Tudod egy kicsit várni kell, gyűjteni egy megbízhatóbb konstrukcióra aki nem szeret otthon szerelni.
Sokan a teljes pénzüket beletolják egy szarba, még átíratni is alig tudják, csak, h vegyenek egy gépet. Aztán csodálkoznak, h hetente behal rajta valami, meg egy szerelő anyázik rajta. Épp ilyen helyzetben vagyok...amit szerelek motort...alig kéne vagy 200-at rákölteni, h motor legyen.
Hát mindenki addig nyújtózkodik amíg a takaró ér. Szomszédom is állandóan filléres roncsokat szerez be de profi szerelő így a motoros élmény első 2 hónapja az építés aztán egy szezon motorozás majd következő tavasszal elölről, mert szezon végén meg eladja.
Azért egy kompetens szerelőt érdemes magaddal vinni. Aki meghallhat olyan zajokat amit hétköznapi halandók nem hallanak meg de előrevetíthet pár nem várt és drága javítást. Én ha motort vagy kocsit megyek nézni mindig viszek magammal. Bár én szerencsésnek vagyok mondható hogy a szembe szomszédom egy platina minősített Honda márkaszervizes szerelő.
Persze, de nekem az X11 nem is jó, túlzottan előre kell hajolnom rajta.
És a jobb vállam sajog már 10 kilométer után, ezért nem is vettem anno.
Hétvégén ha lesz időm elmegyek megnézem a FZR-t és a GSXR-t is utána eldöntöm melyik fekszik nekem jobban.
320 az irányára, van viszont egy Yamaha FZR1000 naked 385 irányáron.
Ez a kettő ami érdekel, a 750et mozgékonyabbnak gondolom kanyargós részen az 1000 meg hát nyomaték.
nyomatékosságról meg annyit hogy én ugye nem hatodikban hanem 5.-ben mert nekem az az utolsó fokozat. Ha odahúzom 60-70 körül onnan is elindul mint az állat.
Had érdeklődjem meg hogy mégis mennyire tartják a gépet? Mert vagy egy igazi nyomatékgyár a tudomásomban ami épp eladó. De ha erre olyan árat mondtak ami nagyságrendekkel alacsonyabb annál mint amiről én tudok akkor nem ajánlom be neked
A motor 12 éve van egy tulajnál ugyan ebben az állapotban, nem borulás, törés végett lett átépítve, hanem kényelmesebbé tették.
Olajfogyasztása 5000 kilométer alatt 0.5liter.
Egy 25 éves motornál nem hangzik túl rosszul, azért is választanám ezt a típust amit írsz, nem túl felhúzott a blokk így talán tartósabb lehet.
Viszont szeretem a nyomatékosságot, ha mondjuk 100-120nál odahúzok neki 6.ban ne gondolkodjon hanem kilőjön.
Hát ha ezt vásárlási céllal kérdezed. Akkor egy felől franc tudja milyen ez a széria mert nem ismerem. az Elöl -1 fog azzal a végsebességből veszítesz de elvileg lentebb fickósabb lesz a gép. Azonban én egy át áttételezett nakedbike-ra átalakított idomos spotmotornál alapból az az elképzelésem hogy az egy megcsukott gép amit annyira összekalapáltak hogy még használható legyen, majd ezzel el virgonckodtak 1-2- évig most meg eladják. Nem lenne egy ilyen gépben nagy bizodalmam, annak ellenére hogy a légolajos nem túl felhúzott blokkok meglehetősen tartósak, de nincs az amit kellően nagy hülyeséggel és nemtörődömséggel ne lehetne szétb*szni.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, az 1991-es GSXR-750 ami még az olaj/léghűtéses alsó és középtartománya mennyire használható mindennapi motorozáskor?
A motor nakedbikra van átalakítva így nem a nagy sebesség a vadászterülete.
Elől egyel kisebb lánckerék van a gyári áttételhez képest, vérszegény lehet 4000-5000 kordulaton 5-6.sebességnél?
Szia!
eddig csak bontottan láttam, de nevetséges ára van...viszont kb. 2000 forint egy 100 x 25 cm-es rács "tábla" aztán csináld magad akció keretein belül beleszabod. Nem konkrétan erre, de ilyesmire gondoltam, keresgélj. http://osz-car.hu/webaruhaz/ht...
Sziasztok!! Otthoni körülmények között ki akartam olvastatni a hiba kódot mert kidobta az FI-t de közben elment a kijelző és csak akkor mutat valamit ha nyomva tartom az önindítót. Valaki találkozott ilyen problémával? A biztosítékok rendben vannak!! Annyi hogy amikor ugyebár ráadod a gyújtást akkor a fordulatszámmérő felugrik és vissza áll nálam ez fordítva van amikor leveszem a gyújtást akkor megy fel! Légyszíves aki tud segítsen!!
Közbe internetes segítséggel megtaláltam...valóban _C00 állásban volt, sikerült középre hoznom. köszönöm a tippet, meglátjuk orvosolta-e a bajt, most jön majd a teszt! :) :)
Köszönöm a válaszod! Milyen módon / hogyan lehet az érzékelőn "állítani"? Az injektoros motor még új nekem, eddig sima sor4 karburátorom volt, minden segítséget köszönök előre is!
mindenki járjon busszal.
Sokan a teljes pénzüket beletolják egy szarba, még átíratni is alig tudják, csak, h vegyenek egy gépet. Aztán csodálkoznak, h hetente behal rajta valami, meg egy szerelő anyázik rajta. Épp ilyen helyzetben vagyok...amit szerelek motort...alig kéne vagy 200-at rákölteni, h motor legyen.
És a jobb vállam sajog már 10 kilométer után, ezért nem is vettem anno.
Hétvégén ha lesz időm elmegyek megnézem a FZR-t és a GSXR-t is utána eldöntöm melyik fekszik nekem jobban.
Ez a kettő ami érdekel, a 750et mozgékonyabbnak gondolom kanyargós részen az 1000 meg hát nyomaték.
Olajfogyasztása 5000 kilométer alatt 0.5liter.
Egy 25 éves motornál nem hangzik túl rosszul, azért is választanám ezt a típust amit írsz, nem túl felhúzott a blokk így talán tartósabb lehet.
Viszont szeretem a nyomatékosságot, ha mondjuk 100-120nál odahúzok neki 6.ban ne gondolkodjon hanem kilőjön.
Érdeklődni szeretnék, az 1991-es GSXR-750 ami még az olaj/léghűtéses alsó és középtartománya mennyire használható mindennapi motorozáskor?
A motor nakedbikra van átalakítva így nem a nagy sebesség a vadászterülete.
Elől egyel kisebb lánckerék van a gyári áttételhez képest, vérszegény lehet 4000-5000 kordulaton 5-6.sebességnél?
eddig csak bontottan láttam, de nevetséges ára van...viszont kb. 2000 forint egy 100 x 25 cm-es rács "tábla" aztán csináld magad akció keretein belül beleszabod. Nem konkrétan erre, de ilyesmire gondoltam, keresgélj.
http://osz-car.hu/webaruhaz/ht...