Ma meglett az Í-re a pont! És elmondhatom hogy szezonkész a vas! áthúzgáltam az összes csavart, öntöttem utánna vagy 4 deci olajat! utoljára kb 2.7-8L töltöttem bele, azóta nem mentem vele, azt most nézem hogy kevés lett asszem 3,1L-t ír a manual!
az Í-re a pont a képen! majd csinálok egy galériát itt SM-on, ha nem lesz tetű lassú! Jó a plexi is, kissem ideglelés közbe raktam fel a régi gumikkal! kicsit kinlódás volt, de sikerült!
Nekem érdekes kompozíció volt amikor vettem! Elől -1, hátul +3! Olyan volt mint 1 robogó, nem kellett kivenni 6-ból. Meg úgy gyorsult mint 1 rakéta viszont az óra elég sokat csalt. Miután elkopott gyári méretet raktam vissza!
Ma vakargattam megint a gépet! lassan függő leszek, ha nem érhetek hozzá naponta! ma felkerült a rendszám, nem túl merész, nem túl mutatós! vélemény?
Na de mire a kipufogócsőről lepolíroztam a ráégett ganyét... huuh had ne fejtsem ki
Harom eve van nallam a megan, semmi baj nem volt vele a kotelezo szervizen kivul hala istennek. Emigy meg puska golyokent megy. Es ugyebar en eleg rugalmassan vezetek.
Nekem egy 87-es Kadett 1.6 d,,, meg egy 96-os Vento 1.9TD van,,,nem vágyom újabbra...
Zörögnek, de egyszerűek, mint a faék, és, ha gondját viseled,,,időtlen időkig elhúzzák.
az Í-re a pont a képen! majd csinálok egy galériát itt SM-on, ha nem lesz tetű lassú! Jó a plexi is, kissem ideglelés közbe raktam fel a régi gumikkal! kicsit kinlódás volt, de sikerült!
Na de mire a kipufogócsőről lepolíroztam a ráégett ganyét... huuh had ne fejtsem ki
neked hány fogas a hátsó fogaskereked?
Zörögnek, de egyszerűek, mint a faék, és, ha gondját viseled,,,időtlen időkig elhúzzák.