Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bontós szerint a segédcáz nem illeszkedik. Bár szerintem jóval egyszerűbb lenne az egészet átcsavarozni, nég ga a felfogatások nem is egyeznek.
Szerintem segédváz is kell hozzá
SRADomra szeretnék K1-2 farokidomot aplikálni. Csinált már ilyet itt valaki esetleg? Egy farok idom rápróbálni kölcsönbe?
Motul 5100 kb mindenki azt használ
Sziasztok
olaj téren érdeklödnék srad 750 carbisba ki milyen olajra eszküszik ?én castrol olajokban bízom így a castrol power1 racing 10w50re gondoltam de kívàncsi lennék ki mit használ és ki mit ajànlana bele...
Eladók,érd:zoli_motor@freemail.hu
Szia,
Na ilyet biztos, h nem fogsz találni sehol sem.
Sztem kell valami benzin álló gumitömb, aztán ki kell faragni.
Komplett ac-t tudok adni egy ötösért... max jól szétszeded.
Sajnos az a baj hogy suzuki szervízben csak komplett lapot azaz ac-val szintérzékelővel lehet kapni 123ezer ft kompletten és sajnos nem lehet bontani azaz a szervízbe a gép azt dobja.
Interneten is kerestem, utángyártott se lètezik és sajnos annak a tudata hogy valami bontott motorbol megvenni az se él mivel kompletten adjàk az egész lapot nekem viszont minden jo csak olyan gumi kellene.... ha tud valaki erről valamit vagy volt màr ilyennel baja feltètlen írjon
Suzuki szervizekben, esetleg nagyvas.hu, vagy motoralkatrész.eu...
ha végkép nem találsz akkor loctite blokktömítő az a vörös színű, sürgős megoldás esetén működik...
Sziasztok... srad 750 az alany.. a tankba az ac pumpa alatt van egy gumi amibe bele toljuk a szüröt meg a szivattyut.. kivan keményedve az a gumi illetve szétvan repedve, olyat hol tudok venni? Valami ötlet?
Sziasztok srácok.Érdeklődnék,hogy valakinek békés megye környéken nincs e 2004 es gsxr 750-e.Azért kérdem ,mert nagyon szerelmes lettem a típusba ,és ezt szeretném kóvetkező motornak,de youtube videók,és tesztek olvasásán kívűl más infót nem tudok róla,és szeretném megnézni testközelből.előre is köszönöm.
elérhetőség: bajan122@gmail. com

adatlapomon képek között látszik hogy hogy néz ki a motoron.
Bocs, ez így nem volt jó szóval:
Suzuki Gsx-R 750 K8-on volt fent, összekötő csővel együtt eladó. Hátoldalán apró horpadás egyébként karc menetes.
Akkor.
Mit akarsz?
Nos ,érzésre nem jött be a +3 hátra.. a 110 szemes lánc elbírja a -1+2-öt?vagy -1-1? egyénként eladó a 17/45...
Üdv mindenkinek.Van egy papírok nélküli ,működés képtelen gixxer 750 gépem amit bontásra vettem de nincs most kapacitásom elbontani,ha valakinek érdekes lehet így egyben akkor telefonáljon.203133057
Szia,
Örülök neki.
Írtam neked mail-t.
Szia!
Köszönöm érdeklődésed, JÓ LETT A MOTOROM!:) Nagyon örülök neki, brutális lett! Amikor elhoztam azt hittem hogy akkor nagyon megy, de a mostanihoz képest kb. 80%-os volt! Hatvanba van egy ügyes motorszerelő srác, őt ajánlották a környéki motorosok hogy egy próbát megér, mert már elég sok problémát megoldott! Kimért minden jeladót, szenzort minden oké volt, és végül egy ugyanilyen GSXR-ről átrakták az injektor sort és már jó is lett! Úgyhogy az injektorokkal volt a fő bajság! Bontóból sikerült szereznie egy Hayabusa komplett szívósort pillangószelepestül, injektorostúl! Az injektorok bele lettek téve az enyémbe és szuperül működik! Robinak köszönöm a másodlagos pillangószelep vezérlő alkatrészeket, ki lett cserélve a fogaskerék úgyhogy most az is tökéletesen működik! Röviden ennyi, köszönöm a tippeket, a segítséget a hozzászólásokat!
Szép estét
Üdv.: Szabi
Sziasztok! Segítséget szeretnék tőletek kérni, vagy tapasztalatot vagy bármit. K1-es 750-es Gixerem van. Olajnyomás problémákkal küzdünk, hol van hol nincs olajnyomás. Legelőször hidegen indítottam és rögtön nem volt olajnyomás...trélerrel szerelőhöz, kitakarított ezt azt, olajszűrőt, olajgombát cserélt és azt mondta, hogy kész. A motorral 300 km-ert megtettem probléma nélkül. Elindultam vele a Balatonra 100 km után pihenő, visszaültem, hogy mehetünk tovább és indítás után ismét nem volt olajnyomás. Ekkor a motor még üzem meleg volt szóval hidegen és melegen is ment már el az olajnyomásom. Kecskemét alatt robbantam le, RodeoRide-nak telefon, hogy mentést szeretnék és az is jó lenne ha legalább a hibakódot kiolvasnák. Reggel 8kor robbantam le, 11 óra volt mire a szervízben sorra kerültem. Jön a szerelő nézegeti a motort, ráteszi a kábelt...indít...néz rám kérdőn. Közli velem, hogy a motornak olajnyomása van és semmiféle hibakódot nem ír sőt mivel még régebbi verzió, hibakódot tárolni sem tud. Jó akkor nem maradt más mint ismerőst hívni, hogy a motorért jöjjön és közevetlen vigye a szerelőmhöz. A motor 3. hete van a szerelőnél, bármit csinál vele azóta is van olajnyomás...akkor arra a 3 órára hagyott ki...Sőt, ahogy lerobbantam Kecskemétnél kínomban elkezdtem döntögetni a motort és akkor egyszer lett olajnyomás de a biztonság kedvéért leállítottam, hogy megnézzem egy újbóli indításnál is lesz-e és persze, hogy nem volt. A motornak a vészjelző piros lámpája világít, a műszerfalon az olajoskanna megjelenik, hibakódot ír csak még nem volt alkalmunk kiolvasni. Legelső alkalommal itthon történt a gond így feltudtam tenni emelőre a motort így a kémlelőnyíláson láttam, hogy az olajat egy pillanatra sem viszi el, éppen hogy csak belenyal. Azt szeretném kérni tőletek ha valamelyikőtök tapasztalt, hallott vagy tud olyan emberről aki járt már így akkor az esetleges megoldást árulja el ugyanis fogalmunk sincs, mit lehetne vele csinálni, hogy ne szívasson. Motorolaj Castrol Power1 Racing 4t!
Segítségetek köszönöm.
Üdv: Ricsi
Ezaaaz!
Én szavazatom a GSXR!
plusz két szem lesz benne.akkor is elrontja a geometriát?amúgy,meg nem volt 44,ezért lett 45...és,ez kb,ugyanannyi mint a -1 előre,igaz az olcsóbb lenne de ha nem tetszene,így még előre tudok feltenni 16-ot,vagy 16,5-et
Ok!
A minyonokra szavazok!