroshoz.Ha valaki tud ilyet elfogadható áron,légyszi üzenjen a motordoktor@freemailre
Köszi
Van valaki az ÉTERBEN?
Lenne egy kérdésem, mert látom van aki pályára is viszi a busát. Én is voltam vele E-ringen és voltak gondjaim. Olvastam Busacsabitól, hogy néhány módosítás kell a busához pályára. Nekem első gondom a gumival volt. A régebbi motoromnál jó volt a pályához belőtt 2.0 bar környéki guminyomás, mert ha bemelegedett, akkor pont jó volt. Busához is ennyit mondtak, de két bárral a fel sem mentem a pályára, mert rendesen lapos volt a gumi és kacsázott összevissza. Raktam bele 2,3 körül, ezzel mentem egy kicsit, de csúszkált kanyarban és fékezéskor is járt az eleje. Beleraktam ezután 2,5 bar-t, azzal már jónak tűnt, de 20 perc alatt kékre sült a gumik széle (túlmelegedett). Pedig nem is rossz gummák vannak rajta: Pirelli Diablo Corsa. És nem is tudtam valami gyors lenni.
Egyik motorversenyző cimbim mondta, hogy ki kéne próbálnom pályagumival, szerinte azzal máshogy fog viselkedni a busa, fordulékonyabb lesz.
Nektek mi a tapasztalatotok: guminyomás, gumi fajta, illetve bármi más, ami a pályán segít bírkózni a busával?
Thanx!
De már 1 rohadt hónapja.
!Mihail!
Vazze!Szabadnapos vagyok..Kimegyek Nagykovácsiba!
Segitség kéne ,szükségem lenne egy tankra,injektoroshoz.Ha valaki tud ilyet elfogadható áron,légyszi üzenjen a motordoktor@freemailre
Köszi
Szoktam néha,de minek mikor szinte inden nap beszélünk?
majd egyszer írok neked is!