Üdv mindenki.
Tudja e valaki hogy k6 k7 750 et powercommanderrel légszűrővel és kipufogóval hány lóerőig lehet feltornázni?
Ugyanis én ma voltam és elég kevésnek tartom a végeredményt, vagyis azt nem mert az + 10 ló! Hanem ami előtte volt az egyensen katasztrófa. Ha valaki tud valamit előre is köszönöm a válaszát.
Ha negyed szintig van az még nem gáz, de jobb lenne ha minimum felénél lenne. Ha már csak az ablak alját nyaldossa mindenképpen öntsél bele valamit, ha lehet olyat amilyen benne van . Használhatod úgy nyugodtan, csak sűrűbben nézz rá főleg ha hajtod nehogy elfogyjon.
sziasztok lenne ismét egy kérdésem nekem srad-om van 750ccm a nivó ablaknál negyed szintig van az olaj a blokk bann meddig lehet használni a motort h ne károsodjon.
válaszokat köszönöm
Hát hogy a viharba ne, a supercorsa mindenki jóbarátja, nagyon csoki gumik. Minden gumi drága újan, vegyél használtat. Ha nem nagyon használod a szélét akkor ~15k-ért tudsz középen 90-95%-osat venni. Már ha csak hátsó kell, egyébként ~30k/pár (összeadtam neked). Ezeknek a széleit kicsit lepályázták de egyébként teljesen használhatóak. Vétel előtt jól nézd meg a peremét (ahol érintkezik a felnivel) nincs e kifordulva vagy szétbaszva.
Van előnye és hátránya is a hétvégének , de ha hétvégén már délelőtt kimész akkor még lehet jó köröket menni . Idén már nekem is van köridőmérőm , vettem egy Sayer Géza félét, igaz csak vevőt, de állítólag hétfőre kirakja Kakucsra a két adót is, mert ugye ott két irányba is lehet menni.
Én nem szeretem ha sokan vannak mert alig lehet jó köröket menni. mert ha vagyunk fent 20-25-en abból vagy 15 ember lassabb, és hogy ha azok még csoportokba is verődnek akkor minden körbe utolérsz egy 4-5 fős bojt. Úgy szeretem ha vagyunk fent vagy 10-15-en annak a felével nem is találkozol mert kb ugyanannyit mentek és 1-2mpes körönkénti különbséggel nemigen éritek utól egymást, az a pár ember aki meg lassabb nem olyan zavaró. Na én meg ezért nem szeretek hétvégén menni, ámbár még sose voltam akkor.
Aki zakózott ő a dzsonifirpó effendi, aszem jövőhéten viszi a vasat helyrerakatni, de holnap is találkozom vele mert neki van spéci szerszáma a láncszereléshez.
áááá..... ez ne azért van mert kawa ez ezért van mert sokkal fiatalabb , egy k6-os gixerrel is sokkal könnyebb lenne a dolgod
lehet hogy hétköznap is ki tudok menni a közeljövőben valamikor
Amúgy ki az a turbózombi? Lehet ismerem. Meg az SV-s srácot is aki a képeid közt is kanyarodik, egy jópárszor találkoztam velük kakucson a nyáron, legutóbb jól össze is törte az SV-t. Még segítettem neki letörni a kormányvégsúlyt .
jááááááááááááj azon a hétvégén dógózok. Húsvét hétvégén vagyok szabad, de akkor meg megyünk haza az ősökhöz. Nekem leginkább hétközbe jó.
Voltam ma fenn vele a pilisbe, próbálgattam hogy meg smint, kerestem a helyem rajta, de nem volt nehéz dolgom, csak ki kell gondolnod mit akarsz és ez azt csinálja. Beszarás ez a motor. Nem is tudom miért suzukim volt eddig
Turbózombit ha ismered ő holnap megy ki , én holnap kezdem felkészíteni a vasat (olajcsere motor-fék, lánccsere, fékbetét) . Valószínű hogy április 10 vagy 11-lesz az első alkalom . Gyere akkor ha gondolod, legalább megnézem a zőőd csodát .
Tudja e valaki hogy k6 k7 750 et powercommanderrel légszűrővel és kipufogóval hány lóerőig lehet feltornázni?
Ugyanis én ma voltam és elég kevésnek tartom a végeredményt, vagyis azt nem mert az + 10 ló! Hanem ami előtte volt az egyensen katasztrófa. Ha valaki tud valamit előre is köszönöm a válaszát.