Segítsetek légyszi! SRAD 750 em van,most vettem elő először! A gond a következő,ha 1be kb 20-30 nál visszaengedem a gázt a motorból furcsa daráló kopogó hang jön ki,mi lehet ez?Vezérműlánc feszítő? Köszi előre is!
Ne is húzzátok fel rajta magatokat mert én is képtelenségnek tartom! De egy ebéd fogadást megért, hogy tartja e az első generációs Busát 300-ig! Persze ha egyáltalán a Busa (is) tudja...!? Csak gondoltam leinfózom előtte...!
Sziasztok!
Hozzáértők segítségét várnám...
97-es 750 Srad állt kb fél évet. Minden oké volt vele. Indítanám semmi... Önindító nem forgat, akksicsere stb. Oda jutottam hogy önindító. Bronzkefe csere, de ez sem oldotta meg. Hengerfej le, dugattyúkat pörgeti üresen. Szelep hézag mérés oké. Ha egyben van mégsem pörgeti. Kézzel forgatható a motor. Méregettem az önindítót, ami rendben van, de lehet mégis önindító? Gyenge???
Annyira irigyellek ddt500, hogy képes vagy erre a tanári, higgadt magatartásra ilyen hozzászólások olvasása kapcsán. Én mondjuk majdnem beleköptem a kávét a billentyűzetbe, aztán nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy röhögjek. A tegnapi szegecselés után megint letargikusabb hangulatban vagyok, egy ideig asszem hanyagolom az oldalt.
A végsebességet áttételezéssel a legritkább esetben tudod növelni. Ahhoz lóerő kell. Óra szerint 299 lesz a vége de a valóságban inkább 250-260.
Igazándiból minden azon múlik, hogy gyárilag milyen messze volt a 6-ik tiltástól végsebességnél. Vagy is mennyi a fordulatszám-tartalék.
Cimbimnek van ilyen gépe és azt mondja, hogy előre 1-el kisebb, hátra meg 2-vel nagyobb lánckereket rakott, így hiába lett végre rövidebb, de mivel jobban letudja magát forgatni, ezért 299 lesz a vége...!
Hello,igen.Csak a csatlakozó ami a gyertya pipára kattan rá.A bal szélső hengerre megy rá kettő kábellel....asszem fehér-kék és szürke a kábel szine...de ezt pontosan meg tudom majd irni ha van...kösz előre
valamiert nem kapok uzenetet, ha valaszol valaki...ezert nem valaszoltam, nem azert mert bunko/kozonyos vagyok...
a lenyeg: nem vagnam szet a kabelkoteget, hacsak itt valaki(k)nek kell belole mas is.
Tudom, hogy hülyén hangzik de bizony az is lehet. Féltucat ilyen esettel találkoztam, főleg gsx-r-el. Nálam a K4 750 hidegen pöccre indult, melegen meg csak tekerte egy ideig. Bikára meg melegen is egyből indult (ha bikával indul 100%-hogy aksi gond). Ja meg tolásra is indult.
Aksicsere, hiba megszűnt, és nem is jelentkezett többé.
Szóval van ilyen. Ne kérdezd miért de van.
aksi biztos nem, akkor hidegen indulna nehezen, nem pedig melegen amikor ráadásul töltést is kap előtte. Önindító esetleg lehet, de ha fel lett újítva(jól), akkor nem valószínű. Mérnék egy szelep hézagot, de nyilván látni és hallani kellene, ez így elég felületes leírása a problémának.
Hozzáértők segítségét várnám...
97-es 750 Srad állt kb fél évet. Minden oké volt vele. Indítanám semmi... Önindító nem forgat, akksicsere stb. Oda jutottam hogy önindító. Bronzkefe csere, de ez sem oldotta meg. Hengerfej le, dugattyúkat pörgeti üresen. Szelep hézag mérés oké. Ha egyben van mégsem pörgeti. Kézzel forgatható a motor. Méregettem az önindítót, ami rendben van, de lehet mégis önindító? Gyenge???
Igazándiból minden azon múlik, hogy gyárilag milyen messze volt a 6-ik tiltástól végsebességnél. Vagy is mennyi a fordulatszám-tartalék.
Meg tudnátok mondani, hogy egy K7-es Gsxr750-nek mennyi a valós végsebessége? Nem kilométer óra szerint!!!
Csak a csati kell? Sztem nekem van hozzá.
Hát akkor az nem jó sajnos. nekem nem kell az egész kábelköteg. Valószinű nem olcsón adnád oda...
valamiert nem kapok uzenetet, ha valaszol valaki...ezert nem valaszoltam, nem azert mert bunko/kozonyos vagyok...
a lenyeg: nem vagnam szet a kabelkoteget, hacsak itt valaki(k)nek kell belole mas is.
udv!
Aksicsere, hiba megszűnt, és nem is jelentkezett többé.
Szóval van ilyen. Ne kérdezd miért de van.