Pont tegnap ezt nézegettem,hogy mi a gyík ez,de csak a képeket tudom nézegetni,angol tudásom az egy kicsit hiányos,de úgy is mondhatnám,hogy egy kukkot nem tudok
Simán így hagyom , ha visszakerül az idom lesz látható a széle . Igen simán a gyanta oszt csá... lehet hogy leszedem, de nem akar lejönni nagyon ragaszkodik a deklihez . Ha lejön FBS-el ragasztom fel.
Kis segítséget kérnék!Most raktam össze egy törött gsx-r 750 sradot és a műszerfalon egy piros led világít és ír egy F1-et is!Olajnyomást mértem,gomba jó és a vízgomba is jó Ha tudtok valami okosságot,ne tartsátok magatokba!
Persze hogy nem az a feladat.Hanem hogy lehessen menuzni a dizsi meg a kavezo elott.
Amugy meg nem kell belole csak egy 1,5 tenyernyi csak sajna ahoz meg kene venni a komplett negyzetmeternyit,csak akkor eri meg ha tobbet legyartasz es terted a forumon.
Amugy azert formaravagod ugye?
Meg nemtom siman epoxi ragaccsal megy a deklire?
Nekem is innen van a cucc , de ahogy nézem azért pont 7 X drágább a szénszövet . Sztem a sima üvegszövet is megfelel a célnak , igaz nem olyan dekoratív , de nem is az a feladata , hanem hogy védjen.
Novia KFT a Nagy Lajos király úton.Van nekik több féle szövéssel.Bár én mivel eccerű forma egy vákumzsákot használnék és az első menetben egy sablont csinálnék üvegszálból a dekliről.És utána csak abba küldeném a carbon szövetet első rétegnek utána meg a sima üvegszálat.
Meg volt az ivászat, tequila sörrel . Jól esett!
Szóval, kell műgyanta és üvegszál szövet (ez pár ezer Ft) . A motort el kell dőltetni, és a deklit letisztítani majd a gyantát fel kell vinni vékony rétegben a felületre. Utána egy réteg szövet majd megint gyanta. Annyi réteget viszel fel amennyit szeretnél. Én négy rétegűt csináltam. Gyorsan kell dolgozni, mert gyorsan köt a cucc kb: 3-5 perc .
Az fain.
Az enyém 148,5 főtengelyn.na mindeggy majd beosztom. Hát ha ebből még tudsz faragni akkor az elég sokáig pályacsúcs marad örkényben aszt hiszem.De én még ezt 15ös időt se nagyon értem,hogy hogyan lehetsz ennyivel gyorsabb mint mondjuk a mráz vagy a cifra vagy a horvát pedig ők is kurva gyorsak.Na mindeggy sok szerencsét az új gumihoz!
Készül a gép, vagy már el is készült?
Találkoztam pénteken én is motorosmókusal, mailedre ment bövebben.
Korrekt volt
Amugy meg nem kell belole csak egy 1,5 tenyernyi csak sajna ahoz meg kene venni a komplett negyzetmeternyit,csak akkor eri meg ha tobbet legyartasz es terted a forumon.
Amugy azert formaravagod ugye?
Meg nemtom siman epoxi ragaccsal megy a deklire?
Van webáruházuk is.
gyanta
Szóval, kell műgyanta és üvegszál szövet (ez pár ezer Ft) . A motort el kell dőltetni, és a deklit letisztítani majd a gyantát fel kell vinni vékony rétegben a felületre. Utána egy réteg szövet majd megint gyanta. Annyi réteget viszel fel amennyit szeretnél. Én négy rétegűt csináltam. Gyorsan kell dolgozni, mert gyorsan köt a cucc kb: 3-5 perc .
Az enyém 148,5 főtengelyn.na mindeggy majd beosztom. Hát ha ebből még tudsz faragni akkor az elég sokáig pályacsúcs marad örkényben aszt hiszem.De én még ezt 15ös időt se nagyon értem,hogy hogyan lehetsz ennyivel gyorsabb mint mondjuk a mráz vagy a cifra vagy a horvát pedig ők is kurva gyorsak.Na mindeggy sok szerencsét az új gumihoz!